စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







အ ေဖ ႀကိဳက္တ့ဲဟင္း


က်ေတာ့္ အသက္(၉)ႏွစ္သားေလာက္္တုန္းက ေပါ့။ မွတ္မွတ္႐ရ အိမ္မွာ
ၾကက္သားဟင္းခ်က္တ့ဲေန႔ေတြဆို ကြ်န္ေတာ္သိပ္ ေပ်ာ္တယ္္။
အ ေဖဝန္ထမ္း အ ေမ ဝန္ထမ္း ဆိုေတာ့
လူခ်မ္းသာမိသားစုေတြလို ေန႔တိုင္း ၾကက္သားဟင္း မခ်က္နိင ္ပါ။
ကြ်န္ေတာ္ရယ္ အ ေဖရယ္ အ ေမရယ္ ထမင္းလက္ဆံု စားၾကတိုင္း
အ ေဖ သိပ္ႀကိဳက္တယ္ဆိုတ့ဲ ၾကက္အ ေတာင္ ပံ…
အ ေမ႔ အတြက္ လည္ေခ်ာင္းနဲ႔ ေၿခ ေထာက ္ရိုး …….



ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ က ေတာ့ ၾကက္ရင္အုပ္…နဲ႔ ေပါင္ သား။………….
ဒါ ကြ်န္ေတာ္တို႔မိသားစု အခ်င္းခ်င္းပဲ သိနားလည္တ့ဲ ဘာသာစကား။ …….
ကြ်န္ေတာ္ ေလာကႀကီး အ ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းမသိေသးေပမယ့္
ကြ်န္ေတာ္ မၾကာ မၾကာေျပာေလ့ရွိတာက အ ေဖ နဲ႔ အ ေမ သိပ္အတာပဲ….
ၾကက္အ ေတာင္ ပံ တို႔ ၾကက္ လည္ေခ်ာင္းရိုးတို႔ ဆိုတာ
ရင္အုပ္ တို႔ ေပါင ္တို႔ေလာက္ မ ေကာင္းေၾကာင္း
ကြ်န္ေတာ္ ဆရာလုပ္ေျပာတိုင္းအ ေဖ အၿမဲ ျပန္ေျပာ တာက
“ တေန႔့ ငါ့သား အေဖ့ ေနရာေရာက္ရင္ ၾကက္အေတာင္ပံႀကိဳက္သြားမွာပါတဲ့”
အ ေဖ့ စကားအဓိပၸါယ္ ကြ်န္ေတာ္ နားမလည္သလိုကြ်န္ေတာ္ဘာမွျငင္းခ်က္ မထုတ္ပါ။
အေဖကအစာကို ေၾကေအာင္ ဝါးစားဖို႔ေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ့္
ထမင္းပနး္ကန္ထဲေနာက္ထပ္ ၾကက္ေပါင္ တခုထပ္ထည့္ေပးေလ့ရွိတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝ ရဲ႔႔႔မိသားစု စံုစံုလင္လင္နဲ႕ သိပ္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းခ့ဲတ့ဲ အခ်ိန္ေတြေပါ့။

ဒီေန႔ဆို အ ေဖ ဟာသူသိပ္ႀကိဳက္တ့ဲ ၾကက္ အ ေတာင္ ပံ ဟင္း နဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ ကိုထားၿပီး
လူ႔ေလာကႀကီးကေနထြက္သြားတာ (၁၁)ႏွစ္ ရွိသြား ၿပီေနာ္။
ဒီေန႔ ကြ်န္ေတာ္ အ ေဖ့ကို ေျပာျပစရာ တခုရွိတယ္ အ ေဖ။
အ ေဖ့ ေျမးေလးက သံုးႏွစ္ျပည့္္ခ့ဲၿပီ.. ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကလိုပဲ..
သူက အ ေဖကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ၾကက္ေပါင္ လည္းသိပ္ႀကိဳက္တယ္။
ကြ်န္ေတာ္လည္းအလိုလိုေနရင္း ၾကက္အေတာင္ပံႀကိဳက္တ့ဲ႔အေဖ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ့ဲၿပီ အ ေဖ။

အ ေဖသာ တမလြန္ကေန တစ္ရက္ေလာက္ျပန္လာလ႔ိုရရင္ ကြ်န္ေတာ္ တို႔မိသားစုေလး
ၾကက္ေပါင္ ေတြခ်ည္းဘဲ ပါတ့ဲဟင္းတခြက္နဲ႔ ထမင္းလက္္ဆံုစားရ ေအာင္ အ ေဖ။ cry emoticon cry emoticon
ထံုးစံအတိုင္း အ ေဖ က ကြ်န္ေတာ့့္ ထမင္းပန္းကန္ ထဲကို ၾကက္ေပါင္ ထည့္ေပး။..

အဲဒီေန႔က်ရင္ …အ ေဖ ၾကက္အ ေတာင ္ပံ မစားနဲ႔ေတာ့ေနာ္ အ ေဖ။

အ ေဖ့ သား 

(Gray Cloud ရဲ႕ လက္ရာပါ..ရင္ထဲနင့္လြန္းတဲ့အထိေကာင္းလြန္းတဲ့ မိဘေမတၱာဘြဲ႔ စာသားေလးေတြပါ 
)

https://www.facebook.com/searchmyanmar/photos/a.356889637687313.84429.120616

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...