စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







လုပ္ငန္းခြင္မွာ မျပဳလုပ္သင့္တဲ့ အမူအရာ (၇)မ်ိဳး


လိုတာထက္ပိုၿပီး ျပံဳးရယ္တာေတြက ၾကာလာရင္ အမ်ားက လက္မခံခ်င္ေတာ့ေလာက္တဲ့အထိ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ ကိစၥေတြကို ထင္သေလာက္ အေလးအနက္မထားဘူးလို႔ အထင္ခံရလာႏိုင္တယ္၊ ေလွာင္ေျပာင္ေနတာလားဆိုၿပီးေတာ့လည္း အျမင္ကတ္ခံရလာႏိုင္ပါတယ္။

 

၁။ ေခါင္းခါလြန္းျခင္း
အျပဳသေဘာမဆန္တဲ့ လကၡဏာပါ။ ေခါင္းခါလြန္းတာက မေလးမစားလုပ္တဲ့သေဘာ၊ ဘယ္အရာကိုမွ လက္မခံခ်င္ဘဲ ျငင္းဆန္တဲ့သေဘာမ်ိဳးလည္း သက္ေရာက္ပါတယ္။
၂။ ဘာလာလာေခါင္းၿငိမ့္တာ
ေခါင္းၿငိမ့္တယ္ဆိုတာ လက္ခံတယ္၊ ေထာက္ခံတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကိုျပတဲ့ လကၡဏာပါ။ ဒါေပမဲ့ တခ်ိဳ႕ပညာရွိေတြကလည္း ေခါင္းခဏခဏၿငိမ့္တာကို မိန္းမဆန္တဲ့အေလ့အထလို႔လည္း သတ္မွတ္ပါတယ္။ ေကာင္းသည္၊ ဆိုးသည္ မစဥ္းစားဘဲ ေခါင္းခ်ည္းပဲၿငိမ့္ေနတာမ်ိဳးက တစ္ခါတေလမွာ တစ္ဖက္သားကို အေရးမလုပ္ရာေရာက္တယ္မဟုတ္လား။
play

၃။ ခႏၶာကိုယ္ကိုခပ္တင္းတင္းထားျခင္း
ေျခေထာက္ေတြကို တင္းတင္းႀကီးခ်ိတ္၊ လက္ကိုပိုက္၊ ကိုယ္ေတြခါးေတြက်ံဳ႕ေကြးၿပီးေနတာမ်ိဳးက ဘယ္လိုမွၾကည့္မေကာင္းပါဘူး။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈအျပည့္နဲ႔ ရင္ကိုဖြင့္ၿပီးမတ္တပ္မတ္မတ္ရပ္တာမ်ိဳး၊ ပုခံုးကုိက်ယ္က်ယ္ထား ေခါင္းကို တည့္တည့္ေနတာမ်ိဳးကသာ သင့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးအေနအထားပါ။
၄။ ႏြဲ႕ေႏွာင္းေပ်ာ့ေပ်ာင္းလြန္းေနတာ
ဆံပင္ကိုထိုးဖြလိမ္ဆြဲေနတာေတြ၊ နားဆြဲေတြ၊ ဆြဲႀကိဳးေတြကို ကိုင္တြယ္ပြတ္သပ္တာေတြ၊ လက္ႏွစ္ဖက္ကို အခ်င္းခ်င္းပြတ္သပ္ေနတာေတြကိုေရွာင္ပါ။ သင့္ရဲ႕အမူအရာေတြက ယံုၾကည္မႈအျပည့္အဝမရွိတဲ့ပံုမ်ိဳး ေပါက္မေနပါေစနဲ႔။
၅။ လိုတာထက္ပိုျပံဳးျခင္း၊ ရယ္ျခင္း
ျပဳံးတာရယ္တာက က်န္းမာေရးအတြက္ေရာ၊ လူမႈဆက္ဆံေရးမွာပါ ေကာင္းတဲ့အေလ့အက်င့္ပါ။ ဒါေပမဲ့ လိုတာထက္ပိုၿပီး ျပံဳးရယ္တာေတြက ၾကာလာရင္ အမ်ားက လက္မခံခ်င္ေတာ့ေလာက္တဲ့အထိ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ ကိစၥေတြကို ထင္သေလာက္ အေလးအနက္မထားဘူးလို႔ အထင္ခံရလာႏိုင္တယ္၊ ေလွာင္ေျပာင္ေနတာလားဆိုၿပီးေတာ့လည္း အျမင္ကတ္ခံရလာႏိုင္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အရိပ္သံုးပါးသိမွ မ်က္ႏွာအမူအရာကို ထားသင့္ပါတယ္။
 

၆။ ခံစားခ်က္ကို ထုတ္ျပတဲ့ အမူအရာေတြ
လက္အမူအရာေတြ၊ မ်က္ႏွာထားပံုစံေတြကေန သင့္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို အရမ္းမေပၚလြင္ပါေစနဲ႔။ ပိုဆိုးတာက အဲ့ဒီလိုမ်ိဳး အရမ္းသိသိသာသာျဖစ္လာတဲ့အခါ ကိုယ့္လက္ေအာက္က ၀န္ထမ္းေတြကလည္း ကိုယ့္ကို ရိုေသေလးစားမႈေတြ ေလ်ာ့က်လာႏိုင္သလို သင့္အထက္အရာရွိလူႀကီးေတြကလည္း သင္ဟာ Professional မက်တဲ့လူတစ္ေယာက္လို႔ ထင္သြားႏိုင္ပါတယ္။
၇။ အေလးအနက္မ႐ွိတဲ့ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ျခင္း
အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရတဲ့အခါမွာ ဟန္ပါပါ အားရွိရွိ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္တာမ်ိဳးက သင့္ကို တစ္ဖက္လူက အထင္ၾကီးတတ္သလို၊ သင္ကလည္းကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပသလို႔ပါတယ္။
Photo : Pintrest

http://www.duwun.com.mm/lifestyle/-id4780577.html 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...