



- ေရွးေခတ္ ျမန္မာ သူရဲေကာင္း တဦး (ဓာတ္ပုံ – ေသာ္ဟိန္းထက္ / ဧရာ၀တီ)
- ကိုေဇာ္ရဲျမင့္ႏွင့္ ကိုျမင့္ေက်ာ္သူ (ဓာတ္ပုံ – ေသာ္ဟိန္းထက္ / ဧရာ၀တီ)
- ဂိမ္းတြင္ပါ၀င္သည့္ ဇာတ္ေကာင္ တခ်ိဳ႕ (ဓာတ္ပုံ – ေသာ္ဟိန္းထက္ / ဧရာ၀တီ)
- ဂိမ္းအထူးျပဳလုပ္ခ်က္တခု ဖန္တီးထားပုံ (ဓာတ္ပုံ – ေသာ္ဟိန္းထက္ / ဧရာ၀တီ)
တိုင္းျပည္၏ ႐ိုးရာယဥ္ေက်းမႈမ်ားကို ထိန္းသိမ္းရန္ႏွင့္ သမိုင္းဝင္ အေမြအႏွစ္မ်ားကို ျပန္လည္ေဖာ္ထုတ္ ရာတြင္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစရန္ Digital နည္းပညာကို အသံုးျပဳေရး စိတ္ကူးေကာင္း တခုကို အေကာင္ အထည္ေဖာ္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ဗီဒီယိုဂိမ္း ေရးဆြဲသည့္အဖြဲ႔တခုက အႀကံရခဲ့ၾကသည္။

နည္းပညာ အသံုးျပဳ၍ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲျခင္း မ်ားသည္ ကာလရွည္ၾကာစြာ ရွိခဲ့သည့္ ယဥ္ေက်းမႈဓေလ့ ထံုး တမ္းမ်ား အေပၚ အႏုတ္သေဘာ သက္ေရာက္ႏိုင္သည္ ဟု အျမင္မ်ား ရွိေသာ္လည္း သူတို႔ အတြက္ကေတာ့ အေရးပါသည့္ လက္နက္ကိရိယာ တခု ျဖစ္ပါသည္။
“က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အဓိက လုပ္ခ်င္တာက ဒီေန႔ေခတ္ နည္းပညာကို အသံုးျပဳၿပီး ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈကို ျမႇင့္တင္ ဖို႔ပါပဲ” ဟု Total Gameplay Studio မွ နည္းပညာ အရာရွိခ်ဳပ္ ကိုျမင့္ေက်ာ္သူက ေျပာသည္။
Total Gameplay Studio သည္ နည္းပညာ နားလည္တတ္ကြ်မ္းသည့္ ျမန္မာလူငယ္ ၈ ဦး ပါဝင္သည့္ အဖြဲ႔တခု ျဖစ္ၿပီး ဗီဒီယိုဂိမ္း ၅ ခု ေက်ာ္ႏွင့္ မိုဘိုင္းဖုန္း Application မ်ား ဖန္တီးခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ သူတို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ အႀကီးဆံုး ထား၍ အားထုတ္ခဲ့ေသာ ဂိမ္းကို ျဖန္႔ခ်ိေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
“ဒီေန႔ ဒီဂ်စ္တယ္ေခတ္က လူငယ္ေတြအတြက္ အခုလိုဂိမ္းမ်ိဳးေတြ ဖန္တီးျခင္း အားျဖင့္ ျမန္မာ့ယဥ္ ေက်း မႈကို တနည္းတဖံု ထိန္းသိမ္းႏိုင္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ယံုၾကည္ထားပါတယ္” ဟု သူက ဆိုသည္။
“ဒီေန႔ ဒီဂ်စ္တယ္ေခတ္က လူငယ္ေတြအတြက္ အခုလိုဂိမ္းမ်ိဳးေတြ ဖန္တီးျခင္း အားျဖင့္ ျမန္မာ့ယဥ္ ေက်း မႈကို တနည္းတဖံု ထိန္းသိမ္းႏိုင္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ယံုၾကည္ထားပါတယ္” ဟု သူက ဆိုသည္။
“ဒါ့အျပင္ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာေတြပိုင္တဲ့ ဂိမ္းေတြ ဖန္တီးခ်င္ပါတယ္။ ဒီျမန္မာဂိမ္းေတြကို ကမၻာကို ျဖန္႔ခ်ိခ်င္ပါတယ္” ဟု သူက ထပ္ေျပာသည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ သူတို႔က ပထမဦးဆံုး အေနျဖင့္ ဂိမ္းကစားသူမ်ား အတြက္ ျမန္မာ့႐ိုးရာျခင္းလံုး ကစားသည့္ ဂိမ္းကို ထုတ္လုပ္ေပးခဲ့သည္။ အဆိုပါ Application တြင္ ကစားသူသည္ တခ်ိန္က ေရပန္းစားခဲ့သည့္ ျခင္းလံုးခတ္ ကစားနည္းကို ကစားရမည္ ျဖစ္သည္။
သူတို႔ ေရးဆြဲခဲ့သည့္ “ေမာင္ပိန္” Application တြင္ ဂိမ္းကစားသူသည္ ဆိုက္ကားသမား ေမာင္ပိန္အျဖစ္ ကစားရၿပီး သႀကၤန္ပြဲေတာ္ ကာလအတြင္းတြင္ ေရကစားသူမ်ား အတြက္ ေရလိုက္ပက္ ရျခင္းျဖစ္သည္။ သံုးစြဲသူမ်ားက သေဘာက် ႏွစ္ၿခိဳက္ေၾကာင္း ျပသသည့္ ၾကယ္ပြင့္အမ်ားအျပားလည္း ရရွိထားသည္။
ထင္ရွားသည့္ ျမန္မာကာတြန္း ဇာတ္ေကာင္တဦးျဖစ္ေသာ သမိန္ေပါသြပ္ကို သ႐ုပ္ေဖာ္ထားသည့္ Application ကိုလည္း Total Gameplay Studio ကဖန္တီးခဲ့သည္။ အဆိုပါဂိမ္းတြင္ တခ်ိန္က ကေလးငယ္ မ်ား၏ အသည္းစြဲ သူရဲေကာင္းတဦး လည္းျဖစ္၊ ရယ္ရႊင္ဖြယ္ရာ ဟာသဇာတ္ေကာင္လည္း ျဖစ္ခဲ့သည့္ သမိန္ေပါသြပ္က လူဆိုးမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ တိုက္ခိုက္ျခင္း၊ အတားအဆီးမ်ားကို ေက်ာ္လႊားျခင္း မ်ားကို ျပဳလုပ္ရမည္ ျဖစ္သည္။
သူတို႔၏ လက္ရွိအားထုတ္မႈမွာ “The Age of Bayintnaung” ဂိမ္းျဖစ္ပါသည္။ လူႀကိဳက္မ်ားသည့္ “Age of Empire” ႏွင့္ “Clash of Clans” ဂိမ္းမ်ားကဲ့သို႔ စစ္ဗ်ဴဟာအရ ယွဥ္ၿပိဳင္ တိုက္ခိုက္ရသည့္ ဂိမ္းတခုျဖစ္ၿပီး လာမည့္ႏွစ္တြင္ ထုတ္လုပ္ ျဖန္႔ခ်ိရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။
ကစားနည္းထဲ၌ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ သက္ဦးဆံပိုင္ ဘုရင္စနစ္ ထြန္းကားခဲ့စဥ္က စြမ္းအားအႀကီးဆံုး ဘုရင္ တပါးျဖစ္သည့္ ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ ထိုင္းဘုရင္ Naresuan တို႔ကို သ႐ုပ္ေဖာ္ထားသည္။ Naresuan ကေလးငယ္ဘဝတြင္ ဘုရင့္ေနာင္ က ထိုင္းမ်ား ကိုယ္စား ဓားစာခံသေဘာ ေခၚယူေမြးစားၿပီး ပညာသင္ ေပးခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ထိုင္းႏိုင္ငံကို ျမန္မာလက္ေအာက္မွ လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားႏိုင္ခဲ့ သည္။ ဘုရင့္ေနာင္သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ေတာင္ငူ နန္းဆက္မွ ဘုရင္တပါးျဖစ္ၿပီး ၁၆ ရာစုႏွင့္ ၁၇ ရာစု အတြင္းတြင္ အေရွ႕ေတာင္အာရွ၏ အႀကီးဆံုး အင္ပါယာကို ထူေထာင္ႏိုင္ခဲ့သူ ျဖစ္သည္။
ကမၻာတလႊားမွ သန္းေပါင္းမ်ားစြာေသာ ဂိမ္းကစားသူမ်ား အတြက္ ဂိမ္း၏အမည္သည္ ေစ်းကြက္တြင္ ပိုမိုပ်ံ႕ႏွံ႔ ေရာက္ရွိႏိုင္ေအာင္ ပံ့ပိုးေပးႏိုင္သည္။ ဂိမ္းမ်ားေရးဆြဲေနသည့္ ျမန္မာလူငယ္မ်ား အတြက္မူ “The Age of Bayintnaung” သည္ သူတို႔ အတြက္ အဓိကမွတ္တိုင္တခု ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူတို႔အဖြဲ႔ အေနျဖင့္ အင္တာနက္အသံုးျပဳ ႏိုင္ေရး အတြက္ အကန္႔အသတ္မ်ား ရွိေနျခင္းႏွင့္ တႏွစ္ပတ္ လံုးလိုလို မၾကာခဏ လွ်ပ္စစ္မီး ျပတ္ေတာက္ေနျခင္း စသည့္ စိန္ေခၚမႈမ်ား ရွိေနသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ အတြင္း မွပင္ ဗီဒီယိုဂိမ္းမ်ား ေရးဆြဲထုတ္ လုပ္ႏိုင္ေရး အတြက္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခက္ခဲစြာ အားထုတ္ခဲ့ၾက ရျခင္း ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
မိမိဘာသာ ေလ့လာသင္ယူမႈျဖင့္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကရေသာ လူငယ္ဂိမ္းေရးဆြဲသူမ်ားက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ သူတို႔၏ Total Gameplay Studio ႐ံုးခန္းအတြင္းမွ ေန၍ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ ဂိမ္းမ်ားကို ထုတ္လုပ္ခဲ့ ၾကသည္။ သို႔ေသာ္လည္း နည္းပညာဆိုင္ရာ ပစၥည္း ကိရိယာမ်ား အေျခအေနက ျပည့္စံုမႈ မရွိေၾကာင္း သူတို႔က ေျပာျပသည္။
“က်ေနာ္တို႔မွာ ဂိမ္းေတြ ေရးဖို႔ သူမ်ားႏိုင္ငံေတြ ကလို စက္ႀကီးေတြ၊ နည္းပညာနဲ႔ ပစၥည္းကိရိယာေတြ ထူးထူးေထြေထြ မရွိပါဘူး။ ႐ိုး႐ိုးကြန္ပ်ဴတာ ေလးေတြနဲ႔ပဲ အလုပ္လုပ္ခဲ့ရတယ္။ မီးပ်က္တာကို ထည့္ ေျပာစရာ မလိုဘူးေပါ့။ အင္တာနက္ အသံုးျပဳရတာ အကန္႔ အသတ္ရွိေနတာက က်ေနာ္တို႔ဂိမ္းေတြ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ နည္းပညာဆိုင္ရာ သတင္းအခ်က္အလက္ ေတြကို ရွာေဖြဖို႔ အတြက္ အရမ္းခက္ပါတယ္” ဟု Total Gameplay Studio ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ကိုေဇာ္ရဲျမင့္က သူတို႔ ပထမဆံုး ထုတ္ေဝခဲ့သည့္ နည္းဗ်ဴဟာ ဂိမ္းတခုျဖစ္သည့္ “The Mastermind” ကို ဖန္တီးခဲ့ေသာ ၂၀ဝ၆ ခုႏွစ္အတြင္းမွ အေၾကာင္းမ်ားကို ျပန္ေျပာျပသည္။
သူတို႔အဖြဲ႔မွ အဖြဲ႔ဝင္မ်ား အားလံုးသည္ ကြန္ပ်ဴတာသိပၸံ ဘာသာရပ္ျဖင့္ ဘြဲ႔ရရွိခဲ့သူမ်ား ျဖစ္ၿပီး ေတာင္ငူ ေခတ္မွ ဇာတ္ေကာင္မ်ားကို ဒီဂ်စ္တယ္ နည္းပညာျဖင့္ အေသးစိတ္ သ႐ုပ္ေဖာ္ျပႏိုင္ရန္ ဝါရင့္ ျမန္မာ အႏုပညာရွင္မ်ားထံတြင္ ႐ိုးရာ အႏုပညာႏွင့္ ဒီဇိုင္းမ်ားကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၁၀ ႏွစ္အတြင္း အခ်ိန္ေပးၿပီး ေလ့လာခဲ့ၾကသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ တိုက်ိဳၿမိဳ႕ႏွင့္ မေလးရွားႏိုင္ငံ ကြာလာလမ္ပူၿမိဳ႕တို႔တြင္ ယခုႏွစ္ အတြင္း ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ႏိုင္ငံ တကာ ဂိမ္းျပပြဲမ်ားတြင္ “The Age of Bayintnaung” ဂိမ္းသည္ ထိုင္းႏိုင္ငံႏွင့္ မေလးရွား ႏိုင္ငံမ်ားမွ ထုတ္ေဝသူမ်ားကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ ထိုင္းႏိုင္ငံသားႏွင့္ မေလးရွားႏိုင္ငံသား စီးပြားေရး လုပ္ငန္း ရွင္မ်ားက စိတ္ဝင္စားေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ ေျပာခဲ့ၾကၿပီး ဂိမ္းျဖန္႔ျဖဴးေရးႏွင့္ အေရာင္းျမႇင့္တင္ေရးတို႔တြင္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လိုေၾကာင္း ကမ္းလွမ္းခဲ့ ၾကသည္ဟု သူတို႔က ေျပာသည္။
“က်ေနာ္တို႔က ဒီဂိမ္းကို လူ ၈ ေယာက္တည္းနဲ႔ ရန္ကုန္မွာ ဖန္တီးႏိုင္ခဲ့တဲ့ အတြက္ အံ့ဩတယ္ လို႔ ႏိုင္ငံျခားဂိမ္း ေရးဆြဲတဲ့သူေတြနဲ႔ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ ေတြက ေျပာၾကပါတယ္။ ဒါကို လုပ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ အတြက္ အရမ္းဂုဏ္ယူမိ ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာေတြလည္း ဒီလိုဂိမ္းမ်ိဳးေတြကို ဆြဲႏိုင္ပါတယ္ ဆိုတာကို ျပသႏိုင္ခဲ့ပါတယ္”ဟု ကိုျမင့္ေက်ာ္သူက ေျပာသည္။
Total Gameplay Studio သည္ ဟိႏၵဴဘာသာေရး ဇာတ္လမ္းတခု ျဖစ္သည့္ ရာမယနကို အေျခခံ၍ လူအမ်ားအျပား ပါဝင္တိုက္ခိုက္ ကစားရသည့္ ဂိမ္းတခုျဖစ္ေသာ “Range of Rama” အမည္ရွိ ဂိမ္းတခုကိုလည္း ေရးဆြဲဖန္တီးလ်က္ ရွိသည္။
ထုတ္ေဝခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေသာ ဂိမ္းမ်ားသည္ မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳေသာ iOS ႏွင့္ Andriod စနစ္ ၂ ခုလံုး တြင္ ကစားႏိုင္ၿပီး www.tgpsdownload.com တြင္ အခမဲ့ ကူးယူရရွိႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ “Range of Rama” ႏွင့္ “The Age of Bayintnaun” ဂိမ္းမ်ားကို Play Station 3 ဂိမ္းစက္မ်ားတြင္လည္း ကစား၍ ရႏိုင္မည္ဟု သိရသည္။
“ေလာေလာဆယ္ေတာ့ The Age of Bayintnaung ဂိမ္းကို မျဖန္႔ခင္ လိုအပ္တာေတြျပင္တာ ျဖည့္တာေတြ လုပ္ေန ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ေစ်းကြက္ကို အေရွ႕ေတာင္အာရွအထိ တိုးခ်ဲ႕ႏိုင္ဖို႔လည္း ေမွ်ာ္လင့္ေနပါ တယ္” ဟု အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ကိုေဇာ္ရဲျမင့္က ေျပာသည္။
“ပ႐ိုဂရမ္ ေရးတာနဲ႔ ဂိမ္းေရးဆြဲတာကို စိတ္ဝင္စားၿပီးေတာ့ ဂိမ္းေရးသူ တေယာက္အေနနဲ႔ အသက္ ေမြးခ်င္ တဲ့ ျမန္မာလူငယ္ေတြကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ အားေပးခ်င္ပါတယ္။ အားမေလွ်ာ့တမ္းသာ ႀကိဳးစားၾကမယ္၊ စနစ္က်က် အလုပ္ လုပ္မယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္အတန္းအထိ ေရာက္ေအာင္ သြားႏိုင္မွာ ေသခ်ာပါတယ္” ဟု သူက ထပ္ေျပာသည္။ ။
(ဧရာဝတီ အဂၤလိပ္ပိုင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားေသာ ဇာနည္မာန္၏ Gaming With a Side of Culture? There’s a Burmese App for That ကို ဘာသာျပန္ဆိုသည္။)
http://
No comments:
Post a Comment