စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







ဘယ္ေတာ့မွအ႐ႈံးမေပးနဲ႔



Sunday, September 15, 2013

- အသက္ ၉ ႏွစ္အရြယ္တုန္းက ကၽြန္မ အဓမၼျပဳက်င့္ခံခဲ့ရပါတယ္...
Oprah Winfrey

- တကၠသုိလ္ပညာေရးကိုေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ဆံုးခန္းမတိုင္ခဲ့ပါဘူး...
Bill Gates

- ကၽြန္မသိတတ္တဲ့အရြယ္ကစၿပီး အသက္ ၁၈ ႏွစ္အရြယ္ အိမ္ကမထြက္လာခင္အထိ ကၽြန္မအေဖရဲ့ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာ၊ ခံစားမႈပိုင္းဆုိင္ရာနဲ႔ လိင္ပုိင္းဆုိင္ရာ ေျပာဆုိပုတ္ခတ္မႈေတြ အႏုိင္က်င့္မႈေစာ္ကားမႈေတြကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံခဲ့ရပါတယ္...
Joyce Meyer

- မူလတန္းေက်ာင္းသားဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး စာလုိက္ႏုိင္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ႐ုန္းကန္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါတယ္...
Dr Ben Carson

- ကၽြန္ေတာ္ ေဘာလံုးေလ့က်င္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ ဆုိင္တစ္ဆုိင္မွာ လက္ဖက္ရည္ေဖ်ာ္ေပးတဲ့ အလုပ္ကို မၾကာခဏလုပ္ခဲ့ရဖူးပါတယ္...
Lionel Messi

- ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းရဲ့ အခန္းၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ခဲ့ရတယ္... Coke ဗူးခြံေတြျပန္သြင္းၿပီး ပိုက္ဆံရွာ... စားစရာေတြဝယ္ခဲ့ရတယ္... ၿပီးေတာ့ အပတ္စဥ္ အလကားေကၽြးတဲ့ အနီးအနားက ဘုရားေက်ာင္းေလးမွာ ပံုမွန္သြားစားေသာက္ခဲ့ဖူးတယ္....
Steve Jobs

- ကၽြန္ေတာ့္ဆရာေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို အ႐ႈံးသမားလို႔ ေခၚေလ့ရွိတယ္...
Tony Blair

- ကၽြန္ေတာ္ ၂၇ ႏွစ္လံုးလံုး ေထာင္ထဲမွာ ေနခဲ့ရတာပါ....
Nelson Mandela

ဘဝမွာ အခက္အခဲေတြအမ်ားႀကီး ေတြ႔ႀကံဳေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္မေလွ်ာ့သင့္ပါဘူး... ဘာေၾကာင့္လဲဆုိတာ့ ဘဝဆုိတာ အခုအခ်ိန္အထိ သင္မတတ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ အရာေတြကို ကုိယ္စားျပဳေနတာမဟုတ္ဘူး.... ဘဝဆိုတာ သင္အခုအခ်ိန္အထိ ဘာလုပ္ႏုိင္ေသးလဲဆိုတာေပၚ မူတည္ေနလို႔ပါပဲ....

ဒါေၾကာင့္... ဘယ္ေတာ့မွ အ႐ႈံးမေပးပါနဲ႔...

Ref: Daily Health Tips
ႏႈိင္းရင့္ေႏြ

http://myawadynews.blogspot.com/2013/09/blog-post_523.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...