စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







ေပ်ာ္စရာေကာင္းျပီး အလုပ္တြင္က်ယ္တဲ့ အလုပ္ခြင္တစ္ခုျဖစ္ေအာင္ဘယ္လိုဖန္တီးမလဲ ???

                                  



တပတ္တာကာလမွာ အလုပ္ ၄၅နာရီလုပ္ရတယ္ဆိုပါစို.။ ၁၇နာရီနီးပါးေလာက္က အလုပ္မွာအက်ိဳးမရွိတဲ့ အခ်ိန္ပိုသက္သက္သာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့လိုအခ်ိန္ေတြမွာဘာလုပ္သင့္လဲ ? အလုပ္သူအလုပ္သားအခ်င္းခ်င္းေပါင္းသင္းဆက္ဆံရလြယ္ကူမယ့္ Social Media အသံုးျပဳမႈမ်ိဳးေလးေတြလုပ္ျပီး မသိတာေတြေမးတာ၊ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြေ၀ငွတာမ်ိဳးေတြလုပ္ပါ။

အလုပ္က၀န္ထမ္း ၅၅% ေလာက္ကသူတို.အလုပ္တြင္က်ယ္မႈ အလုပ္လုပ္ႏိုင္မႈဟာ သူတို.အသံုးျပဳရတဲ့ Software ေတြနဲ. တိုက္ရိုက္ပတ္သက္မႈရွိတယ္လို.ဆိုပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ သူတို. အသံုးျပဳဖို.လိုအပ္တဲ့ Software ေတြဟာ သူတို.အတြက္ေရာ အလုပ္ရွင္ျဖစ္တဲ့ သင့္အတြက္ပါအဆင္ေျပအက်ိဳးရွိႏိုင္လားစဥ္းစားပါ။ ျပီးရင္ သင္ၾကားပို.ခ်ျခင္းေတြလည္းမၾကာခဏဆိုသလို ၀န္ထမ္းေတြကိုျပဳလုပ္ေပးပါ။ ဒါမွအလုပ္ကိုအေထာက္အကူပိုျဖစ္လာႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

အလုပ္လုပ္ေနရတဲ့သူေတြရဲ. အလုပ္ခ်ိန္ ၅.၆ နာရီေလာက္က အစည္းအေ၀းျပဳလုပ္ရတာေတြနဲ.ကုန္ဆံုးေနပါတယ္။ အလုပ္လုပ္ေနရတဲ့သူေတြထဲက ၆၉% ေလာက္က ဒီလို အစည္းအေ၀းေတြျပဳလုပ္တက္ေရာက္ေနရတာက အလုပ္မျဖစ္လွဘူးလို. ထင္ေနပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ တတ္ႏိုင္ရင္အစည္းအေ၀းျပဳလုပ္တဲ့အခ်ိန္ေတြ ကိုေလ်ာ့ခ်ပါ။ သာမန္မတ္တပ္ရပ္ရင္းေဆြးေႏြးေျပာဆို ၾကတာမ်ိဳး၊ ေန.လယ္စာနားခ်ိန္အျပီး ခဏေဆြးေႏြးမႈေတြျပဳလုပ္ၾကတာမ်ိဳးေလးေတြ ျပဳလုပ္ေပးပါ။

၃၄% ေသာအလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူေတြကသာ အလုပ္နဲ.အားလပ္ခ်ိန္ကိုထိန္းညွိလုပ္ေဆာင္တဲ့ အခ်ိန္ဇယားေတြ၊ Application ေတြကိုအသံုးျပဳၾကျပီး အလုပ္ ပိုတြင္က်ယ္ေအာင္ၾကိဳးစားလ်က္ရွိၾကပါတယ္။ ၆၀% ေလာက္ကေတာ့ အလုပ္ခ်ိန္နဲ. အားလပ္ခ်ိန္ညီမွ်ျခင္းမရွိဘဲ ထိန္းညွိစနစ္ခ်ဖို.လည္း မၾကိဳးစားတဲ့အခါမွာ အလုပ္ကလည္း ထင္သေလာက္မတြင္က်ယ္ မေအာင္ျမင္ေတာ့ပါဘူး။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ တတ္ႏိုင္ရင္ အလုပ္က၀န္ထမ္းတိုင္းနဲ.အဆင္ေျပမယ့္ အလုပ္အခ်ိန္ဇယားဆြဲနည္း အသံုးခ်နည္းမ်ိဳးေတြသင္ၾကားလမ္းျပသင့္ပါတယ္။

အၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္အလုပ္၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ရက္ကုိ E-mail ၄၂ေစာင္နီးပါးေလာက္လက္ခံေနရတာျဖစ္တဲ့အတြက္ E-mail နဲ.ပတ္သက္ျပီး အက်ိဳးရွိရွိအသံုးျပဳႏိုင္ဖို. လ်င္ျမန္ေကာင္းမြန္ေအာင္ အသံုးျပဳႏိုင္ဖို. သင္ၾကားေပးတာမ်ိဳးေတြျပဳလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

အလုပ္ထင္သေလာက္မတြင္က်ယ္ရတဲ့အေၾကာင္းရင္းေတြက.....
၃၂% ကေတာ့ အလုပ္ရဲ.ရည္ရြယ္ခ်က္ကိုမသိျခင္း၊ အလုပ္ထဲကအသင္းအဖြဲ.ေတြနဲ.ပူးေပါင္းအေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မႈမရွိျခင္းနဲ. အက်ိဳးသိပ္မရွိတဲ့ အစည္းအေ၀းေတြျပဳလုပ္ျခင္းေတြေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။
၂၉% ကက်ေတာ့ အခ်ိန္ဆြဲလုပ္ေဆာင္တတ္ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ျပီး
၃၁% ကေတာ့အဓိကနဲ.သာမညမခြဲျခားတတ္ျခင္းတို.ေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္

Wilson Chan (YK)

Credit : Pinterest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...