Pages

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦး လုိက္နာသင့္တဲ့ က်င့္၀တ္ စည္းမ်ဥ္း



ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦး လုိက္နာသင့္တဲ့ က်င့္၀တ္ စည္းမ်ဥ္းတခ်ဳိ႕ကုိ သိခ်င္ပါတယ္။

ဧည္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးမႇာ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ တာ၀န္ေတြ အမ်ားႀကီးရႇိေပမယ့္ အေျခခံအားျဖင့္ ေဖာက္သည္ေတြအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ ဖန္တီးေပးရတဲ့တာ၀န္ကို ကုမၸဏီကိုယ္ စားျပဳယူထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ေတြနဲ့ပထမဆံုး ေတြ႕ဆံုဆက္ဆံရတဲ့ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ေကာင္းမြန္ ေျပျပစ္တဲ့ဆက္ဆံမႈမ်ဳိး ရရႇိဖို့ အၿမဲႀကိဳးစားေနသင့္ပါ တယ္။

သေဘာထားကိုဦးစြာျပပါ။

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ကုမၸဏီရဲ႕မ်က္ႏႇာစာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဒီကုမၸဏီဟာ ဘယ္ေလာက္လုပ္ႏိုင္ၿပီး စိတ္ခ်ရသလဲဆိုတာ ကိုျပဖို့အတြက္ လုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္ေနရမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္ေတြေမးလာတဲ့ ေမးခြန္းေတြရဲ႕ အေျဖ ကို မသိရင္ေတာင္ မသိပါဘူးလို့၀န္ခံမယ့္အစား ‘ဒီေမးခြန္းကို ဘယ္သူမ်ားေျဖေပးႏိုင္မလဲဆိုတာ ေမးၾကည့္ပါဦးမယ္’ ဆုိ တာမ်ဳိး ေျပာသင့္ပါတယ္။

အၿပံဳးနဲ့ဆက္ဆံပါ။

အၿပံဳးတစ္ခ်က္ဟာ စီးပြားေရးေလာကမႇာ ေရရႇည္ဆက္ဆံ ေရးဆီ ဦးတည္ေနတာေၾကာင့္ လူခ်င္းေတြ့တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဖုန္းေျပာတာပဲျဖစ္ျဖစ္ အၿပံဳးေလးနဲ့ေျပာဆိုဆက္ဆံပါ။ ေဖာက္သည္ေတြကို ရင္းႏႇီးေဖာ္ေရြစြာဆက္ဆံတာကလည္း သူတို့ရဲ႕စိတ္ေတြကို ႏူးညံ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းသြားေစမယ့္ အျပဳအမူ ေကာင္းေတြပါပဲ။

တိက်မႇန္ကန္ပါေစ။

တိက်မႇန္ကန္ျခင္းဟာ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ ေယာက္ရဲ႕ အေရးႀကီးဆံုးအရည္အခ်င္းတစ္ခုပါပဲ။ မႇတ္စု စာအုပ္တစ္အုပ္နဲ့ေဘာလ္ပင္ကို သင္နဲ့အတူထားၿပီး ေဖာက္ သည္ရဲ႕နာမည္၊ အေၾကာင္းအရာနဲ့ အထူးမႇာၾကားခ်က္ေတြကို ဂ႐ုတစိုက္နားေထာင္ၿပီး ေသခ်ာခ်ေရးပါ။ လိုအပ္ပါက စာလံုးေပါင္းခိုင္းပါ။

အျမင္ေကာင္းေအာင္ဂ႐ုစိုက္ပါ

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ ေဖာက္သည္ေတြနဲ့ တိုက္ ႐ုိက္စကားမေျပာသည့္တိုင္ သူရဲ႕အျပဳအမူေတြဟာ အင္ မတန္ကို အေရးႀကီးပါတယ္။ ဧည့္ခန္းအတြင္းမႇာ ကိုယ္ ေရးကိုယ္တာဖုန္းေျပာတာ၊ စကားစျမည္ေျပာဆိုတာ၊ က်ယ္ ေလာင္စြာစကားေျပာဆိုတာနဲ့ ႐ုိင္းစိုင္းတဲ့အျပဳအမူေတြကို ေရႇာင္ၾကဥ္ရမႇာျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ကိုယ္ေရသန့္ရႇင္းေရးနဲ့ ခံတြင္းအနံ့မထြက္ေအာင္လည္း ဂ႐ုစိုက္ရမႇာျဖစ္ပါတယ္။

ဧည့္သည္ေတြကိုေမးျမန္းပါ။

ကုမၸဏီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေစာင့္ဆိုင္းေနတဲ့ဧည့္သည္ ေတြကို အစားအေသာက္၊ ဖတ္စရာစာအုပ္၊ စာေစာင္ေတြကို ေပးတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ ဧည့္သည္ေတြရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ကို ရင္းႏႇီးေဖာ္ေရြစြာနဲ့ အၿမဲ ေမးျမန္းေနသင့္ပါတယ္။

စိတ္လႈပ္ရႇားမႈကိုထိန္းပါ။

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ မတူညီတဲ့ကိစၥအမ်ဳိးမ်ဳိးကို တစ္ ခါတည္းနဲ့ေျဖရႇင္းရေလ့ရိႇတဲ့အတြက္ စိတ္လႈပ္ရႇားမႈကို ထိန္းတာဟာ အေရႀကီးဆံုးအခ်က္ပါပဲ။ ပ်ာယာခတ္ေန တဲ့ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းဟာ ကုမၸဏီအတြက္ဆိုရင္ေတာင္ အျခား လူရဲ႕အျမင္မႇာ အဆင္ေျပႏိုင္မႇာ မဟုတ္ပါဘူး။ ျပင္းထန္ လြန္းတဲ့ခံစားခ်က္ေတြကို ထိန္းၿပီး လူတစ္ေယာက္ကိုပဲ တစ္ခ်ိန္တည္းမႇာ အာ႐ုံထားသင့္ပါတယ္။ သင္ တအား အလုပ္႐ႈပ္ေနခ်ိန္မႇာ ဧည့္သည္၀င္လာရင္ေတာင္ ခ်က္ခ်င္းၿပံဳး ျပၿပီး မ်က္လံုးခ်င္း ဆက္သြယ္တာေတြကို၊ ဧည့္သည္ ထိုင္ ရမယ့္ေနရာကို လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ့ညႊန္ျပတာမ်ဳိးေတြ ျပဳ လုပ္ပါ။ ဧည့္သည္ကို ေစာင့္ဆိုင္းရတဲ့အခ်ိန္အတြက္ ေတာင္း ပန္စကားေျပာၿပီး ေနာက္ဆံုးရရႇိတဲ့သတင္းကို အခ်ိန္နဲ့တစ္ေျပးညီ ေျပာျပေပးပါ။

အျပန္အလႇန္ဖုန္းေျပာဆိုျခင္

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ တကယ့္ကိုကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္ တဲ့ အျပဳအမူနဲ့ စိတ္ပါ၀င္စားစြာ ဖုန္းေျပာဆိုတာနဲ့ ဖုန္း ေခၚတာေတြကို လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ လုပ္ကိုင္သင့္ပါတယ္။ ဖုန္းေခၚေနခ်ိန္မႇာ ပီေက၀ါးေနတာ၊ အစားစားေနတာနဲ့ ဖုန္းေခၚေနတာကို အခ်ိန္အၾကာႀကီး ဆြဲထားတာမ်ဳိးစတဲ့ အျပဳအမူေတြကို မလုပ္သင့္ပါဘူး။

ေဖာက္သည္နဲ့ဆက္ဆံေရး

ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးဟာ မတူညီတဲ့အမ်ဳိးမ်ဳိးရႇိတဲ့ ေဖာက္ သည္ေတြကို ဆက္ဆံႏိုင္ဖို့အတြက္ ေသခ်ာေလ့က်င့္ထားသင့္ ပါတယ္။ သေဘာေကာင္းတဲ့ဧည့္သည္ေတြနဲ့ ဆက္ဆံဖို့က လြယ္ကူေပမဲ့ စိတ္တိုလြယ္တဲ့ဧည့္သည္ေတြကို ေျပလည္ ေအာင္ေျပာဆိုႏိုင္တာကလည္း ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးရဲ႕ အရည္အခ်င္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အီးေမးလ္ဆက္သြယ္မႈ

ကုမၸဏီေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက လူထုဆက္သြယ္ေရးနဲ့ ႐ုံး တြင္းမႇာ အီးေမးလ္ကို အေလးထားအသံုးျပဳၾကပါတယ္။ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက အီးေမးလ္ေကာင္းေကာင္းသံုး တတ္ဖို့ကလည္း အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ပါပဲ။ သင့္ေတာ္တဲ့ အီးေမးလ္ေတြကို သတ္မႇတ္ထားတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမႇာ အေၾကာင္းျပန္သင့္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဧည့္ႀကိဳ၀န္ထမ္း တစ္ဦးဟာ ႐ုံးတြင္းမႇာ သင္ေတာ္တဲ့ အီးေမးလ္အျပန္အလႇန္ ပို့တာကိုလည္း သိသင့္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္လူထုနဲ့ ဆက္ ဆံရတဲ့အခါမႇာ လုပ္ငန္းပိုင္းဆိုင္ရာ ကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိးကို အခ်ိန္တိုင္း လုပ္ေဆာင္သင့္ပါတယ္။

CEO MYANMAR

https://www.facebook.com/searchmyanmar/photos/a.356889637687313.84429.12061627

No comments:

Post a Comment