စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







ဗုဒၶႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶါ ျခားနားခ်က္မ်ား


                            
       ပေစၥကဗုဒၶါႏွင္ သမၼာသမၺဳဒၶတို႔ မည္ကဲ့သို႔ ထူးျခားပါသနည္း၊ ပေစၥကဗုဒၶါမ်ားသည္ ပဋိသမၻိဒါေလးပါး ရနိုင္ပါသလား၊ အကယ္၍ ရနိုင္သည္ဆိုလ်င္ ပဋိဘာနပဋိသမၻိဒါကို ရပါလ်က္ အဘယ့္ေၾကာင့္ သူတပါးနား လည္ေအာင္ တရားမေဟာနုိင္ရပါသနည္း..

ေျဖ။  ။ ပေစၥကဗုဒၶါႏွင့္ သမၼာသမၺဳဒၶရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ေတြထဲက တခုကေတာ့ ပါရမီဆည္းပူးတဲ့အခ်ိန္ပိုင္း ဟာ ထူးျခားမႈ ရွိတယ္၊ သမၼာသမၺဳဒၶျမတ္စြာဘုရားအေလာင္းေတာ္ေတြက်ေတာ့ အနည္းဆုံး ေလးအသေခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္း၊ ေလးအသေခ်ၤဆိုတာ မေရမတြက္နိုင္တဲ့ ကမၻာေပါင္းေလးခါ ႀကဳံရတယ္၊ တခ်ိဳ႕က ေျပာၾက တယ္၊ ေလးလို႔ ဆုိရဲ႕သားနဲ႔ ဘာျဖစ္လို႔ အသေခ်ၤမေရမတြက္နိုင္ရတာလဲ လို႔ ေျပာၾကတယ္၊ ဒီလိုစဥ္းစား ေလ့ရွိၾကတယ္၊မဟုတ္ပါဘူး၊ မေရမတြက္နုိင္တဲ့ကမၻာေပါင္းေလးခါ ႀကဳံရမယ္လို႔ ဆုိလိုတာပါ၊
၁။ ဆုိပါစို႔၊ ဒီပကၤရာျမတ္စြာဘုရားပြင့္ၿပီး ေကာ႑ညဘုရား ပြင့္တယ္၊ အဲဒီဘုရားႏွစ္ဆူအၾကားမွာ ကမၻာေပါင္း ဘယ္ေလာက္ဆုိတာ မေရမတြက္နုိင္ဘူး၊ အဲဒီေလာက္ ၾကာၿပီးမွ ေကာ႑ညျမတ္စြာဘုရား ပြင့္လို႔ အဲဒါကို တစ္အသေခ်ၤလို႔  ယူတယ္၊
၂။ ေကာ႑ညျမတ္စြာဘုရားပြင့္ၿပီးတဲ့အခါမွာ မဂၤလဘုရားပြင့္ဖို႔ ကမၻာေပါင္းဘယ္ေလာက္ၾကာတယ္ ဆုိတဲ့အေရအတြက္မရွိဘူး၊  အဲဒါကို တစ္အသေခ်ၤဆိုေတာ့ ႏွစ္အသေခ်ၤ လြန္သြားၿပီ၊ အဲဒီလို ကမၻာေတြ ကို ေျပာတာပါ၊
၃။ မဂၤလျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ နာရဒျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ ၾကားကာလမွာကမၻာေပါင္းဘယ္ေလာက္ဆုိတာ မေရ မတြက္နုိင္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အဲဒါကုိ တစ္အသေခ်ၤေပါ့၊
၄။ ေနာက္ အေနာမဒႆီျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ ပဒုမုတၱရျမတ္စြာဘုရားၾကားကာလမွာလည္း ကမၻာေပါင္း ဘယ္ေလာက္ၾကာတယ္ ဆုိတာ အေရအတြက္မရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ တစ္အသေခ်ၤ အားလုံးေပါင္းလိုက္ တဲ့အခါ ေလးအသေခ်ၤ၊
ၿပီးေတာ့မွ ပဒုမုတၱရျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ ဒီဘက္က်ေတာ့မွ ကမၻာေပါင္း တစ္သိန္း၊ အဲဒါကို ေလးအသေခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္းလို႔ ေခၚဆုိတာ ျဖစ္ပါတယ္၊
     ပေစၥကဗုဒၶါေတြက်ေတာ့ အဲဒီေလာက္ ပါရမီျဖည့္စရာမလိုဘူး၊ ႏွစ္အသေခ်ၤနွင့္ ကမၻာတစ္သိန္းဆုိလ်င္ ပေစၥကေဗာဓိဥာဏ္က ရင့္က်က္သြားတယ္၊ ပေစၥကဗုဒၶါျဖစ္နိုင္တဲ့အဆင့္ ရွိသြားၿပီ၊ အဲဒီေတာ့ ပေစၥက ဗုဒၶါ ေတြမွာလည္း ပေစၥက- ဆုိတာ အသီးအျခား လို႔ အဓိပၸါယ္ရတယ္၊ သီးျခားဆုိတာ ဘယ္သူ႔မွ ဆရာမတင္ပဲ၊ ဘယ္သူ႔ဆီကမွ နည္းမယူဘဲနဲ႔ သီးျခားကိုယ္ပိုင္ဥာဏ္နဲ႔ ဗုဒၶျဖစ္တယ္ လို႔ ဆုိလိုတယ္၊ သူ႔လမ္းေၾကာင္း သူ႔ဘာသာ ထုိးထြင္းသိတယ္ေပါ့၊ သို႔ေသာ္ ပေစၥကဗုဒၶါေတြက ေနာက္ဆုံးမွာ ပဋိသမၻိ ဒါဥာဏ္ေတြ ရရွိထား ေသာ္လည္း သူတုိ႔မရတဲ့ ဥာဏ္ႏွစ္မ်ိဳး ရွိေသးတယ္၊ အဲဒီဥာဏ္က ဘာတုံးဆုိလ်င္ ဣၿႏၵိယ ပေရာပရိယတၱိ ဥာဏ္နဲ႔ အာသယာႏုသယဥာဏ္ပါ။
     ဣၿႏၵိယပေရာပရိယတၱိဥာဏ္ဆိုတာ ဆုိပါစုိ႔ ႏိႈင္းေတာ့ မႏႈိင္းေကာင္းဘူး၊  စာေတာ့တတ္တယ္၊ စာမသင္ တတ္ဘူး၊ တစ္ခ်ိဳ႕ ကိုယ္တုိင္ တတ္ၾကတယ္ေလ၊ နားလည္ေအာင္ မေျပာျပတတ္ဘူး၊ ဆရာမလုပ္တတ္ ဘူးေပါ့၊ ဆရာလုပ္တယ္ ဆုိတာကလည္း အရည္အခ်င္းတရပ္ပဲ၊ သူမ်ားနားလည္ေအာင္ ေျပာတာ အရည္အခ်င္း တရပ္ပဲ၊ သိတုိင္းလည္း နားလည္ေအာင္မေျပာတတ္ဘူး၊ ဘာျဖစ္လို႔ နားလည္ေအာင္ မေျပာတတ္လဲ ဆုိေတာ့တရားနာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ားရဲ႕ သဒၶါစြမ္းအား၊ ၀ီရိယစြမ္းအား၊ ပညာစြမ္းအားေတြ၊ သမာဓိစြမ္းအားေတြဟာ ရင့္က်က္ၿပီလား၊ မရင့္က်က္ေသးဘူးလား ဆိုတာ မဆုံးျဖတ္နုိင္ဘူး၊ မဆုံးျဖတ္ နုိင္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ သူေဟာတဲ့တရားဟာ တည့္ခ်င္မွ တည့္တယ္၊
       ေနာက္တခုက အာသယာႏုသယဥာဏ္ဆုိတာ တရားနာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ စိတ္ေနသေဘာထား အဲဒီအေျခ အေန ေတြက ဘယ္လုိရွိသလဲ ဆုိတာ မသိဘူး၊ အဲဒီလုိ သိနုိင္ေလာက္ေအာင္ ဥာဏ္မထက္ျမတ္ဘူး၊ မထက္ျမတ္ သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ဒီပုဂၢိဳလ္ကို ဒီစကားလုံးေလး သုံးၿပီးေတာ့ နားလည္ေအာင္ ဘယ္လိုေျပာမယ္၊ ဟုိပုဂၢိဳလ္ကိုက်ေတာ့ ဟိုစကားလုံးသုံးၿပီး နားလည္ေအာင္ ဘယ္လိုေျပာရမယ္ ဆိုတဲ့ teacher’s abilities ဆရာအရည္အခ်င္း မရွိဘူးေပါ့။
  
    သမၼာသမၺဳဒၶက်ေတာ့ teacher’s abilities က အျပည့္အ၀ရွိတယ္၊ လိမၼာကြ်မ္းက်င္တဲ့ေနရာမွာ အသာ ဆုံးျဖစ္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ အႏုတၱေရာပုရိသဒမၼသာရထိ တဲ့၊ ဆုံးမတဲ့ေနရာမွာေတာ့ အကြ်မ္းက်င္ ဆုံးပုဂၢိဳလ္လို႔ ေျပာတာ၊ ဒီပုဂၢိဳလ္ကို ဒါနဲ႔ တန္တယ္၊ ဟုိပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ ဟိုဟာနဲ႔တန္တယ္ ဆိုတာ အကုန္သိတယ္၊
ဆင္းတုေတာ္၊ ရုပ္တုေတာ္ ရွိခိုးျခင္း မဟုတ္ပါ
     ဥပမာ ၀ကၠလိလို ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးက်ေတာ့ သူက ဘုရားကို ၾကည္ညိဳတဲ့သဒၶါကေနၿပီးေတာ့ သဒၶါလြန္ၿပီး တဏွာျဖစ္ေနတယ္၊ ဘုရားရဲ႕ ရုပ္အဆင္းေတာ္မွာ တပ္မက္တဲ့တဏွာေတြ ျဖစ္လာတယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ ၀ကၠလိကို ျမတ္စြာဘုရားက စကားခပ္မာမာေျပာခဲ့တာ၊ ကိ ံ ေတ ၀ကၠလိ ဣမိနာ ပူတိကာေယန ဒိေ႒န- ဒီအစဥ္ထာ၀ရ မတင့္တယ္ဘဲ ပုပ္တဲ့ခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို ၾကည့္ေနလို႔ ဘာအက်ိဳးရွိမွာလဲ၊ ေယာ ဓမၼံ ပႆတိ၊ ေသာ မံ ပႆတိ- ဓမၼကို ျမင္မွ ငါဘုရားကို ျမင္နုိင္မွာ၊ ဟုတ္တာေပါ့၊ ဘုရားနဲ႔ ေတြ႔ေနေပမယ့္ ဓမၼမသိလိုက္ရတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြက ဘာမွ မထူးဘူးေလ၊ ေတြ႔တာနဲ႔ မဆိုင္ဘူး၊
ဥပမာ ပေသနဒီေကာသလမင္းႀကီးတုိ႔ဆုိ သာမန္ဒါန သီလေလာက္နဲ႔ပဲ ၿပီးသြားတယ္၊ ေသာတာပတၱိမဂ္ ဖိုလ္ဆိုတဲ့အဆင့္ကို မေရာက္ရွာဘူး၊ အဲဒီေတာ့ ဓမၼကို မျမင္လို႔ရွိရင္ ခုနက ထူးျခားတဲ့ အသိဥာဏ္မ်ိဳး ရမွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္မုိ႔ ဓမၼ မျမင္လ်င္ ငါ့မျမင္တာနဲ႔ အတူတူပဲ တဲ့။ ဘုရားလက္ထက္က သာ၀တိၳမွာ လူေတြ အမ်ားႀကီးရွိတာပဲ၊ လူဦးေရ အမ်ားႀကီးရွိတယ္၊ တခ်ိဳ႕ဆုိ လုံး၀ မသိတာေတြအမ်ားႀကီး၊  ဒါေၾကာင့္မို႔ ျမတ္စြာဘုရားက ဓမၼကိုျမင္မွ ငါ့ကို ျမင္တယ္ဆိုတာ ဟုတ္တယ္၊ အဲဒီလို ၀ကၠလိလိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး က်ေတာ့ အဲဒီလို စကားခပ္မာမာေျပာမွ သူ႔သႏၱာန္မွာ ရွိတဲ့ attachment သံေယာဇဥ္ကို ဖယ္နုိင္ မွာျဖစ္တယ္။
အဲဒါကုိ ေနရာတကာတုိင္း ယူၿပီးေတာ့ ၾကည့္ပါလား ၀ကၠလိကိုေတာင္ ေငါက္တယ္ေပါ့၊ ငါဘုရားကုိ ဖူးမေနနဲ႔၊ ဆင္းတုေတာ္ေတြ၊ ရုပ္ပြားေတာ္ေတြကို ဖူးေနတာ အက်ိဳးမရွိဘူး လို႔ conclution ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္ရင္ မွားလိမ့္မယ္၊ သဒၶါစိတ္နဲ႔ ဘုရားဖူးေနတာကုိ ခုနက တဏွာစိတ္နဲ႔ ဖူးေနတဲ့သူကို ေျပာတဲ့စကားနဲ႔ သြားေျပာလို႔မရဘူး၊ မႏိႈင္းယွဥ္သင့္ဘူး၊  ဒါဟာ မွားယြင္းၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ကုသုိလ္ရမႈကို ပယ္ဖ်က္ရာေရာက္ တယ္၊ အဟန္႔အတားလုပ္ရာ ေရာက္တယ္၊ ငရဲႀကီးတယ္ေပါ့။ ဒါက သိပ္အေရးႀကီးပါတယ္၊
ျမတ္စြာဘုရားက်ေတာ့ ဆုံးမတဲ့ေနရာမွာ ကြ်မ္းက်င္မႈရွိတယ္၊ ပေစၥကဗုဒၶါက်ေတာ့ အဲဒီလို ကြ်မ္းက်င္မႈ မရွိဘူး၊ ကြ်မ္းက်င္မႈ မရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ သူတပါးနားလည္ေအာင္ မေဟာနုိင္တာျဖစ္တယ္၊
နုိင္ငံျခားက ဘာသာျပန္တဲ့သူေတြက်ေတာ့ ပေစၥကဗုဒၶ ဆိုတဲ့စကားလုံးကုိ ဘာသာျပန္က်တဲ့အခါ Silent Buddha လို႔ ဘာသာျပန္ေလ့ရွိၾကတယ္၊ Silent Buddha ဆိုတာ တရားမေဟာတဲ့ ဘုရားေပါ့၊ တရားမေဟာ ဘူး ဆုိတာေတာ့ မမွန္ဘူး၊ ပေစၥကဗုဒၶါေတြ ေဟာတဲ့တရားေတြ အမ်ားႀကီး ရွိခဲ့တယ္၊
  
အရိႏၵမဇာတ္တို႔ ဘာတုိ႔မွာ ၾကည့္ရင္ သိနိုင္တယ္၊ ပေစၥကဗုဒၶါက ဥပမာ ဥပေမယ်ေတြနဲ႔ေတာင္ ေဟာသြား တာ၊ ျမစ္ထဲမွာ ေမ်ာေနတဲ့ ဆင္ေသေကာင္ႀကီးေပၚမွာ က်ီးကန္းတစ္ေကာင္က ေရာက္လာၿပီး ဒီဆင္ေကာင္ႀကီး စားရလ်င္ေတာ့ တစ္သက္လုံး ငါဟန္က်ၿပီ၊ အစာရွာစရာ မလိုေတာ့ဘူး၊ ေနစရာလည္း ငါရွိတယ္ ဆုိၿပီး၊ ဆင္ေသ ေကာင္ႀကီးေပၚ နားမယ္၊ စားမယ္၊ စားၿပီးလ်င္ ေရေသာက္လိုက္ မယ္၊ ေရက လည္းေဘးမွာ အဆင္သင့္ပဲ၊ အစာစားခ်င္လုိ႔ရွိလ်င္ ဆင္ႀကီးအသားစားလိုက္မယ္၊   ေနစရာဆုိလ်င္ လည္း ေဟာဒီဆင္ႀကီး ေပၚမွာပဲေနမယ္ ဆုိၿပီးေတာ့ ဒီလိုေအးေအးေဆးေဆးေနသြားတာ၊ ဆင္ေသေကာင္ႀကီးက ပင္လယ္ထဲေရာက္ သြားတဲ့အခါ လႈိင္းလုံးေတြပုတ္ေတာ့ က်ီးကန္းဟာ ရပ္တည္မႈ မရေတာ့ဘူး၊ဟိုဟုိဒီဒီ ပ်ံေတာ့လည္း ကမ္းမေတြ႔လို႔ ပင္လယ္ထဲမွာပဲ သူဟာ အသက္ဆုံးရတယ္ေပါ့။ အဲဒီဇာတ္လမ္းကို ပေစၥကဗုဒၶါက ေဟာခဲ့တာ၊ အရိႏၵမမင္းႀကီးကို အဲဒီဥပမာျပၿပီး ကာမဂုဏ္ အာရုံေတြထဲမွာ နစ္ျမဳပ္ေနမယ္ ဆုိလ်င္ မင္း က်ီးမိုက္လို ျဖစ္လိမ့္မယ္ လို႔ ေဟာခဲ့တာ။
အဲဒီေတာ့ ပေစၥကဗုဒၶါက Silent Buddha ေတာ့ မဟုတ္ဘူး၊ တရားအကြ်တ္ရေအာင္ မေဟာနုိင္တာ၊ တရားထူး တရားျမတ္ရေအာင္ မေဟာနုိင္တာက အာသယာႏုသယဥာဏ္ေတာ္နဲ႔ ဣၿႏၵိယပေရာပရိယတၱိ ဥာဏ္ မရသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ စရိုက္ကို မသိနုိင္ဘူး၊ မသိသည့္အတြက္ေၾကာင့္   ေဟာေတာ့ေဟာတယ္၊ မထိေရာက္ဘူး လို႔ မွတ္ရပါမယ္၊ ဒါျဖင့္ အရွင္သာရိပုတၱရာတုိ႔ အရွင္ေမာဂၢလာန္ တို႔ ေဟာတာက်ေတာ့ ကြ်တ္တမ္း၀င္ၾကတယ္၊ ပေစၥကဗုဒၶါ ေဟာတာက်ေတာ့ ဘာေၾကာင့္ မကြ်တ္နုိင္တာ လဲ ဆုိေတာ့ အရွင္သာရိ ပုတၱရာတို႔က ကိုယ္ပိုင္နည္းစနစ္ မဟုတ္ဘူး၊ ဘုရားရွင္ဆီက ရတဲ့နည္းနဲ႔   ေဟာတာ၊ ဘယ္သူေဟာေဟာ ဘုရားရဲ႕ တရားပဲ၊ ဘုန္းႀကီးတုိ႔ အခုေဟာေနတာကလဲ ကိုယ္ပိုင္တရား မဟုတ္ဘူး၊ ဘုရားဆီက နည္းယူၿပီး ေဟာတာေတြခ်ည္းပဲ၊ ကိုယ္ပိုင္တရား မဟုတ္ပါဘူး၊
အ႒ကထာတစ္ေနရာမွာ ပေစၥကဗုဒၶါကို ဥပမာေလးတစ္ခု ေပးထားတယ္၊ ပေစၥကဗုဒၶါအရွင္ျမတ္ေတြဟာ ကိုယ္ပိုင္တရားထူး တရားျမတ္ သိထားေပမယ့္ စကားမေျပာတတ္တဲ့လူ အိပ္မက္ မက္ထားသလိုပဲ၊   ျပန္မေျပာတတ္ဘူး လို႔ ဆုိတယ္၊ ဒီဥပမာကေတာ့ နည္းနည္းေလး လြန္သြားတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္၊ ဒါက အ႒ကထာထဲမွာ ပါတာေလး ရွိတယ္၊ တင္စားလုိက္တာကေတာ့ ကြ်တ္တမ္း၀င္ေအာင္ မေဟာနုိင္တဲ့ သေဘာေလာက္ကို ရည္ညႊန္းတာပါ၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆုိေတာ့ ပေစၥကဗုဒၶါေတြ က်ေတာ့ သူတို႔က ကိုယ္ပိုင္ တရားအေနနဲ႔  တျခားဆီကလည္း နည္းယူစရာ မရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္  အာသယာႏုသယဥာဏ္ရယ္ ဣၿႏိၵယပေရာပရိယတၱဥာဏ္လို႔ ေခၚတဲ့ ဗုဒၶစကၡဳမ်ိဳး မရွိၾကလို႔ပဲ၊  ဒီအခ်က္ေတြမွာ ထူးျခားတယ္ လို႔ ေျပာနုိင္ပါတယ္၊
ျမတ္စြာဘုရားက တရားေဟာၿပီဆုိရင္ ဗုဒၶစကၡဳနာ ေလာကံ ေ၀ါေလာေကတိ- ဗုဒၶစကၡဳျဖင့္ ေလာကႀကီးကို ၾကည့္တယ္လို႔ ဆုိတယ္၊ ဘယ္သူ႔ကို ဘာတရားေဟာရမလဲ၊ဘယ္စကားလုံး သုံးသင့္သလဲ၊  ဘယ္သူကေတာ့ ပါရမီရင့္က်က္ေနၿပီ၊ ဘယ္အမ်ိဳးအစားတရားကို ေဟာလုိက္ရမလဲ၊ ဒီလူက အရင္အတိတ္ ဘ၀ေတြကဘာအထုံဓေလ့ေတြ လုပ္ခဲ့တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ဘယ္လုိတရားကို ေဟာေပးလိုက္ရင္ တရားထူး သိသြားနိုင္တယ္ ဆိုတဲ့ အရည္အခ်င္းေတြ ၾကည့္ၿပီး ေဟာနုိင္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဘုရားရွင္က ဆရာေကာင္းတစ္ေယာက္နဲ႔ တူတယ္၊ တပည့္ေတြရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို သိတယ္၊ ဒီတပည့္ေတြကို ဘယ္လုိသင္ရမယ္ ဆုိတာ ေကာင္းေကာင္းသိတယ္၊  အဲဒီလို သိၿပီးေတာ့ သင္တတ္တဲ့ ဆရာလိုပါပဲ။ ပေစၥကဗုဒၶါက်ေတာ့ သိေတာ့သိ တယ္၊ ျပန္လည္ မသင္ေပးတတ္တဲ့ဆရာနဲ႔ တူတယ္၊ အဲဒီလို ကြဲျပားျခား နားမႈ ရွိပါတယ္။
ယသ- သတို႔သားႏွင့္ ဖခင္ႀကီးတုိ႔အား တရားထူးရေစရန္ အႏုပုဗၺိကထာ(၇) ပါးတရားကို ေဟာေတာ္မူခဲ့ သည္
 ပဥၥ၀ဂၢီငါးဦးတို႔အား ေသာတာပန္ျဖစ္ေစရန္ ဓမၼစၾကာတရားေတာ္ကို ေဟာခဲ့ၿပီး ရဟႏၱာျဖစ္ေစရန္ အနတၱလကၡဏသုတ္ေတာ္ကုိ တဖန္ ေဟာကာ ကြ်တ္တမ္း၀င္ေစရန္ ေခ်ခြ်တ္ေတာ္မူတတ္သည္ ကား သမၼာသမၺဳဒၶ ဘုရားရွင္တို႔၏ တုႏိႈင္းမရေသာ ဥာဏ္ေတာ္မ်ားပါေပ..
ေမတၱာျဖင့္
 ဓမၼနန္းေတာ္
Date.9.Jun.2012
Rf. ပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ႀကီး ေဒါက္တာအရွင္နႏၵမာလာဘိ၀ံသ၏ မဂၤလာဗ်ဴဟာ ဓမၼသင္တန္းသားတို႔ အေမးကို ေျဖဆိုျခင္း

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...