ခြန္ေန - Khun Nay
၁ . မိမိလက္ေအာက္မွာရွိတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြကုိေသခ်ာစီမံခန္႔
မိမိတာဝန္ယူထားရတဲ့ လုပ္ငန္းတစ္ခုလုံး ေအာင္ျမင္ဖုိ႔ ဆုိတာ
မိမိေအာက္မွာ ရွိတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြကုိ ေသခ်ာစီမံခန္႔ခြဲ ဦးေဆာင္ႏုိင္ဖုိ႔ဟာ အလြန္ကုိ အေရးႀကီးပါတယ္ ။ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ ႔
ကုိယ္ရည္ကုိယ္ေသြး ၊ အရည္အခ်င္းေတြကုိ နားမလည္ပဲ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ညံ့ဖ်င္းလြန္းရင္ေတာ့ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဦးစီး
လုပ္ေဆာင္ေနရတဲ့ လုပ္ငန္းတစ္ခုလုံး က်ရႈံးသြားေစႏုိင္ပါတယ္ ။
၂ . ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ခ်င္းစီ အားနည္းခ်က္ ၊ လုိအပ္ခ်က္ အခက္အခဲ မ်ားကုိ အျပည့္အဝကာကြယ္ေပးႏုိင္ၿပီလ
မိမိဝန္ထမ္းေတြရဲ ႔အားနည္းခ်က္ ၊ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကုိ အထက္လူႀကီးေတြဆီ မန္ေနဂ်ာ(သုိ႔)ေခါင္းေဆာင္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပါးနပ္စြာခ်ဥ္းကပ္ တတ္ဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္ ။ ဒီေနရာမွာ ဝန္ထမ္းေတြရဲ ႔ လုပ္အားေပၚမူတည္ၿပီး ေက်ာသား ၊ ရင္သား မခြဲျခားပဲလစာ ခံစားခြင့္မ်ားအျပင္ ၊ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း ဝန္ထမ္းေတြရဲ ႔ လိုအပ္ခ်က္ေတြကုိ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းတစ္ေယာက္အ
အျပည့္အဝ ကာကြယ္ေပးႏုိင္ဖုိ႔ လြန္စြာအေရးႀကီးပါတယ္ ။
၃ . အထက္လူႀကီးေတြရဲ ႔ တုံ႔ျပန္ေျပာဆုိမႈေတြကုိ နည္းလမ္းက်က် ေျဖရွင္းေပးႏုိင္ၿပီလား
ကုမၸဏီတစ္ခုမွာ မန္ေနဂ်ာ(သုိ႔)ေခါင္းေဆာင္တ
ျပႆနာ မဟုတ္ေပမယ့္ ၊ လုပ္ငန္းအေၾကာင္းနားမလည္တဲ့
အေၾကာင္း အရာမ်ားအားလုံး ပါးနပ္စြာ ေျဖရွင္းႏုိင္ၾကပါေစလုိ႔ သတိေပး ဆႏၵျပဳလ်က္ ။
ခြန္ေန - Khun Nay
https://
https://www.facebook.com/KhunNayTunMedia/photos/a.526946437419777.1073741828.5
No comments:
Post a Comment