ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦး လုိက္နာသင့္တဲ့ က်င့္၀တ္ စည္းမ်ဥ္းတခ်ဳိ႕ကုိ သိခ်င္ပါတယ္။
ဧည္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးမႇာ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ တာ၀န္ေတြ အမ်ားႀကီးရႇိေပမယ့္ အေျခခံအားျဖင့္ ေဖာက္သည္ေတြအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ ဖန္တီးေပးရတဲ့တာ၀န္ကို ကုမၸဏီကိုယ္ စားျပဳယူထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ေတြနဲ့ပထမဆံုး ေတြ႕ဆံုဆက္ဆံရတဲ့ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ေကာင္းမြန္ ေျပျပစ္တဲ့ဆက္ဆံမႈမ်ဳိး ရရႇိဖို့ အၿမဲႀကိဳးစားေနသင့္ပါ တယ္။
သေဘာထားကိုဦးစြာျပပါ။
ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ကုမၸဏီရဲ႕မ်က္ႏႇာစာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဒီကုမၸဏီဟာ ဘယ္ေလာက္လုပ္ႏိုင္ၿပီး စိတ္ခ်ရသလဲဆိုတာ ကိုျပဖို့အတြက္ လုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္ေနရမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ေတြေမးလာတဲ့ ေမးခြန္းေတြရဲ႕ အေျဖ ကို မသိရင္ေတာင္ မသိပါဘူးလို့၀န္ခံမယ့္အစား ‘ဒီေမးခြန္းကို ဘယ္သူမ်ားေျဖေပးႏိုင္မလဲဆို
အၿပံဳးနဲ့ဆက္ဆံပါ။
အၿပံဳးတစ္ခ်က္ဟာ စီးပြားေရးေလာကမႇာ ေရရႇည္ဆက္ဆံ ေရးဆီ ဦးတည္ေနတာေၾကာင့္ လူခ်င္းေတြ့တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဖုန္းေျပာတာပဲျဖစ္ျဖစ္ အၿပံဳးေလးနဲ့ေျပာဆိုဆက္ဆံပါ
တိက်မႇန္ကန္ပါေစ။
တိက်မႇန္ကန္ျခင္းဟာ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ
အျမင္ေကာင္းေအာင္ဂ႐ုစိုက္ပါ
ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ ေဖာက္သည္ေတြနဲ့ တိုက္ ႐ုိက္စကားမေျပာသည့္တိုင္ သူရဲ႕အျပဳအမူေတြဟာ အင္ မတန္ကို အေရးႀကီးပါတယ္။ ဧည့္ခန္းအတြင္းမႇာ ကိုယ္ ေရးကိုယ္တာဖုန္းေျပာတာ၊ စကားစျမည္ေျပာဆိုတာ၊ က်ယ္ ေလာင္စြာစကားေျပာဆိုတာနဲ့ ႐ုိင္းစိုင္းတဲ့အျပဳအမူေတြက
ဧည့္သည္ေတြကိုေမးျမန္းပါ။
ကုမၸဏီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေစာင့္ဆိုင္းေနတဲ့ဧည့္သည္ ေတြကို အစားအေသာက္၊ ဖတ္စရာစာအုပ္၊ စာေစာင္ေတြကို ေပးတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ဧည့္သည္ေတြရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ကို
စိတ္လႈပ္ရႇားမႈကိုထိန္းပါ။
ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ မတူညီတဲ့ကိစၥအမ်ဳိးမ်ဳိးကို
အျပန္အလႇန္ဖုန္းေျပာဆိုျခင္
ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ တကယ့္ကိုကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏို
ေဖာက္သည္နဲ့ဆက္ဆံေရး
ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ မတူညီတဲ့အမ်ဳိးမ်ဳိးရႇိတဲ့ ေဖာက္ သည္ေတြကို ဆက္ဆံႏိုင္ဖို့အတြက္ ေသခ်ာေလ့က်င့္ထားသင့္ ပါတယ္။ သေဘာေကာင္းတဲ့ဧည့္သည္ေတြနဲ့
အီးေမးလ္ဆက္သြယ္မႈ
ကုမၸဏီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက လူထုဆက္သြယ္ေရးနဲ့ ႐ုံး တြင္းမႇာ အီးေမးလ္ကို အေလးထားအသံုးျပဳၾကပါတယ္။ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက အီးေမးလ္ေကာင္းေကာင္းသံုး တတ္ဖို့ကလည္း အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ပါပဲ။ သင့္ေတာ္တဲ့ အီးေမးလ္ေတြကို သတ္မႇတ္ထားတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမ
CEO MYANMAR
https://www.facebook.com/searchmyanmar/photos/a.356889637687313.84429.12061627
No comments:
Post a Comment