ဗုဒၶဳပၸါဒ နဝမေခတ္(သုိ႔မဟုတ္) ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးမွလြန္ေျမာက္
အ႒လကၡဏေခတ္ျဖစ္ေသာ ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးမွ လြန္ေျမာက္ေသာ ေခတ္ကုိ ဆုိလုိသည္။ အ႒လကၡဏေခၚသည့္ ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးဆုိသည္မွာ
၁။ ငရဲဘုံသုိ႔ ေရာက္ေနခ်ိန္သည္ ဆင္းရဲလြန္းလွရကား သစၥာမျမင္နုိင္သည့္ အခ်ိန္တည္း။
၂။ တိရစၦာန္ဘုံသုိ႔ ေရာက္ခ်ိန္သည္လည္း ထုိ႔အတူ သစၥာကြယ္ေသာ ေခတ္ပင္တည္း။
၃။ ျပိတၱာဘုံသုိ႔ ေရာက္ေနခ်ိန္သည္လည္း ထုိနည္းလည္းေကာင္းပင္တည္း။
၄။ အသူရကာယ္သုိ႔ ေရာက္ေနခ်ိန္သည္လည္း ထူးမျခားနားပင္တည္း။
၅။ (က) အသညသတ္ ျဗဟၼာ့ဘဝသုိ႔ ေရာက္ေနခ်ိန္သည္လည္း ဘုရားရွင္ႏွင့္ အရိယာတုိ႔၏ တရားသေဘာကုိ မွတ္သားနုိင္သည့္ ဥာဏ္စြမ္းမရွိေလရကား ေမ်ာက္ အုန္းသီးရဘုံဘဝမ်ွသာတည္း။
(ခ) အရူပျဗဟၼာ့ဘဝသုိ႔ ေရာက္ေနခ်ိန္သည္လည္း ဘုရားရွင္ႏွင့္ အရိယာတုိ႔၏ တရားစကားကုိ နားၾကားနုိင္သည့္ နားမရွိျခင္းေၾကာင့္ပင္ ထီေပါက္ေသာ္လည္းထီလက္မွတ္ေပ
၆။ လူျဖစ္ျပန္ပါေသာ္လည္း ဘုရားရွင္ႏွင့္ အရိယာတုိ႔၏ ဆန္႔က်င္ဘက္အယူရွိသည့္ ဘာသာဝင္ဘဝထဲ (သုိ႔မဟုတ္) မိစၦာဒိ႒ိအယူဝါဒထဲေရာက္ေနျပ
၇။ တစ္ဖန္လည္း ဘုရားရွင္၏ ယုံၾကည္သက္ဝင္သည့္ ဘာသာတူ လူမ်ဳိးတူျဖစ္ျပန္ပါေသာ္လည္
၈။ တစ္ဖန္လည္း လူ႔ဘဝေရာက္ခ်ိန္လည္း ဟုတ္၏။ ဘုရားရွင္၏ အယူဝါဒကုိလည္း တစ္ထစ္ခ် ယုံၾကည္၏။ ပညာအေၾကာင္းခံေသာ အေမာဟဟိတ္လည္း အဆင္သင့္ပင္ပါရွိ၏။ သုိ႔ေသာ္ ဥာဏ္အလင္းသုိ႔ေပါက္ရန္ ေဟာေျပာျပသမည့္ ဘုရားစေသာ အရိယာသူေတာ္ေကာင္းမ်ား မပြင့္ထြန္းခ်ိန္ ျဖစ္ေနျပန္ပါကလည္း ဘုရားတရားေတာ္ႏွင့္ လြဲေခ်ာ္မည့္ ေခတ္သည္သာျဖစ္၏။
သုိ႔ေၾကာင့္လ်ွင္ အထက္ပါ အခါမ်ဳိး(ဘဝမ်ဳိး) ရွစ္မ်ဳိးကုိ အကၡဏ အခြင့္အေရးေကာင္းၾကီးမ်ား ဆုံး႐ႈံးလက္လႊတ္ရေသာ ေခတ္ဟု ဆုိေခ်သည္။
ထုိအကၡဏေခၚဆုိရသည့္ ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါး (အျပစ္ၾကီးသည့္ အရပ္ေဒသရွစ္ခု)-၌ကား သစၥာတရားတုိ႔ ဆိတ္သုဥ္း ၾကေလကုန္၏။သုိ႔ေၾကာင့္ပင္ မေကာင္းသည္ကုိေတာ့ ေဆာင္၍ေဆာင္၍ေနေလျပီး ေကာင္းသည္ကုိကား ေရွာင္၍ေရွာင္၍ ေနေလ၏။ ထုိအခါသမယမ်ဳိးမ်ားသည္ကား မျမင္မစမ္း ဆင္ကန္းေတာတုိးဘဝမ်ဳိးျဖင့္
ဗုဒၶဳပၸါဒ နဝမေခတ္သည္ကား ထုိသုိ႔မဟုတ္ပါ။ အရွိကုိလည္း အရွိတုိင္းလည္းေကာင္း၊ အမွန္ကုိလည္း အမွန္တုိင္းလည္းေကာင္း၊ ထြင္းေဖာက္ျမင္သိေစနုိင္သည္
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္း
အရွင္ဝိမလဝံသ(နာလႏၵာတကၠသုိလ
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=413208902110280&set=a.351047714993066.
No comments:
Post a Comment