စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







ေဆာစ္ဝဲလ္းတခ်ဳိ႔ ရယူခ်င္လ်ွင္

အမ်ဳိးေကာင္းသားရွာေဖြေတြ႔ရွိသမွ်

Popular Posts

အမ်ဳိးေကာင္းသားအေၾကာင္း

ကြ်န္ေတာ္က ျမန္မာနုိင္ငံေအာက္ဆံုး ေကာ့ေသာင္းျမိဳ႔မွာေနပါတယ္ အလုပ္ကေတာ့ ပန္းထိမ္လုပ္ပါတယ္ ေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္အလုပ္လုပ္တဲ့ ေရႊဆုိင္နာမည္ပါတင္ေပးမယ္(ေၾကာ္ျငာ္၀င္တာေပါ့) ကြ်န္ေတာ္က မြန္တုိင္းရင္းသားတစ္ေယာက္ပါ ( မြန္စကားမတတ္ပါဘူး :P ) ကြ်န္ေတာ္ကုိခင္ခ်င္တယ္ဆို၇င္ flowerboy100@ ကုိဆက္သြယ္နုိင္ပါတယ္ စိတ္ရဲ့ခ်မ္းသာျခင္း ကုိယ္ရဲ့က်မ္းမာျခင္းနဲ႔ျပီးျပည့္စံုၾကပါေစ

အင္တာနက္အျမန္နႈနး္ျမင့္ေအာင္အေထာက္ပံေပးနုိင္တဲ့ေဆာစ္၀ဲလ္မ်ား

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...