စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







တေန႕ေယာကၡမ ျဖစ္မဲ့မိခင္ေလာင္းေလးမ်ားသို႕


ကၽြန္မအမ်ိဳးသား နဲ႔ ခ်စ္သူဘ၀ သူ႔အေမနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးတဲ့အခ်ိန္ကေန လက္ထပ္ဖို႔စီစဥ္တဲ့အထိ ကၽြန္မ ေယာကၡမအေၾကာင္းကို ဘာမွမသိေသးပါဘူး။

ကၽြန္မလက္ထပ္ၿပီးကိုယ္၀န္ရလာေတာ့ သူ႔သမီးတစ္ေယာက္လိုပဲ စားခ်င္တာမ်ားကို ခ်က္ျပဳတ္ပို႔ေပးတတ္ပါတယ္။
သူ႔သားႀကိဳက္တာအျပင္၊ ကၽြန္မအႀကိဳက္ေလးေတြပါ မွတ္သားၿပီး မွတ္မွတ္ရရေလး မအားတဲ့ၾကားက ခ်က္ေကၽြးတတ္ပါေသးတယ္။

ကၽြန္မအမ်ိဳးသားက ကၽြန္မတို႔အိမ္ကိုလိုက္ေနတဲ့အတြက္ တစ္ခါတစ္ရံမွေတြ႕ရတဲ့သားရဲ႕ ေမြးေန႔ ၊ ကၽြန္မရဲ႕ေမြးေန႔ အတြက္ လက္ေဆာင္ေပးဖို႔ မပ်က္ကြက္ခဲ့ပါဘူး။

သားေလးေမြးၿပီးေဆးရံုကဆင္းေတာ့ အိမ္အထိလိုက္ၿပီးသူ႔ေျမးေ၀ယ်ာ၀စၥအျပင္ကၽြန္မကိုလည္းအေမ
တစ္ေယာက္က သမီးတစ္ေယာက္ကိုေစာင့္ေရွာက္သလို ေစာင့္ေရွာက္ပါတယ္။ ဒါေတြက ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုတာကို အဲဒီ
အခ်ိန္က ကၽြန္မေသခ်ာမသိခဲ့ပါဘူး။

ကၽြန္မသားေလးနဲ႔အတူတူေနရင္း ေနရင္း ကၽြန္မနားလည္လာခဲ့တယ္။ သားကိုခ်စ္ရင္ ေခြ်းမကိုခ်စ္ရမယ္ဆိုတာေပါ့။ ကၽြန္မသားကိုသိပ္ခ်စ္
ပါတယ္။ သားႀကီးလာရင္ဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြနဲ႔ အမ်ားႀကီး စိတ္ကူးယဥ္တဲ့အခါမွာ သားရဲ႕အိမ္ေထာင္ေရးက မပါမျဖစ္ေပါ့။

ကၽြန္မစဥ္းစားမိတယ္။ သားက အခုလို သူခ်စ္တဲ့ သူ႔အိမ္ေထာင္
ေနာက္ လိုက္ေနတဲ့အခါ ကၽြန္မက အေပါက္ဆိုးေနရင္ သားကၽြန္မဆီလာလည္ပါ့မလား..
သားကၽြန္မကို ခ်စ္ပါေတာ့မလား..
အေမနဲ႔ ေခြ်းမ လြန္ဆြဲေနရင္ သားစိတ္ခ်မ္းသာပါ့မလား…..

သား စိတ္ဆင္းရဲလို႔ မျဖစ္ဘူး..လူမျဖစ္ေသးတဲ့ တစ္ႏွစ္အရြယ္သားငယ္ကိုၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မေယာကၡမကို အရမ္းေလးစားခ်စ္ခင္မိတယ္။

သားကိုခ်စ္တဲ့မိခင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ္ခ်င္းစာမိတယ္။ ေယာကၡမကကၽြန္မတို႔သူ႔အိမ္အလည္သြားရင္ စားစရာေတြအားလံုး ကိုယ္တိုင္ျပင္ဆင္ေကၽြးေမြး၊ မုန္႔ဖိုးေတြေပး၊ ကိုယ္မလာျဖစ္ရင္ေတာင္ သူကိုယ္တိုင္ကၽြန္မတုိ႔အိမ္အလည္လာ လာေတြကို ပိုနားလည္လာမိတယ္။

ေနာက္ၿပီးတရားမွ်တမႈ…………
သားေတြ၊ သမီးေတြ ေမြးထားတဲ့ မိခင္ေတြအေနနဲ႔ ဘယ္သားကိုပိုခ်စ္လို႔ ဘယ္သမီးကိုပိုခ်စ္လို႔ အႀကီးကိုပိုခ်စ္လို႔ အငယ္ဆံုးမို႔ပိုခ်စ္လို႔ ဆိုတဲ့ ျပသနာေတြက ေယာကၡမနဲ႔ ေခြ်းမ၊ ေယာကၡမနဲ႔ သားမက္ေတြၾကားထဲက အႀကီးမားဆံုးျပသနာပါ။

ေျမးေတြရလာရင္လည္း ဘယ္သူ႔ကိုပိုခ်စ္လို႔ ဘယ္သူကေမြးတဲ့ေျမးမို
႔ပိုခ်စ္လို႔ ဘာေပးတယ္ ညာေပးတယ္ဆိုတဲ့ ကိစၥေတြလည္း ၾကားဖူးနား၀ရိွထားတဲ့ကၽြန္မေလ ကၽြန္မေယာကၡမႀကီးရဲ႕ သားနဲ
႔သမီးၾကားက သူ႔ရဲ႕ စီမံခန္႔ခြဲမႈကိုေျပာျပပါမယ္။

ကၽြန္မအမ်ိဳးသားက ကၽြန္မအိမ္ကိုလိုက္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မကအဖြားနဲ႔အတူေနခ်င္တာမို႔သူ႔ကို ေတာင္းဆိုထားတာမို႔ပါ။ သူ႔အစ္မကသူ႔ထက္ တစ္ႏွစ္ေလာက္ပဲေစာၿပီးအိမ္ေထာင္က်တာပါ။

ကၽြန္မသားနဲ႔ ကၽြန္မေယာင္းမေမြးထားတဲ့ ကၽြန္မတို႔တူမေလးနဲ႔ ၈ လပဲကြာပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔အေမ (ေယာကၡမ)က ဘာပဲ၀ယ္၀ယ္ ၂ ေယာက္စာ၀ယ္ပါတယ္။ ေျမးမေလးေမြးေန႔ကို ေရႊတစ္မတ္သား
လုပ္ေပးရင္ ေျမးကေလး (ကၽြန္မသား)ေမြးေန႔ဆိုလည္းတ တစ္မတ္
သားပါပဲ။

ေျမးမေလးကို ဆိုင္ကယ္၀ယ္ေပးထားရင္ ေျမးကေလးကိုလည္း ဆိုင္ကယ္၀ယ္ေပးပါတယ္။ အပိုအလိုမရိွစီစဥ္ေပးတဲ့ အေမ့(ေယာကၡမ)မ်က္ႏွာကလည္း အၿမဲၿပံဳးေနတတ္ၿပီး ဘာသာေရး၊
လူမႈေရးနဲ႔ အၿမဲေပ်ာ္ေအာင္ေနတတ္ပါတယ္။

ကၽြန္မေယာကၡမ ပညာတတ္မဟုတ္ပါဘူး။ ေစ်းေရာင္းပါတယ္။ ဖုန္းလည္းမကိုင္တတ္ပါဘူး။ လူခ်မ္းသာႀကီးလည္းမဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မ ေယာကၡမရ အရမ္းကံေကာင္းတာပါ။

သားေမြးတဲ့ မိခင္တိုင္းဒီလိုစိတ္မ်ိဳးရိွရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ေတြးမိပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္တိုင္ေရာ..ဒီလိုစိတ္မ်ိဳးသေဘာက်ရင္ ဒီလိုစိတ္မ်ိဳးေမြးႏိုင္ပါ့မလား..။

ႀကိဳးစားရမွာေပါ့ေနာ္..ကၽြန္မသားကိုခ်စ္တယ္ေလ.ေခြ်းမက ကၽြန္မဆီလာလည္ခ်င္မွ သားက ကၽြန္မဆီလာလည္မွာေပါ့။ ေျမးေလးေတြ
က ကၽြန္မကိုခ်စ္မွ ကၽြန္မဆီလာလည္ခ်င္မွာေပါ့။ ကၽြန္မက မမွ်တရင္ သူတို႔ေလးေတြ ညိဳညင္မွာေပါ့။ သူတို႔ေလးေတြ အားကိုးရာမဲ့ခ်ိန္ အေမဆိုၿပီး ေျပးသတိရတဲ့သူ ျဖစ္ခ်င္တယ္။

ကၽြန္မလည္း တခ်ိန္က်ရင္ ေယာကၡမျဖစ္မွာမလြဲမေသပဲေလ။


Credit to Su Yee Moe

https://www.facebook.com/searchmyanmar/photos/a.356889637687313.84429.1206162

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...