စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







၀ၿဖိဳးသူမ်ားအတြက္သာဆုိတဲ့ ဖက္ရွင္

ဓာတ္ပုံမ်ား - Daily Mail Website



 အက်ီေတြကိုကိုယ္တိုင္ ဒီဇိုင္းဆြဲခ်ဳပ္လုပ္ ေရာင္းခ်ေနသူဒီဇိုင္နာအမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက သူေရာင္းခ်ေနတဲ့ အက်ီ ေတြဟာ အရြယ္အစားအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိေသာ္လည္း လူျဖဴမဟုတ္ေပမယ့္ ခႏၶာကုိယ္ အရြယ္အစားႀကီးမားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြကိုသာ ေၾကာ္ျငာမ်ားမွာ သီးသန္႔အသံုးျပဳထားေၾကာင္းသူမရဲ႕ စည္းရံုးလႈံေဆာ္ေရးပြဲတစ္ခုမွာ ေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒါကေတာ့ ေၾကာ္ျငာမ်ားအတြက္ “ေသးသြယ္ပိန္လ်ေသာအလွမယ္မ်ားအား လံုး၀ခြင့္မျပဳပါ” လုိ႔ဆုိလုိက္ျခင္းပါ။

လူတစ္ဦးရဲ႕ အလွအပ၊ ပံုပန္းသ႑ာန္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လြဲမွားစြာရႈျမင္ေနၾကတဲ့ ဖက္ရွင္ေလာကတစ္ခုလံုးကုိ အ၀တ္အစားဒီဇိုင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးတီထြင္ေရာင္းခ်ေနတဲ့ ဖက္ရွင္အမွတ္တံဆိပ္အသစ္တစ္ခုက ခႏၶာကိုယ္ အရြယ္အစားႀကီးမားေသာ လူမည္းအမ်ိဳးသမီးဖက္ရွင္ေမာ္ဒယ္ေတြကို ေၾကာ္ျငာမွာ ထည့္သြင္း အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင့္ စိန္ေခၚမႈတစ္ရပ္ကို ျပဳလုပ္ခဲ့တာပါ။ အဲ့ဒီ ဖက္ရွင္အမွတ္တံဆိပ္အသစ္မွာ အ၀တ္အထည္ေတြကုိ အေသးဆံုးဆုိဒ္ကေန အႀကီးဆံုးဆိုဒ္အထိ ဆိုဒ္မ်ိဳးစံုအား ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်ေပးလ်က္ရွိပါတယ္။





 



Rum+Coke လုိ႔ အမည္ရတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုမွာ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုနယူးေယာက္ၿမိဳ႕ေန ဒီဇိုင္နာ ေကာ့စေနစမစ္သ္ တီထြင္ဖန္တီးထားေသာ အ၀တ္အထည္မ်ားရဲ႕ အမွတ္တံဆိပ္ျဖစ္ၿပီး “အမ်ိဳးသမီးျဖစ္ရံုတင္ လံုေလာက္ေနပါၿပီ။ ဘယ္ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးစားနဲ႔ ျဖစ္ျဖစ္ အမ်ိဳးသမီးတိုင္းလွပၾကတယ္”ဟူေသာေဆာင္ပုဒ္နဲ႔ ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္က စတင္ထြက္ေပၚလာတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။

“ ေသးသြယ္ပိန္ပါးတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြကိုသာေၾကာ္ျငာမွာဘာျဖစ္လို႔ ထည့္သြင္းအသံုးျပဳေနၾကရတာလဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကိုဘယ္သူမွ မေမးခဲ့ဖူးဘူး။ ကၽြန္မကေတာ့ ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားႀကီးတဲ့ လူမည္းအမ်ိဳးသမီးေတြကို ကၽြန္မရဲ့ အ၀တ္အထည္ ေၾကာ္ျငာေမာ္ဒယ္အျဖစ္အသံုးျပဳထားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ အမ်ိဳးသမီးအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ သူတို႔နဲ႔ အလားသ႑ာန္တူတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြကိုေၾကာ္ျငာမွာ မေတြ႔ရၾကဘူးေလ။” လုိ႔ မစၥစမစ္သ္ကအလွအပေရးရာသတင္းမီဒီယာတစ္ခုျဖစ္တဲ့  Refinery 29 ကုိ  ေျပာဆိုခဲ့ပါတယ္။ အာဖရိက အမ်ိဳးသမီးေတြအေၾကာင္းကုိ အထူးျပဳဘာသာရပ္ျဖင့္ မက္ဆာခ်ဴးဆက္နယ္၊ ၀ီလီယမ္ ေကာလိပ္ကေန ဘြဲ႔ရရွိခဲ့တဲ့ သူမဟာ “အမယ္စံုလွတဲ့ အလွအပ”ေတြအေပၚမွာ ယံုၾကည္ သက္၀င္ တန္ဖိုးထားသူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
သူမဖန္တီးထားတဲ့ ခႏၶာအကိုယ္အလွကိုေဖာ္ျပေသာ ၀တ္စံုေတြရဲ႕တန္ဖိုးေတြကေတာ့ ၄၈ ေဒၚလာ ကေန ေဒၚလာ၂၀၀ အထိ ရွိၿပီး ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး ၀တ္စံုေတြကေတာ့ သူမကိုယ္တိုင္လည္း မၾကာခဏ ၀တ္ဆင္ေလ့ရွိတဲ့ စီးကြင့္စ္မ်ားထိုးၿပီးေခ်ာေမြ႔ေျပာင္လက္ေနတဲ့ ၀တ္စံုေတြပါပဲ။ 

 




 “ နင္ဟာေသးသြယ္ေပ့ါပါးမႈမရွိသူ၊ ငယ္ရြက္ဖ်က္လတ္မႈမရွိသူအစရွိတဲ့ အႏုတ္သေဘာေဆာင္တဲ့ ဖက္ရွင္ေလာကက ေျပာလာတဲ့ မွတ္ခ်က္ေတြကို ကၽြန္မအမ်ားႀကီးရရွိခဲ့ပါတယ္။” လို႔လည္း သူမကမွတ္ခ်က္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမရဲ႔ တီထြင္ထားတဲ့ လက္ရာေတြကေတာ့ တကယ့္အျပင္ေလာကမွာရွိေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြကို အေျခခံၿပီး ထြက္ေပၚလာခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ သူမတီထြင္ထားတဲ့ အ၀တ္အထည္မ်ားရဲ့ အမွတ္တံဆိပ္ Rum+Coke တံဆိပ္ဟာ သိမ္ငယ္မႈမရွိဘဲ အၿမဲယံုၾကည္မႈရွိေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအတြက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

သူမကေတာ့ သူမရဲ႕ ေဖာက္သည္ပရိတ္သတ္ေတြနဲ႔ လူမႈေရးစာမ်က္နွာတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Instragram မွာ အၿမဲတေစထိေတြ႔ေနတဲ့သူျဖစ္ၿပီး သူ႔အား တခဲနက္အားေပးေနတဲ့သူ (၇၀၀၀)ေက်ာ္ကိုလည္း သူမတီထြင္ထားတဲ့ အ၀တ္အစားေတြကို ၀တ္ဆင္ျပသျခင္းအားျဖင့္ ခႏၶာအကိုယ္ အရြယ္အစားႀကီးမားေပမယ့္ ယံုၾကည္မႈရွိရွိနဲ႔ အခုလုိ ၀တ္စားဆင္ယင္တတ္ဖို႔ကို စိန္ေခၚေလ့ရွိပါတယ္။




 




“ကၽြန္မကေတာ့ အမ်ိဳးသမီးတိုင္းဟာ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈကို ျပဳလိုက္တိုင္းမိမိကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈရွိၿပီးလွပသြားတယ္လို႔ခံစားရမယ္ဆိုတာကို ယံုၾကည္တယ္”လို႔လည္း ဆိုထားပါေသးတယ္။

ကဲ.. ဒီ စိန္ေခၚမႈတရပ္ကေတာ့ ၀ၿဖိဳးသူေတြရဲ႕ ဖက္ရွင္ေလာကအတြက္ စိတ္အားတက္ဖြယ္ရာ အလားအလာ ေကာင္းတခုလုိ႔ ဆိုရင္မွားမယ္မထင္ပါဘူး။



လုဒိ


ကုိးကားသတင္းလင့္ခ္။  ။ http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2893588/No-skinny-models-allowed-Meet-fashion-designer-sells-clothes-size-uses-larger-women-color-campaigns.html#ixzz3Ne8aLTEo

http://blog.irrawaddy.org/2015/01/blog-post_3.html 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...