စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







အနာဂတ္ေဘးငါးပါး (ဒုတိယ အနာဂတဘယသုတ္)



၁။ အိုေဘး
------------
ယခုအခါ ငါသည္ကား ပ်ိဳမ်စ္နုနယ္ ငယ္ရြယ္၍ မည္းနက္ေသာ ဆံပင္ရွိေသး၏။
ပထမအရြယ္ျဖစ္ေသာ ေကာင္းေသာ အရြယ္နွင္. ျပံည္.စံုေသး၏။
ဤကိုယ္သို. အိုျခင္း 'ဇရာ' ထိေရာက္ေသာအခါသည္ ျဖစ္လာလိမ္.ဦးမည္။
အိုျခင္းဇရာ နွိပ္စက္သည္ျဖစ္၍ အိုသူသည္ ဘုရားရွင္တို.၏ အဆံုးအမေတာ္ကို နွလံုးသြင္းရန္မလြယ္ကူ။

၂။ နာေဘး
----------------
ယခုအခါ ငါသည္ အနာကင္း၏ ။ ေရာဂါကင္း၏ ။ မေအးလြန္းမပူလြန္း အလယ္အလတ္ျဖစ္၍
ကမၼ႒ာန္းစီးျဖန္းရန္ ခံ.ေသာ ၊ အစာကို အညီအမွ် ေၾကက်က္ေစတတ္သည္. ၀မ္းမီးနွင္. ျပည္.စံု၏။
ဤကိုယ္သို. နာျခင္း 'ဗ်ာဓိ' ထိေရာက္ေသာ အခါသည္ ျဖစ္လာလိမ္.ဦးမည္။
နာျခင္း ဗ်ာဓိ နွိပ္စက္သည္ျဖစ္၍ နာသူသည္ ဘုရားရွင္တို.၏ အဆံုးအမေတာ္ကို နွလံုးသြင္းရန္မလြယ္ကူ။

၃။ ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးေဘး
------------------------
ယခုအခါသည္ ၀ေျပာ၏။ ေကာက္စပါးေကာင္းမြန္၏။
ငတ္မြတ္ေခါင္းပါး၍ မွ်တရန္မလြယ္ကူသည္. အခါမ်ိဳးသည္ ျဖစ္လာလိမ္.ဦးမည္။
ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးေသာ အခါ၌ကား လူတို.သည္ ၀ေျပာရာသို. ေျပာင္းေရႊ.ခ်ဥ္းကပ္ၾကကုန္၏
ထိုအရပ္၌ အေပါင္းအေဖာ္တို.နွင္.ေနရ၏။ ေရာျပြမ္း၍ ေနရ၏။
အေပါင္းအေဖာ္နွင္.ေနရျခင္း ၊ ေရာျပြမ္း၍ေနရျခင္း ျဖစ္ခဲ.ေသာ္ ဘုရားရွင္တို.၏ အဆံုးအမေတာ္ကို နွလံုးသြင္းရန္မလြယ္ကူ။

၄။ လူသင္းကြဲေဘး
-------------------
ယခုအခါ၌ လူတို.သည္ ညီညြတ္ကုန္၏။ ၀မ္းေျမာက္ၾကကုန္၏။ ခိုက္ရန္ျငင္းခုန္းျခင္း မရွိၾကကုန္ပဲ
အခ်င္းခ်င္းခ်စ္ခင္ေသာ မ်က္စိျဖင္.ၾကည္.၍ ေနထိုင္ကုန္၏။
ေျပးလႊားၾကရသည္. ေဘးရန္ျဖစ္ေသာ အခါမ်ိဳးသည္ ျဖစ္လာလိမ္.ဦးမည္။
ေဘးျဖစ္လာသည္ရွိေသာ္ လူတို.သည္ ေအးခ်မ္းရာအရပ္သို. ေျပာင္းေရႊ.ခ်ဥ္းကပ္ၾကကုန္၏
ေရာျပြမ္း၍ေနရျခင္းျဖစ္ခဲ.ေသာ္ ဘုရားရွင္တို.၏ အဆံုးအမေတာ္ကို နွလံုးသြင္းရန္မလြယ္ကူ။

၅။ သံဃာသင္းကြဲေဘး
------------------------
ယခုအခါ၌ကား သံဃာသည္ညီညြတ္၏။ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာရွိသည္ျဖစ္၍ ခိုက္ရန္ျငင္းခုန္ျခင္းမရွိဘဲ
ပါတိေမာက္အတူျပ၍ ခ်မ္းသာစြာေန၏။
သံဃာကြဲျပားေသာအခါသည္ ျဖစ္လာလိမ္.ဦးမည္။
သံဃာကြဲျပားသည္ရွိေသာ္ ဘုရားရွင္တို.၏ အဆံုးအမေတာ္ကို နွလံုးသြင္းရန္မလြယ္ကူ။

ရဟန္းတို. ဤအနာဂတ္ေဘးငါးပါးတို.ကို ေကာင္းစြာျမင္ေသာ သူသည္ မေရာက္ေသးသည္. စ်န္မဂ္ဖိုလ္သို.ေရာက္ရန္
မရေသးသည္. စ်န္မဂ္ဖိုလ္ကိုရရန္ မ်က္ေမွာက္မျပဳရေသးသည္. နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳရန္
မေမ.မေလ်ာ. ျပင္းစြာအားထုတ္ေသာ လံု.လျဖင္. (နိဗၺာန္) သို.ေစလႊတ္အပ္ေသာ စိတ္ရွိသည္ျဖစ္၍
ေနျခင္းငွာ သင္.ေလ်ာ္သည္ သာလွ်င္တည္း ဟု (မိန္.ေတာ္မူ၏)

(၈-ဒုတိယအနာဂတဘယသုတ္၊ ၃- ေယာဓာဇီ၀၀ဂ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္)

ေမတၱာျဖင့္ စုစည္းသူ
အႏိႈင္းမဲ့စာတိုေပစမ်ား
(www.infinitydhamma.com)

အႏွိူင္းမဲ႔ စာတိုေပစမ်ား

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=396524403778730&set=a.351047714993066. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...