Pages
▼
Interview သြားျပီးေနာက္ဘာလုပ္ဖို.လိုေသးလဲ ???
လူအေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ့္ကို အင္တာဗ်ဴးေခၚလို.သြားေျဖျပီးသြားရင္ အလုပ္ခန္.ျပီဆိုျပီးအေၾကာင္းၾကားေခၚယူတာကိုပဲ ေစာင့္ေနေလ့ရွိၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ သင္အင္တာဗ်ဳးေျဖခဲ့တာအေပၚမွာေရာ တျခားအေၾကာင္းအရာေတြနဲ. ပတ္သက္ျပီးေတာ့ပါ ဆက္လက္ေျပာၾကားလိုစိတ္ရွိေနရင္ အင္တာဗ်ဴးေျဖျပီးေနာက္ရက္မွာ ကိုယ္ေျဖခဲ့တဲ့ Company ကိုဆက္သြယ္လို.ရမယ့္ E-mail လိပ္စာတစ္ခုခုကို E-mail ပို.တာမ်ိဳးလုပ္သင့္ပါတယ္။
ဥပမာ E-mail ထဲမွာ က်ြန္ေတာ္အင္တာဗ်ဳးေျဖတာနဲ.ပတ္သက္ျပီးေျပာစရာမ်ားရွိေသးလား၊ က်ြန္ေတာ့အင္တာဗ်ဳးတာနဲ.ပတ္သက္တဲ့ result ကိုဘယ္ေတာ့ေလာက္မ်ားသိရမလဲ၊ တခါတေလ ကိုယ္အင္တာဗ်ဳးေျဖခဲ့တဲ့အေပၚမွာ ျပန္လည္ေဆြးေႏြးေျပာဆိုခ်င္တာမ်ိဳးေတြပါ ရွိလာခဲ့ရင္ ဥပမာအားျဖင့္ က်ြန္ေတာ္အလုပ္ခ်ိန္အျပီးမွာ သင္တန္းတက္ေလ့ရွိလို. အလုပ္ဆင္းခ်ိန္ပံုေသရွိမွအဆင္ေျပမယ္၊ က်ြန္ေတာ့ေမွ်ာ္မွန္းလစာကေတာ့ အင္တာဗ်ဴးမွာတုန္းက ××× လို.ေျပာခဲ့ေပမယ့္ အကယ္၍အလုပ္တကယ္၀င္ရမွာေသခ်ာရင္ေတာ့ ထပ္ညွိႏႈိင္းလို.ရပါတယ္ အစရွိသျဖင့္အေၾကာင္းၾကားေျပာဆိုတဲ့ E-mail ပို.လိုက္ရင္ ကိုယ့္ကိုအင္တာဗ်ဴးတဲ့သူအေနနဲ.လည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားျပီးဆံုးျဖတ္ခ်က္ ပိုျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ မွန္မွန္ကန္ကန္ခ်ႏိုင္ေအာင္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့တာေၾကာင့္ အင္တာဗ်ဳးျပီးရင္ Follow-up E-mail ေလးပို.ဖို.အၾကံေပးလိုက္မယ္ေနာ္.....
Wilson Chan (YK)
https://www.facebook.com/Work.com.mm/photos/a.359562060790938.85922.327695
No comments:
Post a Comment