စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







အလုပ္မွာ အေကာင္းဆံုးေတြလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ဖို.အခ်က္ (၁၈)ခ်က္ !!!



(၁) စိတ္တက္ၾကြမႈ
- စိတ္ဓါတ္တက္ၾကြေစမယ့္၊ အလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္ပိုျပင္းျပေစမယ့္မိန္.ခြန္းေတြ၊ ေျပာစကားစာအုပ္ေတြကုိ နားေထာင္ပါ၊ ဖတ္ပါ။

(၂) အလုပ္ကိုေစာေစာေရာက္ျခင္း
- ေန.တိုင္းအလုပ္ကိုေစာေစာသြားျပီး အဲ့ဒီ့ေန.အတြက္လုပ္ရမယ့္အလုပ္တာ၀န္ေတြကို အာရံုစိုက္လုပ္ေဆာင္ပါ။

(၃) E-mail
- E-mail ေတြကိုအရင္ဆံုးဖြင့္မဖတ္ပါနဲ.။ တေန.တာလုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အလုပ္တာ၀န္ေတြကိုအရင္ဆံုး စဥ္းစားအစီအစဥ္ခ်ျပီးမွ အဲ့အလုပ္ေတြကိုလုပ္ရင္းနဲ. E-mail ေတြကိုပါဖြင့္ဖတ္စစ္ေဆးပါ။

(၄) အခ်ိန္အသံုးခ်ပံု
- သင့္ရဲ.တေန.တာအခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဘာအတြက္ကုန္ဆံုးေနရသလဲ ? အေရးၾကီးကိစၥေတြကိုအဓိကလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ဖို. သင္အခ်ိန္ကိုအေကာင္းဆံုးအသံုးခ်တတ္ဖို.လိုပါတယ္။

(၅) စီမံကိန္း
- သင္ေအာင္ျမင္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ရမယ့္လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြကို အခ်ိန္နဲ.တကြအစီအစဥ္တက် စီမံကိန္းခ်ထားပါ။

(၆) နားခ်ိန္
- အလုပ္မွာအာရံုစူးစိုက္မႈေလ်ာ့က်ေနရာကေန ျပန္အာရံုစိုက္ႏိုင္ေအာင္ အနားယူေပးဖို. အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ့လိုပါတယ္

(၇) အစည္းအေ၀း
- အစည္းအေ၀းေတြကို ခဏခဏမဟုတ္ဘဲ လိုတဲ့အခ်ိန္လိုသလိုတက္ေရာက္ေဆြးေႏြးတာကလည္း သင့္ရည္မွန္းခ်က္ ေအာင္ျမင္မႈေတြကိုရယူဖို. အေထာက္အကူျပဳႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။

(၈) က်န္းမာေရးလိုက္စားျခင္း
- ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္လုပ္တာ၊ အေျပးေလ့က်င့္တာေတြက ကိုယ္ခႏၶာကိုလည္းက်န္းမာေစတဲ့အျပင္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကိုလည္းေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

(၉) စိတ္ရွည္ျခင္း
- တခ်ိဳ.အလုပ္ေတြက တစ္ခါတည္းနဲ.မေအာင္ျမင္မျပီးေျမာက္တာရွိပါတယ္။ အဲ့လိုကိစၥမ်ိဳးေတြဆိုရင္ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ထပ္ၾကိဳးစားဖို.အတြက္ စိတ္ရွည္ျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကုိအားေပးဖို.လိုပါတယ္။ တစ္ၾကိမ္တည္းနဲ.မျဖစ္ေျမာက္တိုင္း စိတ္ဓါတ္က်လက္ေလ်ာ့လုိက္တာမ်ိဳးကေတာ့ မျဖစ္သင့္ပါဘူး။

(၁၀) အေကာင္းျမင္တဲ့စိတ္
- အရာရာကိုအေကာင္းျမင္ျပီး သင့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အေပါင္းအသင္းေတြနဲ. အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ေနထိုင္တတ္ဖို.လည္းလိုပါတယ္။

(၁၁) မွ်ေ၀ခံစားတတ္ျခင္း
- သင့္ရဲ.ေအာင္ျမင္မႈေတြကိုလည္းတျခားသူေတြနဲ.မွ်ေ၀ေပ်ာ္ရႊင္ပါ။ သင့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ. အခက္အခဲအၾကပ္အတည္းေတြကိုလည္း ၀င္ေရာက္ကူညီေဖးမေပးပါ။

(၁၂) အကူအညီ
- အကူအညီေတာင္းဖို.ကို မရွက္ပါနဲ.။ မေၾကာက္ပါနဲ.။ ေအာင္ျမင္ဖို.ၾကိဳးစားေနရတဲ့လူတိုင္းက အကူအညီလိုအပ္တာမ်ိဳးေတြရွိပါတယ္။

(၁၃) ပ်င္းရိမႈမရွိျခင္း
- အလုပ္ကိုအခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ.အမွ်ပ်င္းရိမႈရွိမလာေအာင္ၾကိဳးစားဖို.လည္းလိုပါတယ္။ ကိုယ့္အလုပ္မွာကိုယ္ မပ်င္းဘဲအျမဲစိတ္အားတက္ၾကြေပ်ာ္ရႊင္မႈရွိေနမွ အလုပ္ကိုလည္းထိထိေရာက္ေရာက္ အာရံုစိုက္လုပ္ကိုင္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

(၁၄) အလုပ္ပိတ္ရက္
- သင့္ရဲ.အလုပ္ပိတ္ရက္ေတြမွာ မတူညီတဲ့အားကစားေတြ၊ စိတ္အပန္းေျဖသြားလာမႈေတြနဲ. ၀ါသနာပါတဲ့အရာေလးေတြကို ျပဳလုပ္ပါ။ အဲ့ဒီ့အရာေလးေတြကသင့္ကို အေကာင္းဆံုးေတြစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ေအာင္ ခြန္အားေတြေပးႏိုင္ပါတယ္။

(၁၅) စာနာေထာက္ထားတတ္တဲ့စိတ္
- တခါတေလ မေကာင္းတာေျပာတတ္တဲ့သူ၊ မေကာင္းတာေတြးတတ္သူေတြကိုလည္း နားလည္ေပးပါ။ စာနာေပးပါ။ သူတို.ေတြမွာလည္းသူတို.အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ.သူတို.ရွိႏိုင္ပါတယ္။

(၁၆) ရံုးတြင္းစည္းကမ္း
- စည္းကမ္းေတြကိုအရမ္းၾကီးစိတ္မပူသင့္သလို အျမဲလည္းေပါ့ေပါ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့မေတြးသင့္ပါဘူး။

(၁၇) ေ၀ဖန္မႈ
- တျခားလူေတြကိုယ့္ကိုေ၀ဖန္တာေတြကိုလည္း လစ္လ်ဴရွဳမထားပါနဲ.။ အဲ့ဒီ့ေ၀ဖန္မႈေတြအေပၚကေန ကိုယ့္ကိုယ္ကိုျပင္ဆင္စရာရွိတာေတြကုိပါေကာင္းမြန္ေအာင္ထပ္ျပင္ဆင္ပါ။

(၁၈) အလုိက္သင့္ေနထိုင္မႈ
- စီးပြားေရးလုပ္ငန္းဆိုတာ အျမဲေျပာင္းလဲမႈေတြရွိပါတယ္။ သင့္အေနနဲ.ေျပာင္းလဲမႈေတြအေပၚမွာ အလုိက္သင့္ေျပာင္းလဲေနထိုင္လုပ္ကိုင္တတ္မွ ေအာင္ျမင္မႈကတည္တံ့ေနမွာလည္းျဖစ္ပါတယ္။

Wilson Chan (YK)

https://www.facebook.com/Work.com.mm/photos/a.359562060790938.85922.3276

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...