စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







Malware ေတြကုိရွင္းလင္းေပးတဲ့ အေကာင္းဆုံးsoftwareပါ






ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ Malware ေတြကုိ ရွာေဖြ ဖယ္ရွား ရွင္းလင္းေပးတဲ့
အေကာင္းဆုံး ထဲက တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္ အေရွ႕မွာ တင္ခဲ့ျပီးပါျပီ။
Version အသစ္ သုံးခ်င္သူမ်ားေတာ့ ေအာက္ကလင့္မွာ ယူသြားလုိက္ပါ။ အဲဒီမွာ
ကိုယ့္ႀကိဳက္တဲ့Version အလိုက္ယူလို႕ ရပါတယ္... ေနာက္ၿပီးေတာ့ Windows 2000
/ XP / Vista / Windows 7 / XP64 / Vista64 / Windows 7 64

မိမိသံုးခ်င္းတာကို ယူလို႕ရပါတယ္...
ကယ္ေအာက္ကလင့္မွာ သြားယူလိုက္ပါေနာ္...



သူ႕ကို အင္စေတာသြင္းၿပီးတာနဲ႕ ဘယ္လိုသံုးတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ေအာက္မွာ ပံုေတြနဲ႕ရွင္းျပထာပါတယ္...



အထက္က ပံုကေတာ့ က်ေနာ္တို႕ စၿပီးစက္ကို Virus-ေတြစကမ္းေတာ့မယ္ပံုပါ
ပါမွာပါတဲ့အတိုင္းScanner ဆိုတာကို ႏွိပ္လိုက္တာနဲ႕ Box တစ္ခုက်လာပါမယ္
အဲဒါ မိမိစက္မွာ ရွိတဲ့ Drive ေတြကိုျပေပးပါမယ္ က်ေနာ္ တို႕Virus
Scannerခ်င္းတဲ့ Driveကို အမွန္ျခစ္ေပး လိုက္ပါ..




အထက္က ပံုကေတာ့ စက္ကိုScannerေနပါၿပီး.... Scannerတာၿပီးၿပီးဆိုတာနဲ႕ ေအာက္ပံုကိုၾကည့္ပါ...




အထက္ကပံုကေတာ့ က်ေနာ္စက္မွာ Scannerၿပီးတာနဲ႕ AVG Scanၿပီးတာေတာင္ ေနာက္ထပ္ထြက္လာတဲ့ ရွိရွိ သမွ် Virusေတြ ပါအဲဒါေတြကို ဘယ္သက္မလည္ဆိုေတာ့အထက္ကပံုမွာ က်ေနာ္မွ်ာျပထာတာေတြသတိထာမိ လာေတာ့မသိဘူး အဲဒါ က်ေနာ္တို႕ စက္မွာ Scannerေနတုန္က ကိစၥတစ္ခုခုေၾကာင့္ အျပင္သြားမယ္ဆို Abort Scanဆိုတာႏွိပ္ၿပီးလိုက္ပါ အဲဒါဆို သူScanၿပီး သေလာက္ကို သက္ေပးပါမယ္...

ေအာက္ကပံုကိုၾကည့္ပါ...ပံုမွာပါတဲ့ အတိုင္း Remove Selected ဆိုတာကို
ႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ..ဒါဆို အားလံုးVirusေတြရွင္းသြားပါၿပီး...



ေအာက္ကပံုကေတာ့ က်ေနာ္တို႕ ဒီMalwarebytes Anti-Malwareကို Updateလုပ္တာေလးပါ က်ေနာ္ အရင္း ပိုစ့္ေတြမွာလည္ Virusေတြနဲ႕ပက္သက္ၿပီးရွင္းျပၿပီးပါၿပီး ဘယ္ေဆာစ့္ဝဲလ္မွာ စိတ္ခ်ၿပီး မသံုးပါနဲ႕ သူ႕ကေတာ့ သက္တမ္းဘယ္ေလာက္ေပးထာတယ္ ဘာတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ စိတ္မခ်ပါနဲ႕.. အခုပံုမွာပါတဲ့ အတိုင္း က်ေနာ္ AVG နဲ႕ရွင္းၿပီးတာေတာင္ ထပ္ထြက္လာတာေတြပါ...အဲဒီေတာ့ Updateေလးေတာ့ ပံုမွန္လုပ္ေပး ပါ1ပက္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့...






က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္စက္မွာ AVG နဲ႕တြဲးသံုးပါတယ္...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...