စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







မသိ၍လိုခ်င္ တပ္မက္္ျခင္း



ကဲ .... ေမာင္ေလးညီမေလးတို႕ေရ ....
.
ပံုျပင္တစ္ခုေျပာျပမယ္ေနာ္..... ျပီးရင္ပံုျပင္ထဲက အမ်ိဳးသမီးကဘယ္သူလဲေျပာျပေပးပါ.....
.
ဒီပံုျပင္ေလးဖတ္ျပီး နဴးတို႕ေတြလဲ မသိလို႕ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မွားျပီးၾကျပီလဲ ....သံေ၀ဂ ရ ..... ခ်င့္ခ်ိန္တတ္ေအာင္ပါ.....
.
★ ★ အခန္း ( ၁ )
.
အေမ့သားရဲ႕ ေသြးအစစ္ပါအေမရယ္ …. က်မမလိမ္ရပါဘူး …. သူျပန္လာရင္သက္ေသတည္ရပါေစ့မယ္ ရွင္ …။
.
က်မ ဘယ္လိုပဲ အတန္တန္ က်ိမ္တြယ္ေျပာပါေသာ္လဲ …. ကြဲေစလို လို႕ ခြဲတာရွင္ … က်မမွာေရြးစရာ မရွိေတာ့ပါဘူး … ဒီလိုနဲ႕ က်မ ေယာကၡမအိမ္ကေန တေရြ႕ေရြ႕ထြက္လာခဲ့တယ္ … က်မခင္ပြန္း ကုန္ကူးသြားရာ ရာဇျဂိဳဟ္ ျမိဳ႕ဆိုတာကိုေပါ့ …
.
အင္းေလ တစ္နယ္ တစ္ေၾကးမာကုန္ကူးသန္းရင္း ေမတၱာမ်ျပီး အိမ္ကိုေခၚလာတဲ့ ခ်ို႕တဲ့တဲ့ မိန္းခေလးကို ဘယ္ေယာကၡမကၾကည္ျဖဴမွာလဲ … ျပီးေတာ့ အေမတစ္ခု သားတစ္ခု ဆိုတဲ့သံေယာဇဥ္ … ခင္ပြန္းရွိထဲကိုက … အၾကိမ္ၾကိမ္ ဂုန္းေခ်ာခဲ့တာပဲ … ခင္ပြန္းသည္လဲ မိခင္အိုၾကီးနဲ႕ မယားၾကား ဗ်ာမ်ားရတာအၾကိမ္ၾကိမ္ …။
.
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ခင္ပြန္းသည္ ခရီးျပန္ထြက္ျပီး နွစ္လၾကာ မအီမသာျဖစ္ခါမွ ေဆးဆရာက ရင္ေသြးေလး လြယ္ထားရေၾကာင္း ေျပာလာတာ … ခင္ပြန္းသည္ ဘယ္ေလာက္၀မ္းသာလိုက္ေလမလဲ …. ဒါေပမယ့္ အတၱၾကီးလြန္းတဲ့ ေယာကၡမကေတာ့ … ဒီရင္ေသြးဟာ သူ႕သားရဲ႕ သူ႕အေပၚမွာရွိတဲ့ အခ်စ္ေတြ အကုန္လံုးကို ထုတ္ယူသြားေတာ့မယ္ ထင္ျပီး အျပစ္ရွာ အိမ္ေပၚက နွင္ခ်ပါေတာ့တယ္ …။
.
အင္ … ဘာလိုလိုနဲ႕ ခရီးထြက္လာတာ ဘယ္နွစ္ရက္ ဘယ္နွစ္လရယ္လို႕ေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး … ဒီေတာအုပ္ေလးကို ေက်ာ္ျဖတ္တာနဲ႕ … ခင္ပြန္းသည္ ကုန္ေရာင္းသြားရာ ရာဇျဂိဳဟ္ ဆိုတဲ့ ျမိဳ႕ကိုေရာက္ျပီ … ခင္ပြန္းနဲ႕ေတြ႕မွပဲ … သူ႕မိခင္ရက္စက္မွဳေတြကို … ေျပာျပျပီး အနားယူေတာ့မယ္ …
.
ဘုရား ဘုရား ခါးထဲက မအီမသာ ေအာင့္လာပါလား …. ဒီေတာအုပ္က ျမန္ျမန္ ထြက္နိဳင္ေအာင္ၾကိဳးစားမွပဲ … တစ္ေျဖးေျဖးနဲ႕ မခံမရပ္နိဳင္ေအာင္ နာက်င္လာတာပဲ … က်မရဲ႕ ကမၼဇေလ ကလွဳတ္ရွားလာတာ …
.
ဒါနဲ႕ မနီးမေ၀းမွာ လွမ္းေတြ႕တဲ့ ဇရပ္ပ်က္ တစ္ခု ေပၚ ယိုင္နဲ႕စြာ တြယ္ဖက္တက္ …. နာက်င္မွဳရဲ႕ အထြတ္ထိပ္မွာ က်မ ေမ့ေျမာသြားေတာ့တယ္ …။
.
အူ၀ဲ … အူ၀ဲ ဆိုတဲ့ အသံၾကားမွ က်မသတိျပန္လည္လာခဲ့တယ္ … သားေလး … က်မသားေလး အခ်င္းတန္းလန္းနဲ႕….
.
ဒါနဲ႕က်မလဲ … သားေလးကို ေသခ်ာေႏြးေထြးေအာင္ထုတ္ပိုး …. ဇရပ္ေလးမွာ ခနထားခဲ့ျပီး … က်မကိုယ္က်မ အညစ္အေၾကးေတြသန္႕စင္ဖို႕ ေရရွိရာ စမ္းေခ်ာင္းကိုအရွာထြက္လာခဲ့တယ္ …။
.
စမ္းေခ်ာင္းကလဲ ရွာမေတြ႕တာနဲ႕ … အခ်ိန္နဲနဲၾကန္႕ၾကာသြားခဲ့တယ္ … ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သန္႕စင္ျပီး သားေလးဆီ အေျပးတစ္ပိုင္း ျပန္သြားတဲ့အခ်ိန္ မွာ ဇရပ္မွာ သားေလးက မရွိေတာ့ဘူး …။
.
သြားျပီ … က်မဘ၀ … ေတာထဲမွာ အနီးအနား ရြားနီးခ်ဳပ္စပ္မွာ … လိုက္ေမးတာေပါ့ …
က်မသားေလးကို ေတြ႕မိလားဟင္ … က်မဇရပ္မွာခနေလး ထားခဲ့ျပီး ေရသြား သန္႕စင္ တုန္း ေပ်ာက္သြားတာပါ ရွင္ ….
.
တစ္ရက္မွ တစ္လ … ေတြ႕သလိုစား … သြားစရာလမ္းရွိသမွ် …ေလွ်ာက္ေမးခဲ့တာ … တစ္ေန႕ ေတာတန္းတစ္ခုထဲမွာ ….
.
ဟဲ့ … အမ်ိဳးသမီး … ရပ္စမ္း
.
ဓါးလြတ္ကိုင္လူတစ္ေယာက္ … ဒါနဲ႕က်မလဲ …
.
ေမာင္ၾကီးရယ္ … က်မဒုကၡသည္ပါ … သားငယ္ေပ်ာက္လို႕ လိုက္ရွာေနတဲ့ မိခင္ပါ …. တစ္ဆိတ္ရွင္ … ဒီအနီးအနားမွာ တစ္ေယာက္ေယာက္က လသားေလး တစ္ေယာက္ေကာက္ ရတယ္လို႕မ်ား … သတင္း ၾကာမိသလား ေမာင္ၾကီးရယ္ …။
.
ဟား ဟား …. သားေပ်ာက္တာမ်ား … ရွာေနဖို႕လိုေသးလားနွမ … လင္ရရင္ သားဆိုတာ ရွိလာရမွာေပါ ့့့…..
.
ေရနစ္သူကို ၀ါးကူထိုးျပီး … နံေဘးမွာခ်ထားတဲ့ ဓါးျပန္ေကာက္ တည့္ကာ … က်မကိုေဆာင့္ဆြဲေခၚျပီး …
.
ငါနဲ႕လိုက္ခဲ့စမ္း … အေဟာင္းေတြေမ့ပလိုက္ … မယားမွတ္မွတ္ သားမွတ္မွတ္ေပါင္း မယ္ ဆိုဆြဲေခၚသြားေတာ့တာပါပဲ …။
ေစာရ တစ္ေယာက္ရဲ႕ အနိဳင္က်င့္သိမ္းပိုက္တာ ခံလိုက္ရျပီေပါ့
.
ဟဲ့ … ေကာင္မ … ခေလးငိုေနတာ မၾကားဖူးလား ….
.
သူပစၥည္းခိုးမရတဲ့ေန႕ေတြ … ေသရည္မူးတဲ့ေန႕ေတြ … စိတ္မထင္တဲ့ေန႕ေတြမွာ … သူစိတ္မေျပမခ်င္း ရိုက္နွက္ညွင္းပန္း အနိဳင္က်င့္ တိရစာၦန္သာသာ ေနတတ္ေပမယ့္ သူ႕ေသြးသားက်ေတာ့ ခ်စ္တတ္သားရွင္ ….။
.
က်မ ငိုေနတဲ့ သမီးေလးကိုေကာက္ခ်ီလိုက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ … သူငွက္ၾကီးေတာင္ဓါးေသြးေနရာကေန … တဲေပၚတက္လာခဲ့ပါျပီ … က်မေၾကာက္လိုက္တာ … မေျပာပါနဲ႕ေတာ့ ။
.
ဗိုင္းတာမ လင္ေဟာင္း သားေဟာင္းကို သတိရျပီး ငါ့သမီးကိုနင္ဂရုမစိုက္တာမလား … နင့္သားကိုတစြဲစြဲ တလမ္းလမ္း သတိရေနရေအာင္ … ေရႊလန္ဗန္းနဲ႕ အခ်င္း ေဆးခဲ့လို႕လား … နင့္လင္ကေရာ … ေဒ၀ဒဟ ကပိလက သက်သာကီ၀င္မို႕လို႕လား ဟင္ … မိန္းမယုတ္ဆိုျပီး
.
…. သမီးေလးကိုေပြ႕ထားတဲ့ က်မကို စိတ္၇ွိလက္ရွိ ရိုက္နွက္ ကန္ေက်ာက္ျပီး …. ေသရည္ေသာက္ဖို႕ထြက္သြားပါေတာ့တယ္ ….။
.
ဟင္ … ေသြးေတြ … က်မသမီးေလးေခါင္းမွာ ေသြးေတြပါလား … ေအာ္..သူက်မကိုကန္လိုက္တဲ့ အရွိန္နဲ႕ … သမီးေလးေခါင္း ကတိုင္နဲ႕ေဆာင္မိတာကိုး …. မျဖစ္ေတာ့ဘူး … သူျပန္လာရင္ က်မကို တစ္ကယ္ မေသမခ်င္းနွိပ္စက္ေတာ့မွာ … ။
.
က်မသမီးေလးကို နိဳ႕၀ေအာင္တိုက္ … ပုခက္ထဲ ေသခ်ာ ယုယုယယေလး သိပ္ျပီး … က်မေယာက်္ားရန္ကလြတ္ေအာင္ … အိမ္ကတိတ္တဆိတ္ထြက္ခဲ့ပါေတာ့တယ္ …။
.
★ ★ အခန္း ( ၂ )
.
ရာဇျဂိဳဟ္က ဗုဒၶသမီးေတာ္ ဘိကၡဴနီ တစ္ပါးက က်မလင္ ငမိုက္သားရဲ႕ ရန္က ကာကြယ္ေပးခဲ့ပါတယ္ … တစ္ဆယ့္ငါးနွစ္ေတာင္ ရွိခဲ့ျပီ ….ဗုဒၶရဲ႕ တရားရိပ္မွာ ခိုလွံဳခဲ့တာ ဆယ့္ငါးနွစ္ေတာင္ရွိေနမွပဲ ….
.
က်မမွာ ၀ဋ္မကုန္ေသးလို႕လားမသိပါဘူး … မိေထြးေတာ္ေဂါတမီနဲ႕ ေထရီမ်ား တရားအထပ္ထပ္ခ်ေနတဲ့ၾကားက တစ္ေန႕မွာ …
ေက်ာင္းသခ္န္းနား မွာခရီးတစ္ေယာက္နားတဲ့ ကုန္သည္ အဖြဲ႕ကေခါင္းေဆာင္ရဲသားေလး … က်မထက္ အသက္ ထက္၀က္ေလာက္ငယ္တဲ့ ခေလးကို က်မအရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႕ မ်က္စိေအာက္ကအေပ်ာက္မခံနိဳင္ျဖစ္လာတယ္ … သူကလဲ
.
အမၾကီးရယ္ … ရိုင္းတယ္လိုကေတာ့မေအာင့္ေမ့ပါနဲ႕ …က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ …အမၾကီးကို ျမင္ျမင္ခ်င္း … မခြဲနိဳင္ေလာက္ေအာင္ခ်စ္ေနမိပါတယ္ … က်ေနာ္ဒီက အမၾကီးမပါပဲ ခရီးဆက္ထြက္ရင္ … ေသဖို႕သာရွိပါေတာ့တယ္ …
က်မကလဲ သူေလးကို မ်က္စိေအာက္မွာ ျမင္ေနရရင္ပဲ … ၾကည္နဴးေနသူဆိုေတာ့ … ေထရီၾကီးေတြကိုခြင့္ေတာင္းျပီး … ေကာင္ေလးနဲ႕ လက္ထပ္လိုက္ပါေတာ့တယ္ …
.
ဒီလိုနဲ႕ခင္ပြန္းနဲ႕ အတူ ကုန္ကူးသြားရင္း တစ္ေန႕မွာ ရာဇျဂိဳဟ္က ကုန္သည္ခေလးမေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ဆံုခဲ့တယ္ … သူဟာ ဗုဒၶရဲ႕သတင္းေတြ တရားေတာ္ေတြကို က်မဆီသယ္လာခဲ့တယ္ ေဖာက္သယ္ခ်ခဲ့တယ္ေပါ့ …
က်မသူ႕ကို သိတ္ခ်စ္ခဲ့တယ္ … သူေလးကမြန္ရည္တယ္ … စကားေျပာရင္ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ … ျပီးေတာ့ျဖဴစင္လြန္းတယ္ေလ …
.
က်မကလဲ အသက္ ( ၄၀ ) ေက်ာ္ ငါ့းႏွစ္တြင္း … က်မခင္ပြန္းကလဲ … အခုမွတစ္ေသြးတစ္ေမြး … ခန္႕ထည္ေနခ်ိန္ … သူနဲ႕ရြယ္တူ ေတြကိုပဲရင္ခုန္ေနခ်ိန္ … က်မကို အမၾကီးတစ္ေယာက္ေနရာ ထက္ပိုမထားခ်င္ေတာ့တဲ့အခ်ိန္ေပါ့ … သူေလးနဲ႕ က်မခင္ပြန္း ျငိစြန္းေနတာလဲ က်မရိပ္မိတာေပါ့ …
.
ဒီလိုနဲ႕တစ္ေန႕မွာ … ခေလးမေလးမေလးက က်မတို႕လင္မယားအေၾကာင္းေမးလာတယ္ ….က်မကလဲ
.
သမီးေလး … ညည္းသိလား … ငါသူ႕ကိုလက္ထပ္ထဲက … ခင္ပြန္းလိုထက္ …သားသမီး … ေမာင္ငယ္တစ္ေယာက္ကို… မ်က္စိေအာက္မွာ ထားခ်င္ေနတဲ့ စိတ္နဲ႕ လက္ခံခဲ့တယ္ ငါ့သမီးေလးနဲ႕ အေဒၚ့ခင္ပြန္းရည္ငံေနတာလဲသိတယ္ …
.
ဒီမယ္သမီး … အေဒၚ့ မ်က္စိေရွ႕က သူ႕ကို ဆြဲမထုတ္သြားပါဘူးလို႕ … ကတိေပးစမ္း … အေဒၚသေဘာတူတယ္လို႕ေျပာခဲ့တယ္ …။
.
သူဟာက်မေျခေထာက္ေပၚလွဲခ်ငိုယိုျပီး ..က်မကို သူ႕အေမအျဖစ္ … လက္ခံဖို႕ေတာင္းပန္ခဲ့တာေပါ့ …
.
က်မနဲ႕သူ အေမ့မ်က္စိေအာက္က ဘယ္ကိုမွ မေရာက္ေစရပါဘူးအေမ … က်မကတိေပးပါတယ္ …
.
ထ ထ သမီးေလး … မင္းလိုခ်င္တာ ရ ရပါေစ့မယ္ကြယ္ …
.
ဒီလိုနဲ႕ က်မခင္ပြန္းနဲ႕ ဒီလိမ္မာတဲ့ ခေလးမေလးကို လက္ဆက္ေစခဲ့တယ္..... ဒီလိုနဲ႕ တေန႕မွာေပါ့ … ခေလးမေလးက က်မနားလာ က်မကိုဖက္ျပီီး …
.
အေမ … အေမ့မ်က္ႏွာ ဒီေန႕ညိဳေနပါလား … က်မ အျပစ္လုပ္မိလား … က်မေယာက်္ား အျပစ္လုပ္မိသလားဟင္ .... တဲ့ …
.
ဘယ္သူမွ အျဖစ္မလုပ္ပါဘူးသမီးရယ္ … လာစမ္းသမီးေလး … အေမသမီးကိုေခါင္းျဖီးေပးစမ္းပါရေစ …
.
ဟင္ … ညည္းေခါင္းမွာ အမာရြတ္ၾကီးနဲ႕ပါလား … ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲေအ ….
.
က်မမိခင္ရဲ႕ရက္စက္မွဳေၾကာင့္ေပါ့ အေမရယ္ … က်မမိခင္ဟာ အေဖနဲ႕ရန္ျဖစ္သတဲ့ … ရန္ျဖစ္ရင္း က်မေခါင္းေပါက္သြားသတဲ့ … က်မမိခင္ဟာ အေဖ့ကိုစိတ္နာလို႕ က်မနိဳ႕စို႕အရြယ္ေလးကို ျပစ္ထားခဲ့ျပီး … ထြက္ေျပးေတာ့တာပဲတဲ့ အေမရယ္ …။
.
ဟင္ … ဘုရား …ဘုရား …. သမီးေလး …. မင္းဟာ ငါ့သမီးေလးပါလား …. ညည္းကိုေခၚသြားျပီးသြားခ်င္ေပမယ့္ ညည္းအေဖ လူဆိုး လူသတ္သမားၾကီး ရန္ကို ေၾကာက္လြန္းလို႕ … မေခၚရဲပဲထားခဲ့ရတာပါ သမီးေလးရယ္ ။
.
ဟင္ … အေမ … အေမ …ဒါဆို အေမဟာက်မအေမ အရင္းေပါ့ … ျဖစ္ရေလအေမရယ္ ..ဘယ္ဘ၀ေပးကံေၾကာင့္ … သားအမိနွစ္ေယာက္ .. တစ္လင္ထဲ မယားျဖစ္ရတာလဲဟင္ အေမ … သမီးတို႕ဘ၀ ဆိုးလိုက္တာအေမရယ္ …
.
ဒီအခ်ိန္မွာပဲ က်မတို႕ေယာက္က်္ားဟာ အခန္းထဲ၀င္လာျပီး … က်မတို႕နွစ္ေယာက္ ဖက္ငိုေနတာေတြ႕ေတာ့ …
.
ဘယ္လိုလဲ .. ခင္ဗ်ားတို႕ နွစ္ေယာက္ သင့္သင့္ျမတ္ျမတ္ေနပါ့မယ္ဆိုျပီး … အခုေတာ့ ဘာလို႕ စကားမ်ား ရန္ျဖစ္ …ငိုယိုေနၾကရတာတုန္း ….။
.
ဒါနဲ႕ က်မလဲ ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ ရွင္းျပေတာ့သူက …
.
ေရစက္လို႕သာသေဘာထားၾကေပါ့ဗ်ာ … ခင္ဗ်ားတို႕ကဘာဟုတ္ေသးတုန္း … က်ဳပ္ဆို က်ဳပ္အေမကိုေတာင္မျမင္ဖူးခဲ့ဖူး … က်ဳပ္ကို ေမြးျပီးျပီးခ်င္း က်ဳပ္အေမက … ခ်က္ၾကိဳးတန္းလန္းနဲ႕ …. သာ၀တၳိနဲ႕ … ရာဇျဂိဳဟ္ၾကားကဇရပ္ပ်က္ မွာထားခဲ့တာ … ဒါကို က်ဳပ္ ေမြးစားဖခင္က ကုန္သည္ေခါင္းေဆာင္က ေေတြ႕ျပီး ေကာက္ယူေမြးစားထာတာဗ် …
.
ဘာာာာာ …. ဘယ္လို ….
.
ခင္ဗ်ားတို႕ကုိေျပာပါပေကာ … က်ဳပ္အေမဟာ လင္မေပၚပဲ က်ဳပ္ကိုေမြးလာတဲ့ အတြက္ … သူ႕အရွက္နဲ႕သိကၡာကို က်ဳပ္အသက္နဲ႕လဲျပီး ဇရပ္ပ်က္မွာ ျဖစ္ထားခဲ့တာဗ် … က်ဳပ္ရဲ႕လက္ရွိအေဖဆိုတာ က်ဳပ္ေမြးစားအေဖပါဗ်ာ …
.
ကမာၻပထ၀ီေျမၾကီး သြက္သြက္ခါေအာင္လည္သြားခဲ့ပါပေကာ … က်မဘာမွ မျမင္ေတာ့ပါဘူး .. ငါ့သား … ငါ့သမီး … ငါ့သား … ငါ့သမီး ..ေျပာရင္း ရင္ဆို႕ … သတိလစ္သြားပါေတာ့တယ္ ..။
.
က်မသတိရလာေတာ့လဲ … သားေလး … သမီးေလး အတန္တန္ ေခၚ ျပီး ငိုယိုကာ … ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ကို မခ်ိတင္ကဲ … ငိုယိုရွင္းျပရပါေတာ့တယ္ …
.
ရွက္ျခင္း … ၀မ္းနဲျခင္း … ယူက်ံဳးမရျဖစ္ျခင္း … ထိန္လန္႕တုန္လွဳပ္ျခင္း …. ေနာင္တၾကီးစြားျဖစ္ျခင္း စသည္တို႕ က်မ၏သားမ်က္နွာေပၚမွာေရာျပြမ္းေတြ႕ရျပီး ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ … က်မသားဟာ … သူ႕ခါးၾကားက ဓါးေျမွာင္ကိုထုတ္ … သူ႕ရင္ကို ထိုးဖို႕ရြယ္တဲ့အခါမွာ … သမီးက …
.
အကို … က်မကို အရင္သတ္ေပးပါအကိုရယ္ … က်မကိုယ့္ကိုကိုယ္မသတ္ရဲလို႕ ပါ .. က်မကိုသတ္ျပီးမွ … ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လက္စသတ္လဲ ေနာက္မက်ေသးပါဘူး အကိုရယ္ေနာ္ …
.
ငါ့ကိုယ္ငါလည္း သတ္ေသဖို႕ေကာင္းပါတယ္ သားနဲ႕ သမီးတို႕ရယ္ … လို႕ ယူက်ံဳးမရ ေျပာမိတယ္ ….
.
ဒီလိုေျပာရငး္ ..က်မဥေဏွာက္ထဲ အလင္းတစ္ခ်က္လက္သြားခဲ့တယ္ … မိေထြးေတာ္ ေဂါတမီ ေထရီ … က်မဆရာ ေထရီမ … ျပီးေတာ့ ပဋာစာရီ ေထရီ … ဒါေတြကိုသတိရျပီး …
.
ဒီမွာ သားနဲ႕သမီး …. ငါတို႕ အခု သတ္ေသလိုက္ရင္ တစ္ဘ၀ပဲ တုန္းမယ္ … သံသရာမွာ အထပ္ထပ္ မွားျခင္းက ေရွာင္ရွားနိဳင္ဖို႕ … ဗုဒၶအဆံုးအမကိုပဲ ..နာခံၾကရေအာင္ ဆိုျပီး ဗုဒၶထံသြားဖို႕ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကတယ္ …
.
★ ★ အခန္း ( ၃ )
.
အခုဆို က်မ နဲ႕ သမီးေလးဟာ … ဗုဒၶရဲ့ မဟာဂရုဏာေတာ္ေၾကာင့္ … အာသေ၀ါကုန္ခမ္း ရဟႏာၱမမ်ား ျဖစ္ကုန္ၾကျပီး …
.
က်မသားေလးကေတာ့ … ဂဂၤါ ျမစ္ကမ္းနွဖူးမွာ သေလႅခ အက်င့္ျမတ္ကိုေဆာက္တည္ျပီး …. သခ်ၤိဳင္းတို႕မွ အ၀တ္စတို႕ကို ပံ့သကူ ေကာက္ယူ ဓူတင္က်င့္ေဆာင္လွ်က္ … အဓိဌါန္ျပဳက်င့္ျပီး … သစၥာေလးပါးကို မ်က္ေမွာက္ျပဳနိဳင္ေသာေၾကာင့္ …. ဂဂၤါ တိရိယ မေထရ္ဟု ပင္ ေက်ာ္ၾကား ခဲ့ေလျပီ ။
တစ္ကယ္ဆိုေတာ့ … မသိ၍လိုခ်င္ တပ္မက္္ျခင္း … မ်ားမွ်သာပါလား …။
.
က်မ္းကိုး
????????
ရဟႏာၱမ အမည္
????
.
ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစရွင္ .....


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1585518978349249&set=a.13769051425

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...