စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ႏြားဘ၀


ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးႏွစ္လံုး ဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း ျမင္လိုက္ရတာက ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္၀င္စားစြာ ငံု႕ၾကည့္ေသာ ဇနီးႏွင့္ သားေလး… ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းသာအားရ ေအာ္ေခၚလိုက္ခ်င္ေပမယ့္ ပါးစပ္ထဲက ဘာသံမွ ထြက္မလာခဲ့..။ ခ်စ္ႏွင့္ သားေလးကိုၾကည့္ရတာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ၿပီး အေတာ့္ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေနပံုရသည္…။

"အေမေရ…၊ အထီးေလးဗ်..၊ အထီေလး…ဒီအေကာင္ကို သားယူမယ္.."

"အင္း..ဟုတ္တယ္ေနာ္.. စပ္ၾကားေလးနဲ႕.. ခ်စ္စရာေလး.."

အလို…၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ကို ေရာက္ေနတာလဲ..၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ..? ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးသိလိုက္တာက ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တို႕နဲ႕အတူ ေန႕လည္စာ ထမင္းစားၿပီး အထမွာ မူးကနဲ ျဖစ္ၿပီး ေမ့လဲသြားျခင္း..၊ အခု.. ကၽြန္ေတာ္..ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ..၊ ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးသြားခဲ့တာလား….

"ဒီေကာင္ေလးကို ဘယ္လိုနာမည္ေပးရင္ေကာင္းမလဲ…အေမ…"
"ညိဳေမာင္း လို႕ နာမည္ေပးလိုက္မယ္ေလ…သားၾကိဳက္လား"
"ေကာင္းတယ္အေမ.. အေဖသာရွိရင္ ဒီေကာင့္ကို သိပ္သေဘာက်မွာဗ်…"

ကၽြန္ေတာ္ သိလုိက္ပါၿပီ..၊ ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးသြားခဲ့ပါၿပီ..၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တဲ့ ခ်စ္ဇနီးနဲ႕ သားေလးတို႕နဲ႕ စည္းတစ္ခု ျခားထားတဲ့ ဘံုဘ၀ တစ္ခုမွာ ႏြားဘ၀နဲ႕ လာျဖစ္ေနရၿပီေလ…၊ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးဖြားေပးတဲ့ ႏြားမၾကီးကို ကၽြန္ေတာ့္ကို ညွင္သာစြာ လွ်ာနဲ႕လွ်က္ၿပီး ကိုယ္ေပၚက အညစ္အေၾကးေတြကို ဖယ္ရွားေပးလိုက္သည္။ လူ႕ဘ၀က အရက္ေသာက္..၊ ဖဲရိုက္ၿပီး မိသားစုေပၚ တာ၀န္မေက်ခဲ့တဲ့ကၽြန္ေတာ္ ဒီဘ၀မွာေတာ့ ႏြားဘ၀ နဲ႕ ေရွးဘ၀က ၀ဠ္ေၾကြးေတြ ဆပ္ရေတာ့မယ္ ထင္ပါရဲ႕ဗ်ာ…။

ကၽြန္ေတာ္ႏြားဘ၀ေရာက္ေနရေပမယ့္ ကံေကာင္းတာေလး တစ္ခုေတာ့ရွိသည္။ သားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္သည္..။ အရင္ဘ၀က သားအဖ ေတာ္စပ္ခဲ့တာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သားေလးရဲ႕ ေက်ာင္းသြား ေက်ာင္းျပန္ခ်ိန္ စီးေတာ္ယာဥ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခဲ့သည္။ သားေလးရဲ႕ ကစားေဖာ္ ကၽြန္ေတာ္သာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြဆို သားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတာစပ္ေတြဆီ ေခၚသြားတတ္သည္။ သစ္ပင္ရိပ္ေအာက္မွာ သားေလးနဲ႕ အတူတူ အိပ္ခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ အခိုက္အတန္႕ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္ လက္ရွိ ဘယ္ဘ၀ေရာက္ေနလဲဆိုတာကိုေတာင္ ေမ့ေပ်ာက္ႏိုင္စြမ္းခဲ့သည္။

ခ်စ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လူ႕ဘ၀တုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ကိုအေတာ္ ခ်စ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုးသမွ် သည္းခံခဲ့သည္။ ယခုလည္း သူ႕ရုပ္ သူ႕အရြယ္နဲ႕ ေနာက္အိမ္ ေထာင္ျပဳႏိုင္ေသာ္လည္း သူစိတ္မ၀င္စားခဲ့..၊ သားေလးနဲ႕ ခ်စ္ရဲ႕ ၀မ္းေရးအတြက္ လယ္မ်ားကို သူရင္းငွားခ်ထားၿပီး ေျဖရွင္းခဲ့သည္။ ခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ မခ်ီးက်ဴးပဲ မေနႏိုင္…..။ တစ္ခါ တစ္ခါ ခ်စ္သည္ အေ၀းကို အၾကာၾကီး ေငးေမာေနတတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို လြမ္းေနသည္ဟု အတတ္ မေျပာႏိုင္ေသာ္ လည္း ကၽြန္ေတာ့္စိတ္က ကၽြန္ေတာ့္ကိုသာ လြမ္းေစခ်င္ေနမိသည္။ ထိုအခါမ်ိဳးတြင္ ခ်စ္ကိုကၽြန္ေတာ္ ေျပးၿပီး ေထြးေပြ႕ထားခ်င္မိေသာ္ လည္း ဘ၀ခ်င္းစည္းျခား ေနၿပီျဖစ္သည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ခ်စ္ကိုၾကည့္ၿပီးသာ ၀မ္းနည္းေနရသည္။

ဒီလိုနဲ႕ အခ်ိန္ေတြ တေရႊ႕ေရႊ႕ ကုန္ဆံုးမွန္းမသိ ကုန္ဆံုးခဲ့သည္။ ေႏြ၊ မိုး၊ ေဆာင္းတို႕ အလီလီေျပာင္းခဲ့သည္။ ထို႕အတူ ခ်စ္၊ သားေလးႏွင့္ ညိဳေမာင္း ဆိုေသာ ႏြားျပာၾကီး တစ္ျဖစ္လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕၏ သံေဃာဇဥ္သည္လည္း အတိုင္းအဆမရွိ ရစ္ပတ္ခ်ည္ေႏွာင္မိခဲ့ၾကသည္။ သားေလးသည္လည္း အလယ္တန္း ေက်ာင္းသား ျဖစ္လာသလို ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း အရြယ္ေရာက္သည့္ ႏြားပ်ိဳတစ္ေကာင္ ျဖစ္လာသည္ပဲေလ…။

ဒီႏွစ္…. ခ်စ္ရဲ႕ လယ္ေတြ သီးႏွံထြက္ မေကာင္း၊ လယ္မ်ား ပိုးက်ေသာေၾကာင့္၊ ရွိသမွ် လယ္ေတြ ထုတ္ေရာင္းခဲ့ရသည့္ အျပင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးဖြားခဲ့သည့္ ႏြားမၾကီး တစ္ရွဥ္းကိုပါ ထုတ္ေရာင္းခဲ့ရသည္။ တစ္ခုေတာ့ရွိသည္။ ခ်စ္တို႕ စီးပြားေရး ဘယ္ေလာက္ပဲ က်က်၊ သူတို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ထုတ္ေရာင္းလိမ့္မည္ မဟုတ္မွန္း ကၽြန္ေတာ္ ရဲရဲၾကီး အာမခံရဲသည္။

တစ္ေန႕…...........


"အေမ…၊ ညိဳေမာင္းၾကီးကို မခုိင္းပါနဲ႕လားဗ်ာ…၊ "
"မခိုင္းလို႕ မရဘူးသားရဲ႕..၊ အေမတို႕မွာလည္း ဒီႏြားတစ္ေကာင္ပဲ က်န္ေတာ့တာ..၊ သူ႕မွ မခုိင္းရင္ အေမတို႕ ဘာနဲ႕စားၾကမလဲ.. "
"သား..ထမင္းမစားေတာ့ဘူးဗ်ာ…၊ ညိဳေမာင္းၾကီးကိုေတာ့ သူရင္းငွားေတြ လက္ထဲ မထည့္လိုက္နဲ႕.."
"ေၾသာ္.သားရယ္.. ညေနဆိုလည္း ကိုယ့္အိမ္ျပန္လာအပ္မယ့္ဟာပဲ..၊ ဘယ္သူမွလည္း မတရားမခိုင္း ပါဘူးကြယ္..၊ ေနာ္..၊ သားက လိမၼာပါတယ္.."
"………………………….."

ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါတယ္..။ သူတို႕ေျပာေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ နားေထာင္ၿပီး ေပ်ာ္ရြင္ေနပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ မနက္ျဖန္ကစၿပီး လယ္ထဲမွာ စရုန္းရမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ သားေလးရဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ထားရွိတဲ့ ေမတၱာတရားကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕လိုက္ရသည္ေလ..။ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ပါတယ္ဗ်ာ..။ အလို….. ကၽြန္ေတာ့္ ပါးျပင္ေပၚ မ်က္ရည္ေတြ စီးက်ေနပါလား…၊ ကၽြန္ေတာ္ ငိုေနတာမဟုတ္ပါဘူး..။ ေပ်ာ္ေနတာပါဗ်ာ…။

ေနာက္ေန႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူရင္းငွားေတြ လာေခၚေတာ့ သားေလးက အိမ္ေပၚကို ေဆာင့္ေအာင့္ၿပီး တက္သြားခဲ့သည္။ ခ်စ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို အစာေကၽြးဖို႕နဲ႕ ေရမွန္မွန္တိုက္ေပးဖို႕ မွာေနရွာသည္။ ခ်စ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ သံေဃာဇဥ္ၾကီးေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။ ခ်စ္က ကၽြန္ေတာ့္ နဖားၾကိဳးကို ဆြဲၿပီး သူရင္းငွား လက္ထဲထည့္ေပးလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ဘယ္ထည့္ခ်င္ပါ့မလဲဗ်ာ..၊ ကၽြန္ေတာ့္ မိန္းမအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္သိတာေပါ့..။

တစ္ကယ္ေတာ့ လယ္ထြန္ရတာ အေတာ့္ကို မလြယ္တဲ့ အလုပ္ျဖစ္သည္။ အရင္က သားေလးနဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ၾကီးပ်င္းလာၿပီး မိမိကိုယ့္ကုိ ဘ၀ေမ့ေနေသာ ကၽြန္ေတာ့္အဖို႕ ဒီေန႕သည္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏြားတစ္ေကာင္ျဖစ္ေၾကာင္း သင္ခန္းစာေပးလိုက္သည့္ေန႕ ျဖစ္ေတာ့သည္။ သူရင္းငွားကလည္း ခ်စ္မွာသည့္ အစာေကၽြးဖို႕ေနေနသာသာ ၾကိမ္လံုးႏွင့္သာ တေျဖာင္းေျဖာင္း တြယ္ေတာ့သည္။ ေက်ာေပၚ တရစပ္ က်ေနေသာ ၾကိမ္ခ်က္မ်ား၊ သူရင္းငွားပါးစပ္မွ ေအာ္ျမစ္ေတာက္တီး ဆဲဆိုသံမ်ား မိမိရဲ႕ ပုခံုးေပၚတြင္တင္ထားေသာ ေလးလံတဲ့ အရာမ်ား..၊ ေလွ်ာက္ရန္ပင္ခက္ခဲေသာ လယ္ထဲမွာ အားသြန္ ခြန္စိုက္ ရံုးကန္ေနရေသာ မိမိတစ္ကိုယ္လံုး ……..ေၾသာ္…. ခံေပအံုးေတာ့…၊ အရင္ဘ၀က ၀ဠ္ေၾကြး ေတြ ၀ဠ္ရွိ သမွ်ေတာ့ ခံလိုက္ေပအံုးေတာ့လို႕…ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျဖသိမ့္ရင္းနဲ႕သာ……။

ညေန လယ္သိမ္း အိမ္ျပန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေျခလွမ္းေတြ တက္ၾကြေနသည္။ ေက်ာင္းမွ လႊတ္ေသာ ကေလးတစ္ေယာက္လို အိမ္ကို အေျပးျပန္ရန္ တာစူေနမိသည္။ သူရင္းငွားကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အမူအရာကို ရိပ္မိသည္ထင့္..။
"ေၾသာ္..ညိဳေမာင္း..၊ အိမ္ျပန္ရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ၾကြေနတာပဲ..၊ အလုပ္ထဲမွာက်ေတာ့ ေလးတိေလးကန္နဲ႕…ငါလုပ္လိုက္ရ…ေသေတာ့မယ္.."
သူရင္းငွားရဲ႕ ၾကိမ္းေမာင္းသံကို ကၽြန္ေတာ္ ဂရုမျပဳအား..၊ ကၽြန္ေတာ့္အား ေစာင့္ၾကိဳေနမည့္ သားေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာနဲ႕ ခ်စ္ရဲ႕ မ်က္ႏွာကို ျမင္ေယာင္ေနမိ သည္။ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္အျမန္ ေရာက္ခ်င္လွၿပီ..။

ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတြ႕ေတာ့ သားေလးက ျခံ၀န္းထိပ္က ေစာင့္ေနရာကေန ေျပးလာသည္။ ၿပီးေတာ့ သူရင္းငွားလက္ထဲက ၾကိဳးကို လူယူၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ျခံ၀န္းထဲဆြဲေခၚခဲ့သည္။ ခ်စ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကည့္ၿပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနပံုရသည္။ သားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆြဲေခၚသြားၿပီး အစာေကၽြး၊ ေရတိုက္သည္။
"ရွင္..၊ ညိဳေမာင္းကို ရိုက္တာလား.."
"အမရယ္..၊ ႏြားပဲ..၊ ေပကပ္ၾကီးလုပ္ေနရင္ နည္းနည္းပါးပါး ေမာင္းေပးရမွာေပါ့.."

ခ်စ္ဘာမွ ျပန္မေျပာ….၊ အစာစားေနေသာ ကၽြန္ေတာ့္ေက်ာကို လက္နဲ႕ လာသပ္ေပးသည္။ ေသခ်ာပါတယ္.. ခ်စ္၀မ္းနည္းေနပါလိမ့္မယ္..၊ ဒါေပမယ့္ မ်က္ရည္ေတာ့ က်မွာ မဟုတ္ပါဘူး..၊ ခ်စ္က မ်က္ရည္အလြယ္တကူ က်တတ္တဲ့ မိန္းမမ်ိဳးမွ မဟုတ္တာပဲေလ…၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခ်စ္နဲ႕ သားေလးရယ္..၊ မင္းတို႕ ႏွစ္ေယာက္အတြက္နဲ႕ဆိုရင္ ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ ပင္ပန္းပါေစ..။ အရင္ဘ၀က မေက်ခဲ့တဲ့ တာ၀န္ေတြကို ဒီဘ၀မွာ တတ္ႏိုင္သမွ် ေက်ခဲ့ခ်င္ပါတယ္... မင္းတို႕ရဲ႕ ခုိင္းႏြား တစ္ေကာင္ အျဖစ္နဲ႕ေပါ့ေလ…။

ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ရတာ.. လံုး၀ စိတ္မပါ…။ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲ တစ္ခုခုျဖစ္ေနသည္။  စိတ္ထင့္ေနသည္ဆို ပိုမွန္လိမ့္မည္။ တစ္ခုခုျဖစ္ေတာ့မည္ကို ၾကိဳသိေနသည္။ သူရင္းငွား ကေတာ့ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကိမ္ျဖင့္ နာနာႏွက္ရင္း ဆဲဆိုၾကိမ္းေမာင္းေနေလေတာ့သည္။ ဒီေန႕ အဖို႕ အရင္ေန႕ေတြက္ အခ်ိန္ကုန္တာ အရမ္းေႏွးလွတယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ေနမိသည္။

ညေန လယ္သိမ္းအိမ္ျပန္ခ်ိန္ေရာက္တဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မၾကည္ႏိုင္ေသး..၊ ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ သားေလး တစ္ခုခု ျဖစ္ေနၿပီ..။ သားသမီး တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ စိတ္ထဲက သိေနတတ္ေသာ မိဘတို႕ရဲ႕ စိတ္ကေလး ကၽြန္ေတာ့္စီမွာ ရွိသည္ ထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ သားေလး ဘာမွ မျဖစ္ပါေစနဲ႕ ဘုရား..။ ျပဳခဲ့သမွ် ေကာင္းမႈေၾကာင့္ သားေလး ဘာမွ မျဖစ္ပါေစနဲ႕ဘုရား..။ လူ႕ဘ၀မွာ ဘုရား တရားေမ့ေနတတ္ ေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏြားဘ၀ေရာက္မွ သားေလးအတြက္ ဘုရား တ တတ္ေလၿပီ…။

ထင္သည့္အတိုင္းပင္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ သားေလးနဲ႕ ခ်စ္ကို မေတြ႕..၊ သူရင္းငွားကေတာ့ ေဘးအိမ္က လူေတြကို လွမ္းေအာ္ေမးေနသည္။
"ႏြားအပ္မလို႕ဗ်ိဳ႕..၊ ဒီကအမ ဘယ္သြားခဲ့လဲ မသိဘူး.."
"ေန႕လည္က ေက်ာင္းမွာ သူ႕သားေလး..၊ ပိုးထိလို႕တဲ့..၊ ေဆးေပးခန္း သြားတယ္…"

ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းတစ္ခုလံုး ခ်ာခ်ာလည္ သြားသည္ထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္စိထဲ ဘာမွ မျမင္ရေတာ့..၊ ဘာမွ မလုပ္ရပဲနဲ႕ အသက္ရႈျမန္လာၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ အစံုတို႕သည္ နိမ့္ခ်ည္ျမင့္ခ်ည္ ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သားေလး ပိုးထိတယ္တဲ့..။ ဒီရြာမွာ ပိုးထိၿပီဆုိလွ်င္ ရွင္တဲ့သူက ရွားသည္။ ကေလးဆိုရင္ ပိုဆိုးသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မေတြးရဲေတာ့… သူရင္းငွား က ကၽြန္ေတာ့္ကို ျခံထဲက တိုင္တစ္တိုင္မွာ ၾကိဳးခ်ည္ထားခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္စရာ တစ္ခုပဲ ရွိေတာ့သည္။ သားေလး ဘာမွ မျဖစ္ပါေစနဲ႕ဘုရားးး…။

ခဏၾကာေတာ့ ခ်စ္ တစ္ေယာက္တည္း အိမ္ျပန္လာသည္။ ခ်စ္ပံုစံၾကည့္ရတာ မ်က္ႏွာမေကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ့္ စိုးရိမ္စိတ္တို႕ ငယ္ထိပ္သို႕ေရာက္လာသည္။ သားေလး ေနေကာင္းရဲ႕လား..၊ သားေလး က်န္းမာရဲ႕လား..၊ ဂဏွာမျငိမ္ ျဖစ္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ေတြ႕ေသာ္လည္း ဂရုမစိုက္အားမွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။ ေဘးအိမ္မွ ေဒၚၾကီးနဲ႕ ခ်စ္တို႕ရဲ႕ အျပန္အလွန္ ေျပာေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ နားစြင့္ေနလုိက္သည္။

"မိေမာ္ေရ..၊ ညည္းသားေလး အေျခအေန..ဘယ္လိုလဲ..? "
"ခုေဆးေပးခန္းမွာ၊ ေဒၚၾကီး..၊ သားေလးကို ၿမိဳ႕ေဆးရံုပို႕ရမယ္တဲ့..၊ အဲ့ဒါမွ အသက္မွီမွာတဲ့.."
"ဒါဆို..ေဆးရံုပို႕ဖို႕လုပ္ေလ…"
"………"
"ဟဲ့…ငါေျပာေနတာ မၾကာဘူးလား..၊ ေဆးရံုပို႕ဖို႕ လုပ္ပါဆို…"
"………."
"ဟဲ့….မိေမာ္…."
"ေဒၚၾကီးရယ္..၊ ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ…။ ပို႕ခ်င္တာေပါ့ေတာ္… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မမွာ ပိုက္ဆံက…..….."
"ေအး..၊ ဒါေတာ့ ငါတို႕လည္း ဆင္းရဲသားဆိုေတာ့ အမ်ားၾကီး မကူႏိုင္ဘူး..၊ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္..၊ ငါတို႕ရြာက အမဲဒိုင္မွာ ညိဳေမာင္းၾကီး ခဏအပ္လိုက္ပါလား..၊ ညည္းပိုက္ဆံရမွ ျပန္ေရြးေပါ့.."
"အို… ညိဳေမာင္းၾကီးေတာ့ မအပ္ႏိုင္ပါဘူးေတာ္..၊….."
"ဟဲ့..၊ အပ္တာဆိုတာ ေရာင္းတာမွ မဟုတ္တာ..၊ ညည္းေငြေပၚရင္ ျပန္ေရြးလို႕ရတာပဲဟာကို..၊ ညည္းသားက ေသေရးရွင္ေရးေနာ္ မိေမာ္..သည္း ေသခ်ာစဥ္းစား"
"………………."
"အိုေအ…၊ နင္စဥ္းစားမေနနဲ႕ေတာ့..၊ လာငါ့ေနာက္သာလိုက္ခဲ့…"

ေျပာေျပာဆိုဆို ေဒၚၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆြဲေခၚၿပီး ျခံ၀န္းထဲကေန ဦးေဆာင္ထြက္သြားသည္။ ဟုတ္ပါတယ္…။ ဒါအသင့္ေတာ္ဆံုး အၾကံဥာဏ္ပါ..။ ေဒၚၾကီးကို ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲကေန လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲကို ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္..။ ဟုတ္တယ္ေလ..။ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ ရတဲ့ ပိုက္ဆံနဲ႕ သားေလး အသက္ကို ကယ္ႏိုင္ေတာ့မည္ေလ…..။

"ဘယ္ေလာက္ယူမွာလဲ…"
"တစ္သိန္းပါ…"
"တစ္လအတြင္း ျပန္မေရြးရင္ အဆံုးေနာ္…"
"………………"
"ဟဲ့..မိေမာ္..ေအာ္..ညည္းကလဲ..ေမးေနတယ္..ျပန္ေျပာလိုက္ေလ…"
"ဟုတ္…..ဟုတ္ကဲ့ပါ…"
"ကဲ..ေရာ့… တစ္သိန္း…၊ ဟိုေကာင္ေတြ လာစမ္းေဟ့…၊ ဒီေကာင္ၾကီးကို ဟိုးဘက္က ျခံထဲ ထည့္ထားလိုက္…"

ကၽြန္ေတာ့္ သူ႕တို႕ ဆြဲေခၚရာေနာက္ကို အသာတၾကည္ပဲ လိုက္ခဲ့လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္သည္။ ခ်စ္မ်က္၀န္းမွ မ်က္ရည္တို႕ စီးက်လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အံ့ၾသသြားသည္။ ခ်စ္က ေတာ္ရံု ငိုခဲသည့္ မိန္းမမ်ိဳးမဟုတ္..။ ကဲ…ကၽြန္ေတာ္ မေျပာဘူးလား… ခ်စ္က ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ သံေဃာဇဥ္ ၾကီးပါတယ္လို႕..။


ဒီလိုနဲ႕ ျခံထဲမွာ ေနရင္း ေန႕စဥ္ရက္ဆက္ ကၽြန္ေတာ္ သားေလးအတြက္ ဆုေတာင္းခဲ့သည္။ ယခုအခ်ိန္ သားေလး အသက္ရွင္ဖို႕ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ အသက္၊ ကၽြန္ေတာ့္ ခႏၶာကိုယ္ကို ေပးဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ အသင့္ျဖစ္ေနၿပီ..၊ သားေလးသည္သာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀..၊ သားေလးသည္သာ ကၽြန္ေတာ့္ ကမၻာ…..။ သားေလး က်န္းမာဖို႕ အေရးသည္သာလွ်င္ ဒီအခ်ိန္မွာ အေရးအၾကီးဆံုးအရာ..။ ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ့္ သားေလး ျပန္က်န္းမာ လာမွာပါဗ်ာ။ ၿပီးေတာ့ ခ်စ္နဲ႕ သားေလး ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္လာေခၚၾကလိမ့္မယ္.. ၿပီးေတာ့ အရင္လို ကၽြန္ေတာ္ သူတို႕ေတြကို လုပ္ေကၽြးမယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုး ထြက္သက္ထိ ခ်စ္နဲ႕ သားေလး ေဘးမွာ ေနသြားမယ္…

ဒီေန႕……. ကၽြန္ေတာ့္ကို သူတို႕ ျခံထဲက ဆြဲထုတ္ေနၾကသည္။ ခ်စ္တို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္လာေရြးတာျဖစ္လိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ ေစာင့္စားခဲ့တဲ့ ေန႔ရက္ တို႕ ေရာက္လာၿပီေလ…။ သားေလးနဲ႕ ေတြ႕ရေတာ့မည္။ ခ်စ္နဲ႕ ေတြ႕ရေတာ့မည္။ သို႕ေပမယ့္ ျခံျပင္ေရာက္ေတာ့..၊ ခ်စ္နဲ႕ သားေလးကို ကၽြန္ေတာ္မေတြ႕….၊

"ဒီေကာင္ၾကီးကို ၾကိဳးခ်ည္လိုက္..၊ ျမဲေအာင္ခ်ည္ေနာ္…. အေကာင္ကၾကီးေတာ့ ရုန္းကန္ရင္ လြတ္သြားႏိုင္တယ္.."

လူေလးေယာက္ေလာက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို တြန္းလွဲၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေရွ႕ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႕ ေနာက္ေျခေထာက္ ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ပူးတြဲၿပီး ခ်ည္လုိက္ သည္။ တစ္ခုခုေတာ့မွားေနၿပီ..၊ သူတို႕ ဘာလုပ္ၾကတာလဲ..၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္လာေရြးမွာေလ..၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူတို႕ ျပန္လာေရြးၾကမွာ…။

"ဟိုေကာင္၊ ခြက္တစ္လံုးယူခဲ့..၊ ေသြးခံရေအာင္၊ အမဲေသြးခဲေတြက ေစ်းေကာင္းတယ္…"

အို…ကၽြန္ေတာ့္ကို သတ္ၾကေတာ့မွာပါလား..။ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူတို႕ လည္လွီးဖို႕ လုပ္ေနၾကတာပါလား..။  ကၽြန္ေတာ္ အခုမွ အသိတရား၀င္ၿပီး ရွိသမွ် အားႏွင့္ ရုန္းကန္သည္။ ေသရေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့ အသိ၊ ခ်စ္နဲ႕ သားေလးတို႕ကို ခြဲသြားၾကရေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့အသိေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ပိုရုန္းကန္မိသည္။ သို႕ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖမ္းခ်ဳပ္ထားတာ ဥာဏ္ရည္ျမင့္တဲ့ လူေတြေလဗ်ာ…။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ရုန္းႏိုင္ပါ့မလဲ……

"ကဲ..စမယ္…ေျခ လက္ေတြကို ခ်ဳပ္ထား..၊ တစ္ေယာက္က ျဂိဳလ္ကို လာကိုင္ထားစမ္း…"
ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ ခ်စ္တို႕ကို ေမွ်ာ္ေနမိသည္။ သူတို႕လာမွာပါ..။ သူတို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို လာေခၚၾကမွာပါ..။ ခ်စ္နဲ႕ သားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို အရမ္းခ်စ္တာမွတ္လား..။ သူတို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဒီလို ဘယ္အျဖစ္ခံပါ့မလဲ..၊ သူတို႕လာေခၚၾကမွာပါ…။
"ဟုတ္ၿပီ..၊ ေသခ်ာကိုင္ထား..၊ ကဲ..ဓါးသြားယူခဲ့ေတာ့.."
ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကိဳးခ်ည္ထားသည့္အျပင္ လူေလးေယာက္ေလာက္ ခ်ဳပ္ထားတာေၾကာင့္ လံုး၀ လႈပ္လို႕မရေတာ့..၊ ကၽြန္ေတာ္လဲလ်က္ကပင္ ျခံေပါက္၀ လူ၀င္လမ္းကို ခ်စ္နဲ႕သားေလးတို႕ လာမလားလို႕ ေမွ်ာ္ၾကည့္မိေနသည္။

ေဟာ.. ေျပာရင္း ဆိုရင္း.. လူတစ္ေယာက္လာေနၿပီ..ခ်စ္နဲ႕ တူလိုက္တာ…. ဟုတ္ပါတယ္…ခ်စ္ပါ…. မလြဲပါဘူး..၊ အဲ့ဒါ ကၽြန္ေတာ့္ မိန္းမ ခ်စ္ပါ..။ ခ်စ္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ျပန္လာေရြးတာေလ…ကၽြန္ေတာ္ မေသေတာ့ ဘူးေပါ့.. ဒါနဲ႕ ေနပါအံုး… ခ်စ္က ဘာလို႕ ကခုန္ ေနတာပါလိမ့္..…၊ ပါးမွာလည္း သနပ္ခါးအေဖြးသားနဲ႕..၊ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြလည္း ဆိုးလို႕၊ ရင္ဘတ္မွာလည္း ႏို႕ဆီဗူးေတြ တို႕လို႕ တြဲေလာင္း……အို…ေခါင္းမွာ ပန္းေတြလည္း ပန္လို႕ပါလား..….

သီခ်င္းေတြလည္း ေအာ္ဆိုလို႕…. ေဘးနားမွာလည္း ခ်စ္ကို လိုက္ေဟာင္ ေနတဲ့ ေခြးတစ္အုပ္…. အို…ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲ ခ်စ္ရယ္… ဘာျဖစ္လို႕ ဒီလို ျဖစ္သြားရတာလဲ… ေနပါအံုး.. ခ်စ္လက္ထဲမွာ ဘာေလး ကိုင္ထားတာပါလိမ့္…. အိုး… ကေလး အရုပ္ေလး တစ္ရုပ္ပါလား…..။

ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုး မိွတ္လိုက္သည္။ ဓါးသြားနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ လည္ပင္း ေသြးေၾကာအထိအေတြ႕ကို ကၽြန္ေတာ္သိသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ လည္ပင္းက ေသြးေတြ ပန္းထြက္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္သိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ မရုန္းခ်င္ေပမယ့္ မသိစိတ္ရဲ႕ ခိုင္းေစမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ ခႏၶာကိုယ္ေတြ ရုန္းကန္ေနတာ ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ နာက်င္မႈဆိုတာ မရွိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ….။

ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္မွာ ဘ၀ကူးေကာင္းဖို႕ ဘုရားတရားကို အာရံုျပဳေနခ်င္ေပမယ့္ ျမင္ေနရတာက သားေလးနဲ႕ ခ်စ္တို႕ရဲ႕ ၀ိုးတ၀ါး မ်က္ႏွာ ႏွစ္ခု..….၊ ကၽြန္ေတာ္ မငိုပါဘူး..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတာ့ က်ေနပါလိမ့္မယ္……..

ၿပီးေအာင္ ဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ့္စာေလး ဖတ္ၿပီး စာဖတ္ရင္ထဲ တစ္ခုခု ခံစားရမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေရးရက်ိဳး နပ္ပါတယ္..။

ေအာင္ထြန္းဦး (http://www.aunghtunoo.blogspot.com)
http://www.edinooyin.com/profiles/blog/show?id=4347155%3ABlogPost%3A6455436&xgs=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...