စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







အၾကံေပးအရာရွိအလုပ္ဆိုတာ



ေနာက္ပိုင္း လုပ္ငန္းေတြမွာဆိုရင္လည္း ကိုယ့္ Company အတြက္အၾကံေပးအရာရွိဆိုတာသီးသန္.ရွိၾကသလို၊ တျခားအေၾကာင္းကိစၥေတြရွိလာရင္လည္း သက္ဆိုင္ရာ အၾကံေပးအရာရွိပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးေတြနဲ. ေတြ.ဆံုတိုင္ပင္ျပီးမွ စဥ္းစား ဆံုးျဖတ္ၾကတာမ်ိဳးေတြ ရွိလာပါျပီ။

ဒါဆို အၾကံေပးအရာရွိတစ္ေယာက္က အေျခခံအားျဖင့္ဘယ္လိုအခ်က္ေတြျပည့္စံုရမလဲ ???

- သတ္မွတ္ထားတဲ့ပညာအရည္အခ်င္းတစ္ခုရွိရပါမယ္။
- စိတ္ရွည္သည္းခံႏိုင္ရပါမယ္။
- လူကဲခတ္က်ြမ္းက်င္ျပီး လူေတြရဲ.စိတ္အၾကမ္းဖ်င္းသေဘာသဘာ၀ေတြကို သိရပါမယ္။
- စကားအေျပာအဆိုက်ြမ္းက်င္ရပါမယ္။
- ေဖ်ာင္းဖ်ေျပာဆိုမႈနဲ. နားလည္သေဘာေပါက္လြယ္ေအာင္ ရွင္းျပႏိုင္ျခင္းမ်ိဳးရွိရပါမယ္။
- ေခတ္မီေရစီးေၾကာင္းအလိုက္ Update သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကိုလည္း သိသင့္သေလာက္သိရပါမယ္။
- ေလ့လာမႈအားေကာင္းရပါမယ္။

အၾကံေပးအရာရွိဆိုတာက အဓိကအားျဖင့္ေတာ့ ကိုယ့္ဆီကိုျပသနာတစ္ခုခုၾကံဳေနရတဲ့သူ ဒါမွမဟုတ္လည္း ေ၀ခြဲမရ၊ ဆံုးျဖတ္ရခက္ေနတဲ့ကိစၥတစ္ခုခုကိုၾကံဳေနရတဲ့သူမ်ိဳးေတြကို ထိေတြ.ဆက္ဆံရတာမ်ားပါတယ္။
အရင္ဆံုးေတာ့ ကိုယ့္ဆီေရာက္လာတဲ့သူက ဘာအခက္အခဲမ်ိဳးကိုၾကံဳေနတဲ့လူလဲဆိုတာ တိတိက်က်ေသေသခ်ာခ်ာသိေအာင္ လုပ္ရပါတယ္။ ေနာက္ျပီး သူေတြ.ၾကံဳေနရတဲ့အခက္အခဲက ဘယ္ေလာက္အဆင့္ေရာက္ေနျပီဆိုတာလဲ သိရပါမယ္။ ပံုမွန္လက္ခံေဆြးေႏြးအၾကံေပးလို. အဆင္ေျပႏိုင္တဲ့ျပသနာမ်ိဳးလား၊ အခ်ိန္တိုတိုနဲ. အေကာင္းဆံုး အေျဖတစ္ခုကို ေပးႏိုင္မွျဖစ္မွာလားဆိုတာလည္းေသခ်ာဖို.လိုပါတယ္။
ကိုယ့္ဆီကိုလူတစ္ေယာက္ေရာက္လာတာနဲ. အဲ့ဒီ့လူရဲ. သြင္ျပင္လကၡဏာေတြကိုလည္း အကဲခတ္ပါ။ စိတ္ခံစားမႈလြယ္တဲ့သူမ်ိဳးလား၊ စိတ္တိုေဒါသထြက္လြယ္တဲ့သူမ်ိဳးလား၊ စိတ္ဓါတ္က်ေနတဲ့လူလား၊ ေအာင္ျမင္မႈကို ရွာေဖြေနတဲ့လူမ်ိဳးလား စသျဖင့္ အကဲခတ္ျပီးမွစကားေတြကိုစတင္ပါ။
တတ္ႏိုင္ရင္သူေျပာခ်င္သမွ်အကုန္လံုးကို လံုး၀ကုန္စင္သြားတဲ့အထိအရင္နားေထာင္ေပးလိုက္ပါ။ သူ.ကိုစိတ္သက္သာရာအရင္ရသြားေစတဲ့သေဘာပါပဲ။ သူ.အခက္အခဲအၾကပ္အတည္းေတြကိုလည္း အကုန္သေဘာေပါက္ေအာင္ ဂရုတစိုက္နားေထာင္ဖို.လည္းလိုပါတယ္။
သူ.ဘက္ကစကားေတြကုန္သြားျပီဆိုမွ သူ.ျပသနာနဲ. ပတ္သက္တဲ့အခ်က္အလက္ေတြကို စတင္ေဆြးေႏြးရပါမယ္။ ေဆြးေႏြးေနတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း ကိုယ္ကခ်ည္းပဲ မေျပာရပါဘူး။ အျပန္အလွန္ စကားေျပာၾကတဲ့ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္ရပါမယ္။ သူ.အခက္အခဲအတြက္ အေျဖကိုမေျပာခင္မွာလည္း သူဒီအခက္အခဲကိုေက်ာ္ျဖတ္ခ်င္စိတ္မ်ားေနလား၊ လက္ေလွ်ာ့အရွံဳးေပးဖို.ပဲ ဆႏၵရွိေနတာလားဆိုတာလည္းေသခ်ာသိရပါမယ္။ ျပီးမွကိုယ္က ဘယ္လိုပံုစံနဲ.အၾကံေပးရမလဲဆိုတာကိုဆံုးျဖတ္ပါ။

ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ လမ္းေၾကာင္းေရြးခ်ယ္မႈပိုင္းနဲ. ဆိုင္တဲ့အၾကံဥာဏ္မ်ိဳးေပးရတာပါ။ ပညာေရးပိုင္းနဲ.ပတ္သက္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အလုပ္အကိုင္ေရြးခ်ယ္မႈပိုင္းနဲ.ပတ္သက္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ အၾကံေပးရတာမ်ိဳးက်ေတာ့ လာတဲ့သူရဲ.စိတ္ကိုဖတ္ႏိုင္ဖို.က အဓိကက်လြန္းသြားပါျပီ။ သူကဘာကို၀ါသနာပါလဲ၊ သူက ဘယ္လိုအရာေတြကိုစိတ္၀င္စားတာလဲ၊ သူ.ပံုစံစိတ္ထားမ်ိဳးက ဘယ္လိုေနရာမွာဆိုထူးခ်ြန္ႏိုင္မလဲဆိုတာေတြကို သိရပါမယ္။ ဒါမွကိုယ္ေပးလိုက္တဲ့အၾကံဥာဏ္ကိုသူလက္ခံအေကာင္အထည္ေဖာ္တဲ့အခါမွာလည္း ပိုျပီးတြင္က်ယ္အရာေရာက္ပါတယ္။
ေနာက္ျပီး အၾကံေပးအရာရွိတစ္ေယာက္စကားေျပာတဲ့ေနရာမွာ အေရးအၾကီးဆံုးေတြက ဥပမာေပးႏႈိင္းယွဥ္ ျပတာမ်ိဳးနဲ. ေကာင္းက်ိဳးဆိုးက်ိဳးေတြကိုျမင္သာ ထင္သာေအာင္ေျပာျပတာမ်ိဳးပါပဲ။
ဒီအခ်က္ေတြကေတာ့ အၾကံေပးအရာရွိတစ္ေယာက္အတြက္ အေရးၾကီးတဲ့အခ်က္ေတြျဖစ္တဲ့အျပင္ နားလည္သေဘာေပါက္ထားမွ အဆင္ေျပႏိုင္မယ့္အေျခခံသေဘာတရားေတြလည္းျဖစ္ပါတယ္။
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...