Pages

Email အသံုးျပဳတဲ့ အခါမွာ မလုပ္သင့္တဲ့ ေရွာင္ရမယ့္ အရာေတြ



 

၁။ Email ျပန္စာကုိဘာမွရွင္းမျပပဲ စကားလံုးတစ္လံုးေလာက္နဲ႔ျပန္ပုိ.တာမ်ဳိး မလုပ္သင့္ပါဘူး။ စကားစျဖတ္ခ်င္လုိ. တစ္လံုးေလာက္ပဲေရးၿပီး ပုိ.တာျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏူိင္ေပမယ့္ Email က်င့္ဝတ္အရ ဒီလုိလုပ္တာရုိင္းပါတယ္။
 

၂။ လံုးဝျပန္စာမပုိ.ျခင္းဟာ ကုိယ့္ကုိ စကားလာေျပာတဲ့သူကုိ မ်က္ႏွာလႊဲလုိက္သလုိပါပဲ။ အနည္းဆံုးေတာ့ စာျပန္သင့္ပါတယ္။
 

၃။ ခပ္တုိတုိ ခပ္ျပတ္ျပတ္ ေရးတာ လူေတာ္ေတာ္မ်ားလုပ္ၾကပါတယ္။ အၿမဲတမ္းေတာ့ အဆုိးႀကီးမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အက်ဳိးအေၾကာင္းေလးေတြပါ ထည့္မေရးဘူးဆုိရင္ နားလည္မႈလြယ္တဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲ ျပႆနာေလးေတြ ျဖစ္လာႏူိင္တယ္။
 

၄။ ၾကံဳဖူးမွာပါ။ ဒီ Email ကုိ ေနာက္ထပ္ လူအေယာက္ ၂၀ကုိ ဆက္ျဖန္႔ေပးရင္ ကံေကာင္းမယ္။ delete လုပ္လုိက္ရင္ ကံဆုိးမုိးေမွာင္က်မယ္ ဘာမယ္နဲ႔ လူအမ်ားဆီ email ေတြဆက္ပုိ.ခုိင္တဲ့ chain mail ေတြပါ။ ဒါေတြဟာ ဘာမွအဓိပၸာယ္မရွိတဲ့ဟာေတြပါ၊ စာဖတ္သူ အဲ့ဒီEmail ကုိ delete လုပ္လုိက္လဲ ဘယ္သူသိတာမွတ္လုိ.။
 

၅။ Email နဲ႔ လိမ္ညာေျပာမယ္ဆုိရင္ တစ္ဖက္က စာဖတ္သူရဲ႕Email ကုိင္ၿပီး ကုိယ္လိမ္တာ 
သက္ေသရသြားၿပီ။
 

၆။ ဖတ္စရာ ျပန္စရာေတြ email ေတြနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ရတဲ့ အထဲ ကခုန္ေနတဲ့ ကာတြန္းေၾကာင္ကေလးကုိ ဘယ္သူမွ မၾကည့္ခ်င္ပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ email ပရုိဂရမ္တစ္ခ်ဳိ႕မွာလည္း animation ေတြဖြင့္လုိ.မရပါဘူး။
 

၇။ Email နဲ႔ အလုပ္ျဖဳတ္စာေရးတာ တရားဝင္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒါမ်ဳိးေတြေတြ႕ဖူးပါတယ္။ မလုပ္ပါနဲ႔။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကုိ အလုပ္ျဖဳတ္စရာရွိလာရင္ ေတြ႕ဆံုေျပာဆုိၿပီး ရံုးလုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြနဲ႔လုပ္တာ အေကာင္းဆံုးပါ။
 

၈။ လုပ္ငန္းႀကီးတစ္ခုလံုး ကုိရပ္စဲလုိက္ၿပီလား။ ကုိယ့္၀န္ထမ္းေတြနဲ႔ စံုညီအစည္းအေဝးေခၚပါ။ email မပုိ.ပါႏွင့္။

https://www.facebook.com/ayesaycommm/photos/a.414172545421523.10737418

No comments:

Post a Comment