Pages

လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း အေရးပါသည့္ ဆက္ဆံမူမ်ား




ခြန္ေန(AMMG)

သင္ဟာကုမၸဏီ တစ္ခုမွာအေရးပါအရာေရာက္ တဲ့သူျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ေနာက္ ဝင္လာတဲ့ ဝန္းထမ္းေတြအေပၚ ဘယ္လုိဆက္ဆံ မလဲ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ အေနနဲ႔ ဝန္းထမ္းေတြကုိ ဘယ္လုိအုပ္ခ်ဳပ္မလဲ၊ ဝန္ထမ္းအသစ္ေတြက
လည္းကုမၸဏီ အေပၚဘယ္လုိ ခံယူခ်က္မ်ဳိး ထားမလဲ ဆုိတာ အေရးၾကီး လာပါတယ္။

ဒီေအာက္ကစာေလးကုိဖက္ၾကည္႔လို႔ အက်ဳိးေတာ့ မယုတ္ေလာက္ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။

လုပ္ငန္းခြင္ေအာင္ျမင္သူတစ္ေယာက္ရဲ ႔က်င့္စဥ္ေတြထဲက စာစုေတြကုိ
ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ေရးသားမွ်ေဝလုိက္ပါတယ္။

1.Kindness(Willingness to help/Enthusiasm)

တစ္ေယာက္န႔ဲ တစ္ေယာက္ စာနာပါကူညီပါ၊ ကုမၸဏီရဲ႕႔အလုပ္ေတြကုိ စိတ္ပါဝင္စားစြာ ကူညီပါ၊ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ကုိယ္လုပ္ေန တဲ႔အလုပ္မွာ (Enthusiasm) စိတ္အားထက္သန္မႈ ရွိေနရမယ္၊ အဲဒီလုိပဲ လုပ္ငန္းရွင္ဟာလည္း ကုိယ့္ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ (Kindness)သနားၾကင္နာမႈ ထားပါ။ စာနာပါ။ ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ စိတ္ပါဝင္စားမႈရွိပါ၊ မိမိဝန္ထမ္းေတြ အေပၚ စိတ္အားထက္သန္မႈ(Enthusiasm) ရွိပါ။

2.Empathy(Priority/Flexibility)

ရရွိလာတဲ့ ေကာင္းက်ဳိးဆုိးက်ဳိးေတြကုိ (Empathy)မွ်ေဝ ခံစားပါ၊ လုပ္ငန္းရွင္န႔ဲ ဝန္ထမ္း(သုိ႔) ဝန္ထမ္းခ်င္း ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ ကုိတစ္ေယာက္(Priority) ဦးစားေပးပါ။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ (Flexibility) အေလွ်ာ့အတင္း ဆက္ဆံႏို္င္ရမယ္၊ အေကာင္းဘက္ ကုိေျပာင္းလြယ္ျပင္လြယ္တဲ့စိတ္ ရွိရပါမယ္။

3.Honesty(Reliance/Assurance/Ethical Behaviour)

ယုံၾကည္အားထားျခင္း ခံရေအာင္ (Reliance)ယုံၾကည္ထုိက္ သူ ျဖစ္ေအာင္ မိမိဟာဝန္ထမ္းေတြ အပၚ၊ဝန္ထမ္းေတြ ကလည္း လုပ္ငန္းရွင္ အေပၚရုိးသာမႈ (Honesty)ရွိရမယ္၊ မိမိလုပ္တဲ့ အလုပ္ေပၚေသခ်ာေၾကာင္း အာမခံခ်က္ (Assurance) ရွိရမယ္။ မိမိလုပ္ေဆာင္ခ်က္ ဟာသူတစ္ပါးရဲ ႔အားနက္ခ်က္ ကုိမခ်ႏွင္းမိပါေစႏွင့္။ လူက်င့္ဝတ္ႏွင့္အညီ (Ethical Behaviour) လုပ္ေဆာင္ပါ။

4.Distribution(Experience/Knowledge/Reality)

လုပ္ငန္းရွင္ေတြဟာ မိမိရဲ ႔ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ၊ ဝန္ထမ္းေတြကလည္း တစ္ေယာက္ ကုိတစ္ေယာက္ မိမိ ရဲ ႔ေတြ႔အႀကဳံ (Experience)ေတြ ကုိ(Distribution) မွ်ေဝေပးႏုိင္ရမယ္။ အခ်င္းခ်င္း sharing လုပ္ႏုိင္ရမယ္၊
ၿပီးေတာ့ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ မိမိရဲ ႔လုပ္ငန္းခြင္ဗဟုသုတ (Knowledge)ေတြကုိ ဖလွယ္ေပးရမယ္။ အဲဒါေတြ အားလုံးဟာ (Reality) အမွန္တကယ္ျဖစ္ရမယ္။

5.Respect(Courtesy/Positive Word Of Mouth/To be respected(loyalty)/Enthusiasm)

ဝန္းထမ္းတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ မိမိဟာလုပ္ငန္းရွင္ အေပၚ၊ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ လည္း ဝန္ထမ္းေတြအေပၚ (Courtesy)ရွိရမယ္၊ တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ေလးစားမႈ(Respect)ရွိရမယ္၊မိမိရဲ ႔ေျပာဆုိမႈတုိင္းဟာ
အေကာင္းျမင္အေကာင္းဘက္(Positive Word Of Mouth)ျဖစ္ရ မယ္၊လုပ္ငန္းရွင္နဲ႔ဝန္ထမ္းေတြကလည္း တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ (Loyalty)သစၥာ ရွိရမယ္၊အဲဒါေတြ အားလုံးကုိ စိတ္အား ထက္သန္မွု(Enthusiasm)ရွိရပါမယ္။

6.Unity

ဒါေတြ အားလုံးကုိ ဝန္ထမ္းအခ်င္းခ်င္း၊ လုပ္ငန္းရွင္ႏွင့္ဝန္ထမ္း (Unity) အတူတကြ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မယ္ ဆုိရင္ေကာင္းေသာ ဝန္ထမ္း၊ ေကာင္းေသာလုပ္ငန္းရွင္ႀကီးေတြၿဖစ္လာလိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။

ခြန္ေန(AMMG)
 

No comments:

Post a Comment