စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







“ညအဆင္း လမင္းရဲ႕ေရႊတိဂုံ”

Posted by on Jan 18, 2012 in

Rate
1 အေနာက္ဘက္ျခမ္းကျမင္ရတဲ႔ ျခေသၤႏွစ္ေကာင္

2 ညအလင္းေအာက္က ၾကည္ညဳိဘြယ္ရာရွိလွွတဲ႔ ...............
3 ညအလင္းေအာက္က .........................
4 လမင္းႏွင္႔ အျပဳိင္............................
5 ေစတီေတာ္ကုိ ပနး္ျဖင္႔ပူေဇာ္ျခင္း
6 ထီးေတာ္နီနီ ေစတီေတာ္ ေရႊရည္
7 မီးအလငး္နဲ႔ လအဆင္း
8အဲဒီအခ်ိန္က်မွဘဲ ဘုရားေပၚကဆင္းျဖစ္ေတာ႔တယ္ဗ်ာ
“ညအဆင္း လမင္းရဲ႕ ေရႊတိဂုံ “

ေတြ႔ဆုံပြဲကအျပန္ ေမာင္လုလင္နဲ႔ ေရႊတိဂုံကုိ ခရီးဆက္ျဖစ္ပါတယ္။
အရင္က က်ေနာ္ ညအလင္းမွာ မရုိက္ဘူးသလုိ ရုိက္လဲမရုိ္က္တတ္ပါဘူး။
ေမာင္လုလင္က က်ေနာ္႔ကင္မရာေပါက္စနေလးကို ယူျပီးဆက္တင္ခ်ိန္း။
ျပီးေတာ႔ အလင္းအေမွာင္အယူအဆေတြေျပာျပ။
က်ေနာ္က လက္ေတြ႔စမ္းသပ္လုိ႔ရုိက္။
ဟုိနားေျပးလုိက္ဒီနားေျပးလုိက္။
တစ္ခါမွ မရဘူးတဲ႔ညပုံလွလွေလးေတြ ရေတာ႔သေဘာက်။
လုလင္ကိုျပေတာ႔ ဆက္လုပ္ဆုိအားေပး။
အဲတာနဲ႔ဘဲသူနဲ႔က်ေနာ္ ငါးနာရီေက်ာ္ေက်ာ္က ဘုရားေပၚတက္လုိ႔လက္ေဆာ႔လုိက္တာ
7နုာရီေက်ာ္မွျပန္ဘုိ႔သတိရ။
သူနဲ႕က်ေနာ္ ဆရာနဲ႔တပည္႔ ခဏေလးမွာကို ငယ္ေပါငး္ၾကီးေဖာ္လုိရင္းႏွီးသြားပါတယ္။
ကဲ ရြာထဲမွာေတာ႔ ေရႊတိဂုံညခင္းပုံ တင္ျပီးသားေတာ႔ရွိေနပါတယ္။
ဒါေပမယ္႔က်ေနာ္ကလဲ ရုိ္က္ျပီးတင္ဘုိ႔စဥ္ျပီးဆုိေတာ႔ တင္လုိက္ပါတယ္။
တူေနရင္ေတာ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္။


ကိုေပါက္ရဲ႕စနက္ေရွာ႔မဟုတ္တဲ႔လက္ေဆာ႔
(18-1-12)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...