စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







မုဒိန္းသမားႏွစ္ဦး၏ဖြင့္ဖဝန္ခံခ်က္........

အဲဒီၾကားလို႔မေကာင္းတဲ႔ပုဒ္မနဲ႔က်ေနတဲ႔ သူႏွစ္ေယာက္ေျပာတဲ႔သူတို႔အေၾကာင္းေလးေတြကိုမွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္..........
ေကာင္မေလးေတြေတာ႔ဒီစာကိုဖတ္လိုက္ရရင္ ရင္မ်ားက်ိဳးမလားမသိဘူးေနာ္.........
ကိုကိုတို႔ညီညီတုိ႔ဖတ္လိုက္ရရင္ေတာ႔............ဟိဟိ
ပထမတစ္ေယာက္က သူ႔အျဖစ္အပ်က္ကိုေျပာျပတယ္......ကၽြန္ေတာ္နဲအဲဒီေကာင္မေလးကႏွစ္ဦးသေဘာတူမွားၾကတာပါ
သူကလဲကၽြန္ေတာ္မွာမိန္းမရွိတာကိုသိတယ္.....သိသိႀကီးနဲ႔မွားခဲံ့ၾကတာပါ ..စတာကဘယ္သူကစလဲလို႔ေတာ႔မေမးနဲ႔ေလ
ကၽြန္ေတာကစခဲ့တာပါ....ကၽြန္ေတာ္မစလို႔လဲသူကဘယ္လုိုလုပ္ပါပါ႔မလဲ.... ..အဲဒီလိုႏွစ္ဦးသေဘာတူမွားလာၾကတာ
တစ္ႏွစ္ေက်ာ္လာတဲ႔အထိဘာမွမျဖစ္ဘူးဗ်..ေအးေဆးပဲသူလဲပိရိသလို ကၽြန္ေတာ္ကလဲပီျပင္တယ္ဗ်.........တစ္ေန႔ေတာ႔
ကၽြန္ေတာ္မိန္းမအျပင္သြားေနတုန္းသူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျဖစ္ၾကတယ္ေပါ႔ဗ်ာ......ဒါေပမဲ့မထင္မွတ္ပဲ ..ကၽြန္ေတာေယာက္ခမႀကီးေရာက္လာတယ္ဗ်...အဲဒီမွာကၽြန္ေတာတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုေတြ႔သြားေတာ႔တာပဲဗ်ာ...................
အဲဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ရပ္ကြက္ရုံးကိုပိုေတာ႔က်မွ.....သူကကၽြန္ေတာ္မေတာ္မတရားက်င့္ပါတယ္လုပ္ပါေလေရာ
အဲဒါနဲ႔ပဲကၽြန္ေတာစဥ္းစားလုိက္တယ္.....ႏွစ္ဦးသေဘာတူမွားၾကတာပါဆိုရင္သူသိကၡာက်မယ္. ..သူ႔ဘ၀ေရစုန္ေမွ်ာမယ္......
ကၽြန္ေတာ္ကမေတာ္မတရားက်င့္တာပါဆိုရင္.........ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ပ်က္မယ္ ...အဲဒီလိုလြန္ဆြဲေနတဲ႔ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ......
ေနာက္ဆံဳးေတာ႔ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လို႔ရခဲ့တယ္......ကၽြန္ေတာ္ကက်ဴးလြန္တာပါလို႔ပဲထြက္ဆိုခဲ့တယ္.....အဲဒါနဲ႔ပဲကၽြန္ေတာ္
အထဲကိုေရာက္ခဲ့တာပါပဲဗ်ာတဲ႔.........။။။။။

  ဒုတိယတစ္ေယာက္ကေတာ႔............မုိက္ခဲလို႔နာမည္ေျပာင္ေခၚတယ္ဗ်. ...တစ္ကယ္လဲလိုက္တယ္ထင္တယ္ဗ်....သူ႔ရုပ္က
မုိက္တိမိုက္ကန္းနဲ႔ေလ........သူ႔အျဖစ္ကဒီလိုဗ် ...သူတို႔အိမ္နားကေကာင္မေလးကိုမေတာ္မတရားက်င္မိလို႔ေရာက္လာတာဆိုပဲ
အဲဒီေကာင္မေလးအေၾကာင္းကိုသူကေျပာျပတယ္ ....အဲဒီေကာင္မေလးကအ၀တ္အစား၀တ္တာအေတာ္ရဲတယ္ဗ်တဲ႔...........
ေနာက္ေတာ႔မျမင္သင့္မေဖာ္သင့္မေဖာ္အပ္တာေတြကိုလဲမျမင္ခ်င္မေတြ႔ခ်င္မွအဆံုးလုပ္ျပေတာ႔ဘယ္ေယာက္က်ားေလးကေနႏုိင္မွာတဲ႔လဲဗ်ာဆိုပဲ.......အဆိုးဆံုးကေတာ႔အတြင္းခံမပါဘဲနဲ႔.......အျပင္ထြက္သြားတတ္တာကအဆိုး
ဆံုးပဲ........ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ေယာက္က်ားေလးေတြနဲ႔မေရာပရီေန တတ္ေသးေတာ႔ကၽြန္ေတာ္လဲဘာသားနဲ႔ထုထားတာမိုလို႔လဲဗ်ာ
တဲ႔......သူသေဘာတူသည္ျဖစ္ေစ....သေဘာမတူသည္ျဖစ္ေစ......ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုမတရားႀကံခဲ့တယ္ဗ်ာ................
အဲဒါေၾကာင့္အထဲကိုေရာက္လာရတာပါပဲတဲ႔......ေနာက္မိုက္ခဲကဆက္ေျပာတယ္.......ကၽြန္ေတာ္မွာအျပစ္မရွိတာမဟုတ္ဘူးရွိတယ္
ဒါေပမဲ့သူ႔မွာလဲအျပစ္ရွိတယ္လို႔ဆက္ေျပာတယ္ဗ်.....ကၽြန္ေတာ္လဲသိခ်င္တာနဲ႔ဆက္ေမးလိုက္တယ္....မုိက္ခဲကဆက္ေျပာတယ္
သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္မုဒိန္းက်င့္ခဲ့တာကိုလူေတြသိၿပီးအျပစ္ေပးခံရေပမဲ့......ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကိုသူမုဒိန္းက်င့္သြားတာက်ဘယ္သူမွမျမင္
လိုက္ၾကဘူးဗ်ာတဲ႔......
ဟုတ္တယ္ဗ်......ကၽြန္ေတာ္လဲစဥ္းစားၾကည့္တယ္တစ္ကယ္လို႔ေကာင္မေလးသာေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေနမယ္........
၀တ္တာစားတာသြားတာလာတာ ...ေနတာထိုင္တာလဲေကာင္းေကာင္းေနမယ္ဆိုရင္ မုိက္ခဲမေျပာပါနဲ႔....ဘယ္သူမွအဲလို
မလုပ္ရဲပါဘူး...............
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္းကိုဆင္ျခင္ၾကည့္ရင္.....ေယာက္က်ားေလးေတြမလြန္ဘူးမေျပာပါဘူး လြန္ၾကပါတယ္
တစ္ကယ္ကိုလြန္ၾကပါတယ္.. .ဒါေပမဲ့တစ္ဖက္ကေနျပန္ၾကည့္ရင္လဲမိန္းကေလးေတြအေနနဲ႔ဆင္ျခင္သင့္ပါတယ္
ျမန္မာျပည္မွာျဖစ္ေနတဲ႔မုဒိန္းမႈေတြရဲ႕၅၀% ေလာက္ဟာ  မိန္းကေလးေတြေၾကာင့္လို႔ေျပာရင္ကြ်န္ေတာ္
မလြန္ေလာက္ဘူး ထင္ပါတယ္.......ဆင္ျခင္ႏုိင္ၾကပါေစခင္ဗ်ာ........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...