ငရဲဘံုဆိုတာ အားလံုးၾကားဘူးတယ္။ ေဒ၀ဒူတသုတၱန္မွာဆိုရင္ ငရဲဘံုဟာ ငရဲက်သြားတဲ့သူေတြကို
အုပ္ခ်
ပုဂၢဳိလ္ေတြကို ကယ္တင္ဖို႔ဆိုတဲ့အေနအထားမ်ဳ
ယမမင္းကအၿမဲတမ္းေတာင့္တတယ္တ
`ငါလူ႔ဘ၀မွာျဖစ္ပါရေစ၊ ငါလူျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဘုရားပြင့္တာနဲ႔ႀကံဳပါရေစ။ အဲဒီဘုရားကိုလည္း ငါဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ႏုိင္ပါရေ
ေရာက္တာေနာ္။ ဒါေၾကာင့္အေၾကာင္းဆိုတာပိုျ
လူလည္းျဖစ္ရမယ္ဘုရားလည္းပြင
ဘုရားေဟာတဲ့တရားကိုလည္းသိပါ
ကအၿမဲဆုေတာင္းေနတယ္။
ဒုစ႐ုိက္လုပ္ငန္းေတြလုပ္ၿပီ
ေဟာသည္လူက အေမကိုလည္းမျပဳစုဘူး။ေဆြမ်ဳိးေတြထဲမွာ အသက္အရြယ္ႀကီးတဲ့သူ ေတြကိုလည္း ဂ႐ုမစိုက္ဘူး။ သမဏ ျဗဟၼဏ ဆိုတဲ့ ဘာသာေရးေလးစားသူေတြကိုလည္းအေလးမမူဘူး။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈလည္းမလုပ္ဘူ
ဒုစ႐ုိက္လုပ္တဲ့ပုဂၢဳိလ္ သူ႔ကိုအျပစ္ဒါဏ္ခတ္ပါ``လို႔ဆိုၿပီးသူ႔ဆီလာပ
ပို႔ၿပီးတဲ့အတိုင္း ယမမင္းႀကီးကေမးတယ္။သူ႔ကို``မင္းလူ႔ျပည္မွာ ပထမဆံုးနတ္တမန္
ကိုမင္းေတြ႔ခဲ့သလား။ ``လို႔အဲဒီေမးခြန္းစေမးတယ္။ ထိုသူက ``မေတြ႔ခဲ့ဘူး``တဲ့ ။``မင္းငါ
ဆိုလိုတာကိုေသခ်ာနားေထာင္ ````မင္းလူ႔ျပည္မွာတဲ့ အသက္ ၈၀-၉၀ အရြယ္
ခါးေတြကိုင္းလို႔၊ ဆံပင္ေတြျဖဴလို႔၊ သြားေတြက်ဳိး အဲသလိုအဘိုးအိုႀကီး အဖြားအိုႀကီးေတြ
ကို မင္းမျမင္ဖူးဘူးလား``ဆိုေတာ
မင္းမစဥ္းစားဘူးလား၊ ငါလဲတစ္ေန႔က် အိုရဦးမွာဖူးလူးလားတဲ့``။ ````မစဥ္းစားပါဘူး``
တဲ့ ။ ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ေနခဲ့ပါတယ္
ေနတာကိုေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈတစ္ခုမွ မလုပ္တာ။
စဥ္းစားရမွာက ေၾသာ္ ငါလည္းတစ္ေန႔က်အိုရဦးမွာပဲ
မအိုခင္ငါေကာင္းတာေလးေတြလုပ
ကာမဂုဏ္ အာ႐ုံကိစၥေတြနဲ႔ပဲ စား၀တ္ေနေရးေတြနဲ႔ ေန႔စဥ္အခ်ိန္ကုန္
ၿပီးကုသိုလ္ေကာင္းမႈ လံုး၀မလုပ္ခဲ့ဘူး။ယမမင္းႀကီ
``ေအးေလ မင္းေမ့ခဲ့လို႔မလုပ္တာေတာ့ ဒီအကုသိုလ္အလုပ္ေတြကို မင္းေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့
လုပ္ခဲ့တာေတာ့ မင္းအေမက လုပ္ခဲ့တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ မင္းအေဖ လုပ္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္သူကမွလုပ္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ မင္းကိုယ္တိုင္ လုပ္တာ အဲဒီေတာ့ မင္းကိုယ္တိုင္ပဲခံစားရလိမ့္မယ္တဲ့ ``။ ဒီလိုပဲေျပာတယ္။
အဲဒီပထမတမန္အေၾကာင္းေမးတာမရ
```ဒုတိယတမန္ေတာ္ကို မင္းျမင္ခဲ့သလား``လို႔ေမးတယ
ေတာ့အမ်ားက ၀ိုင္းထူမွထႏုိင္တဲ့လူနာႀကီ
``၊ဆိုေတာ့ ျမင္ခဲ့ပါတယ္``၊ ``အဲဒီလိုျမင္တဲ့အခါမွာသိတတ္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားဖူးလား။ ``ငါလဲပဲ
တစ္ေန႔နာရဦးမွာပဲ ၊ နာျခင္းသေဘာကိုမလြန္ေျမာက္ႏုိင္ေသးဘူး။ မနာခင္က
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေလးေတြ လုပ္ဦးမွပဲဆိုတဲ့အေတြး မင္းမေပါက္ဘူးလား``
မေပါက္ခဲ့ပါဘူးတဲ့။ စား၀တ္ေနေရးအတြက္အခ်ိန္ကုန္
တုန္းေနာ္ ။ လုပ္ကိုင္စားေသာက္ၿပီး ေတာ့ ဒီအတိုင္းပဲအခ်ိန္ကုန္သြားတယ္။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈအတြက္ တစ္ခုမွမလုပ္ဘူး။ ဒါနဲ႔ယမမင္းႀကီးက ခုနက လိုပဲေျပာတယ္။ ``ေအးေလ မင္းေမ့ခဲ့လို႔ မလုပ္တာ ေတာ့ ဒီအကုသိုလ္အလုပ္ေတြကို မင္းေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ လုပ္ခဲ့တာေတာ့မင္းအေမကလုပ္ခဲ့တာလည္း မဟုတ္ဘူး။မင္းအေဖလုပ္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္သူကမွလုပ္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ မင္းကိုယ္
တိုင္လုပ္တာ အဲဒီေတာ့ မင္းကိုယ္တိုင္ပဲခံစားရလိမ့္မယ္တဲ့ ``။ ဒီလိုပဲေျပာတယ္။
ေနာက္တစ္ခါ-
```တတိယတမန္ေတာ္ေကာမေတြ႔ခဲ့
သြားတဲ့သူေတြေကာ မင္းမေတြ႔ခဲ့ဘူးလား``၊ဆိုေတာ့ေတြ႔ခဲ့ပါတယ္``၊ ``အဲဒီလိုေတြ႔တဲ့အခါမွာသိတတ္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားဖူးလား။ ``ငါလဲပဲ
တစ္ေန႔ေသရဦးမွာပဲ ၊ ေသျခင္းသေဘာကိုမလြန္ေျမာက္ႏုိင္ေသးဘူး။ မေသခင္က
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေလးေတြ လုပ္ဦးမွပဲလို႔ စဥ္းစားၿပီးေတာ့ ေကာင္းတာေတြမလုပ္ခဲ့
ဘူးလား``ဆိုေတာ့``ေမ့ေလ်ာ့ခ
ယမမင္းႀကီးက တမန္သံုးေယာက္`သူအို၊ သူနာ၊ သူေသ``ဆိုတဲ့ တမန္သံုး
ေယာက္အေၾကာင္း ေမးစစ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ``ကဲမင္းထိုက္နဲ႔မင္းကံ `` အကယ္၍သူက
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈမ်ားရွိလို႔
အဲဒီပုဂၢဳိလ္က သတိိရၿပီး သူ႔ကံအရွိန္နဲ႔လြတ္သြားတာ။ ယမမင္းကလႊတ္ေပး
တာမဟုတ္ဘူးေနာ္ ။ သူကကူညီ႐ုံသက္သက္ပဲ။ သူကူညီဖို႔လိုက္ရွာတာ
ကူညီလို႔မရဘူး။ သူကေကာင္းတာေတြက တစ္စက္မွမေတြ႔ဘူး။ မေကာင္း
တာေတြခ်ည္းပဲ။ ``ကဲမင္းထိုက္နဲ႔မင္းကံလို႔ဆိုၿပီး တခါတည္းငရဲသားေတြက ဆြဲ
ေခၚသြားတယ္။
ဆြဲေခၚသြားၿပီးေတာ့ ဘယ္ဘက္လက္ထဲမွာ သံေခ်ာင္းႀကီး ထိုးထည့္လိုက္တယ္။ မီးရဲရဲနဲ႔သံေခ်ာင္းႀကီး ထိုးထည့္လိုက္တာ။ ညာ ဘက္လက္ထဲမွာ သံေခ်ာင္းႀကီးထိုးထည့္ လိုက္တယ္ ။
ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္မွာ သံေခ်ာင္းႀကီး ထိုး႐ုိက္လိုက္တယ္။ညာဘက္ေျခေထာက္မွာလည္း မီးရဲရဲေတာက္ေနတဲ့ သံေခ်ာင္းႀကီးထုိး႐ုိက္ၿပီး
လိုက္တယ္။ သာမာန္လူတစ္ေယာက္ ဆိုရင္ေတာ့ ေသမွာေပါ့။ငရဲသားက မေသဘူးတဲ့။ ဘာျဖစ္လို႔တုန္း က့မကုန္ေသးရင္ မေသဘူးတဲ့။ ခံရဖို႔ သက္သက္ ပဲဟာ။ ဒီလိုမီးပူေနတဲ့သံေခ်ာင္းႀက
အသက္ ရွင္ေနတုန္းပဲ။ ေမာင္သက္ျပင္းဆိုတာငရဲျပည္မွာရွိတာေနာ္။ ကံမကုန္မခ်င္း
သူတို႔ဘယ္ေတာ့မွ မေသဘူးတဲ့။
အဲဒီငရဲဘံုမွာ ညွင္းဆဲလိုက္ပံုက အမ်ဳိးမ်ဳိးပဲ။ေဇာက္ထိုးဆြဲၿပီးေတာ့ ဓါးမေတြနဲ႔ခုတ္တယ္။ လွည္းမွာတပ္ၿပီး
ႏြားလိုေမာင္းတယ္။ ေမာင္းတဲ့ေျမႀကီးက လည္း မီးရဲရဲေတာက္ေနတဲ့ သံပူေျမႀကီး ေပၚမွာ၊ မီးေတာင္ႀကီးေပၚတက္ခိုင္းတယ
ဘယ္ထဲျပစ္ခ်တုန္းဆို ရင္ ငရဲအိုးႀကီးထဲ ပစ္ခ်တယ္။ ငရဲအိုးႀကီးထဲပစ္ခ် ပြက္ပြက္ဆူေနတဲ့ ငရဲအိုးႀကီးထဲက ျပန္ေပၚလာၿပီဆို ဆယ္ဆယ္ၿပီးတဲ့အခါက် ေတာ့ အ၀ီစိငရဲႀကီးထဲ ထည့္ၿပီးေတာ့
ပို႔လိုက္ ျပန္တယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ ကံမကုန္မခ်င္းအဲဒီပုဂၢဳိလ္ဟာ အ၀ီစိငရဲထဲမွာ ဒီလိုပဲခံရတယ္တဲ့။
အ၀ီစိဆိုတာ သတၱ၀ါေတြ အၾကားအလပ္မရွိဘူး။ မွဒေတာက္ေတြရဲ႔ အၾကားအလပ္လည္း
မရွိဘူး။ ငရဲခံေနရတဲ့သတၱ၀ါေတြကလည္းျပည့္ေနတာ။ အပ္ဘူးထဲမွာ အပ္ကေလးေတြ
ထည့္ထားသလိုပဲတဲ့ျပည့္ေနတာ။
စဥ္ဆက္မျပတ္ တဟုန္းဟုန္းေတာက္ေနတာ။ခ်မ္းသာသုခရတဲ့ အကြက္ေလးဆိုတာလည္း
တခုမွမရွိဘူး။
အဲဒီငရဲက ေလးေထာင့္အေဆာင္အအံုႀကီးတဲ့ အႀကီးႀကီးႏွစ္ယူဇနာရွိတဲ့ ေလးေထာင့္
အေဆာက္အအံုႀကီး၊ သံမိုး သံကာ သံခင္းနဲ႔ သံတခါးႀကီးေတြတပ္ထားတာ။ တခါတရံ
က်ရင္ဒီတံခါးႀကီးေတြက ``ေဂ်ာင္း``ဆိုၿပီးပြင့္လာတယ္။ ပြင့္လာတဲ့အခါက်ေတာ့
ငရဲသားေတြက အဲဒီကေနထြက္ေျပးၾကတာလြတ္မလားလို႔ မလြတ္ဘူး။ သက္သက္အဲဒါ
ဒုကၡေပးတာ။ တံခါးကိုဖြင့္ေပးၿပီး ထြက္ေျပးတဲ့သူေတြ အကုန္အ႐ုိက္ခံရတယ္။ အဲသလို
နဲ႔ပဲ ဒုကၡေတြေရာက္ၿပီးေတာ့ လြတ္ထြက္သြားတဲ့ေကာင္လည္း ငရဲအိုးထဲတစ္ခါျပစ္ခ်
ခံရျပန္တယ္။ အဲသလိုဒုကၡေတြေရာက္ၿပီးေတာ့ ငရဲခံရတယ္ဆိုတာ ျမတ္စြာဘုရား
သခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္က ေဒ၀ဒူတသုတၱန္မွာ ေဟာထားတာရွိပါတယ္။
ေဒ၀ဒူတသုတ္က ႏွစ္သုတ္ရွိတယ္။အဂၤုတၳဳိလ္ထဲမွာ ၁-သုတ္၊ မဇၥ်ိမနိကာယ္မွာ
၁-သုတ္၊ အဲ့ဒီႏွစ္သုတ္ကို ဖတ္ၾကည့္လို႔ရွိရင္ ငရဲအေၾကာင္းသိေကာင္းစရာေတြ
အကုန္ျပည့္စံုေအာင္ သိရပါလိမ့္မယ္။
(အရွင္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိ၀ံသ )
(အဘိဓမၼာျမတ္ေဒသနာ)
(Credit to ဓမၼစာေပမ်ား )
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=522466824517820&set=a.351047714993066.
ဒီ video ေလး မၾကည့္ဘူးသူေတြအတြက္ ျဖည့္စြက္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္...
ေလးစားစြာျဖင့္ .... ေမာင္ျမင့္
////
No comments:
Post a Comment