Like This Page · February 7
♣ ကံ အေရးပါသည္ ♣
အရွင္အာနႏၵာ၏ ပယ္ဆုေလးတန္၊ ခံဆုေလးပါး တရားထဲတြင္ အရွင္အာနႏၵာက ျမတ္စြာဘုရားအား အၿမဲတမ္း အလုပ္အေကြၽး ျပဳေပးရမည့္ ဥပ႒ာက ရဟန္း ရာထူးေနရာကို သူလက္ခံရာမွာ… လူမ်ား၏ သည္းေျခႀကိဳက္ အခြင့္ အေရး၊ ရပိုင္ခြင့္ ၄ မ်ိဳးျဖစ္ေသာ -
၁။ ျမတ္စြာဘုရား အားကပ္လွဴေသာ ေကာင္း ေသာဆြမ္းကို သူ႔အား မေကြၽးရန္၊
၂။ ျမတ္စြာဘုရားဝတ္႐ံုေသာ သကၤန္း အေကာင္းစားကို သူ႔အားမေပးရန္၊
၃။ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္အတူ ဂႏၶကုဋိတိုက္တြင္ သူ႔အားအတူမထားရန္၊
၄။ ျမတ္စြာဘုရားအား ပင့္ဖိတ္ေသာ အလွဴ ပြဲမ်ားသို႔ သူ႔အားမေခၚ ရန္တို႔ကိုပယ္ ဆုေလးတန္အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ေလာက ေကာင္းက်ိဳး ကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ သူယူရမည့္ ရာထူး၏ လုပ္ပိုင္ခြင့္ တာဝန္ႏွင့္ ဝတၱရား ၄ မ်ိဳးျဖစ္ေသာ -
၁။ သူပင့္ဖိတ္တိုင္း ျမတ္စြာဘုရားမွ ၾကြခ်ီေပးရန္၊
၂။ အေဝးမွလာေသာ ဘုရားဖူးမ်ားအား ျမတ္စြာဘုရားေရွ႕ေမွာက္ ပို႔ခြင့္ျပဳရန္၊
၃။ သူသံသယရွိခဲ့လွ်င္္ ျမတ္စြာဘုရားအား ခ်က္ခ်င္းေမးေလွ်ာက္ခြင့္ေပ း
ရန္ႏွင့္ ျမတ္စြာဘုရားမွလည္း ေျဖဆိုေပးရန္၊
၄။ သူ႔ကြယ္ရာမွာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကား ခဲ့ေသာ တရားမ်ားကို သူ႔အား အစအဆံုး ျပန္လည္ ေဟာၾကားေပးရန္ တို႔ကုိ ‘ခံဆုေလးပါး’ အျဖစ္ လည္းေကာင္း ေတာင္းခံပံုကိုသိရ သည့္လူတိုင္းက မိမိကိုယ္ တိုင္သာဟု ဝင္စဥ္းစားၾကည့္ မိ႐ုံေလးျဖင့္ပင္ ၾကက္သီးေမြးညင္း ထမိပါသည္။
ပုထုဇဥ္ထဲမွာလည္း ရပိုင္ခြင့္အခြင့္ အေရးေတြကို ေရာင့္ရဲ တင္းတိမ္ၿပီး၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္ တာဝန္ဝတၱရားကို အစြမ္းကုန္ လုပ္ေဆာင္ သြားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းလို လူေတြရိွခဲ့ပါ သည္။ ရိွေနပါသည္။ လူရယ္လို႔ ျဖစ္လာလွ်င္ လူတိုင္းမွာမိမိႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ တာဝန္ ဝတၱရားမ်ား ရွိပါသည္။ အနိမ့္ဆံုး သားသမီးဝတ္ေတာ့ ရိွပါသည္။ တိုင္းျပည္ တစ္ခုလံုး၏ ကံၾကမၼာကို အေကာင္းဘက္ ေျပာင္းလဲရန္ ႀကိဳးစားၾကရာမွာ လူနည္းစု၏ ႀကိဳး စား ႐ုန္းကန္မႈထက္ တိုင္းသူ ျပည္ သား အားလံုး၏ ႀကိဳးစား႐ုန္း ကန္မႈျဖစ္ မွ ေအာင္ျမင္လြယ္ကူမွာ ျဖစ္သည္။ ေကာင္းက်ိဳး တရားတစ္ခု ျဖစ္ထြန္း လာရန္ ျပည့္စံုရမည့္ အေၾကာင္းတရား မ်ားထဲတြင္ ကံေကာင္းျခင္းသည္ အေရးပါေသာ အေၾကာင္းတရား တစ္ခုျဖစ္၏။ ေရွ႕တန္းမွ ကိုယ္က်ိဳး စြန္႔႐ုန္း ကန္ေနၾကေသာ ေနရာမွ မပါႏိုင္ခဲ့သည္ ရွိေသာ္ တစ္ဦးခ်င္း ကံေကာင္း ေနရန္ အေၾကာင္းေကာင္းေတြကို သတိ ဥာဏ္ပညာျဖင့္ ျဖည့္ ဆည္းေပးေန ၾကေစခ်င္ပါသည္။
ကံေကာင္းျခင္း ဆိုသည္မွာလည္း
အရွင္အာနႏၵာ၏ ပယ္ဆုေလးတန္၊ ခံဆုေလးပါး တရားထဲတြင္ အရွင္အာနႏၵာက ျမတ္စြာဘုရားအား အၿမဲတမ္း အလုပ္အေကြၽး ျပဳေပးရမည့္ ဥပ႒ာက ရဟန္း ရာထူးေနရာကို သူလက္ခံရာမွာ… လူမ်ား၏ သည္းေျခႀကိဳက္ အခြင့္ အေရး၊ ရပိုင္ခြင့္ ၄ မ်ိဳးျဖစ္ေသာ -
၁။ ျမတ္စြာဘုရား အားကပ္လွဴေသာ ေကာင္း ေသာဆြမ္းကို သူ႔အား မေကြၽးရန္၊
၂။ ျမတ္စြာဘုရားဝတ္႐ံုေသာ သကၤန္း အေကာင္းစားကို သူ႔အားမေပးရန္၊
၃။ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္အတူ ဂႏၶကုဋိတိုက္တြင္ သူ႔အားအတူမထားရန္၊
၄။ ျမတ္စြာဘုရားအား ပင့္ဖိတ္ေသာ အလွဴ ပြဲမ်ားသို႔ သူ႔အားမေခၚ ရန္တို႔ကိုပယ္ ဆုေလးတန္အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ေလာက ေကာင္းက်ိဳး ကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ သူယူရမည့္ ရာထူး၏ လုပ္ပိုင္ခြင့္ တာဝန္ႏွင့္ ဝတၱရား ၄ မ်ိဳးျဖစ္ေသာ -
၁။ သူပင့္ဖိတ္တိုင္း ျမတ္စြာဘုရားမွ ၾကြခ်ီေပးရန္၊
၂။ အေဝးမွလာေသာ ဘုရားဖူးမ်ားအား ျမတ္စြာဘုရားေရွ႕ေမွာက္ ပို႔ခြင့္ျပဳရန္၊
၃။ သူသံသယရွိခဲ့လွ်င္္ ျမတ္စြာဘုရားအား ခ်က္ခ်င္းေမးေလွ်ာက္ခြင့္ေပ
ရန္ႏွင့္ ျမတ္စြာဘုရားမွလည္း ေျဖဆိုေပးရန္၊
၄။ သူ႔ကြယ္ရာမွာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကား ခဲ့ေသာ တရားမ်ားကို သူ႔အား အစအဆံုး ျပန္လည္ ေဟာၾကားေပးရန္ တို႔ကုိ ‘ခံဆုေလးပါး’ အျဖစ္ လည္းေကာင္း ေတာင္းခံပံုကိုသိရ သည့္လူတိုင္းက မိမိကိုယ္ တိုင္သာဟု ဝင္စဥ္းစားၾကည့္ မိ႐ုံေလးျဖင့္ပင္ ၾကက္သီးေမြးညင္း ထမိပါသည္။
ပုထုဇဥ္ထဲမွာလည္း ရပိုင္ခြင့္အခြင့္ အေရးေတြကို ေရာင့္ရဲ တင္းတိမ္ၿပီး၊ လုပ္ပိုင္ခြင့္ တာဝန္ဝတၱရားကို အစြမ္းကုန္ လုပ္ေဆာင္ သြားေသာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းလို လူေတြရိွခဲ့ပါ သည္။ ရိွေနပါသည္။ လူရယ္လို႔ ျဖစ္လာလွ်င္ လူတိုင္းမွာမိမိႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ တာဝန္ ဝတၱရားမ်ား ရွိပါသည္။ အနိမ့္ဆံုး သားသမီးဝတ္ေတာ့ ရိွပါသည္။ တိုင္းျပည္ တစ္ခုလံုး၏ ကံၾကမၼာကို အေကာင္းဘက္ ေျပာင္းလဲရန္ ႀကိဳးစားၾကရာမွာ လူနည္းစု၏ ႀကိဳး စား ႐ုန္းကန္မႈထက္ တိုင္းသူ ျပည္ သား အားလံုး၏ ႀကိဳးစား႐ုန္း ကန္မႈျဖစ္ မွ ေအာင္ျမင္လြယ္ကူမွာ ျဖစ္သည္။ ေကာင္းက်ိဳး တရားတစ္ခု ျဖစ္ထြန္း လာရန္ ျပည့္စံုရမည့္ အေၾကာင္းတရား မ်ားထဲတြင္ ကံေကာင္းျခင္းသည္ အေရးပါေသာ အေၾကာင္းတရား တစ္ခုျဖစ္၏။ ေရွ႕တန္းမွ ကိုယ္က်ိဳး စြန္႔႐ုန္း ကန္ေနၾကေသာ ေနရာမွ မပါႏိုင္ခဲ့သည္ ရွိေသာ္ တစ္ဦးခ်င္း ကံေကာင္း ေနရန္ အေၾကာင္းေကာင္းေတြကို သတိ ဥာဏ္ပညာျဖင့္ ျဖည့္ ဆည္းေပးေန ၾကေစခ်င္ပါသည္။
ကံေကာင္းျခင္း ဆိုသည္မွာလည္း
အဟိရိက- အရွက္အေၾကာက္ ကင္းမဲ့ သျဖင့္ လည္းေကာင္း။
ကာကသူေရန- က်ီးကဲ့သို႔ လုယူ
ရဲသျဖင့္ လည္းေကာင္း။
ဓံသိနာ- သူတစ္ပါး ပ်က္စီးေအာင္ ေခ်ာက္တြန္းသျဖင့္
လည္းေကာင္း။
ပကၡႏိၵနာ- အခြင့္အလမ္း သာရာသို႔ ေျပးဝင္ သျဖင့္ လည္းေကာင္း။
ပဂေဗၻန- ရက္စက္သျဖင့္လည္း ေကာင္း။
သံကိလိေ႒န- အကုသိုလ္ နည္းလမ္းျဖင့္
လည္းေကာင္း။
ဇီဝိတ- အသက္ေမြးသည္ ရွိေသာ္။
သုဇီတ- အသက္ေမြးမႈ လြယ္၏။
ဓမၼပဒ-၁၈၊၆၊၂၂၄ ဆိုေသာ အလြယ္လမ္း၊ အေခ်ာင္လမ္း၊ အကုသိုလ္ ဝိသမေလာဘမ်ား
မတရားသျဖင့္ မသမာေသာ နည္းမ်ားျဖင့္ ႀကီးပြားေအာင္လုပ္ ေနျခင္းကို
မဆိုလိုပါ။ ျမတ္စြာဘုရား၏ အဆံုးအမႏွင့္ အညီ မိမိ၏ စိတ္သႏၲာန္တြင္
ထၾကြေသာင္း က်န္း တတ္ေ သာ ေလာဘ၊ ေဒါသေတြကို ေမာဟျဖင့္ အလိုမလိုက္
အႀကိဳက္မေဆာင္ သည္းခံရင္း လူသားတစ္ဦး အေနျဖင့္ မိမိႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ
တာဝန္ ဝတၱရားမ်ားကို မခိုမကပ္ဘဲ အစြမ္းကုန္ထမ္း ေဆာင္လ်က္၊ ျဖစ္ထြန္း
လာမည့္ ဓမၼဗ်ာပါရကံ အက်ိဳးေပး ေကာင္းျခင္းကို ဆိုလိုပါ၏။
စာေပအသိ တုိးပြားးၾကပါေစ....။
အရွင္သုမနသာရ(ျဖဴး)
You'realways Onmymind မွ ပူေဇာ္ပါသည္။
စာေပအသိ တုိးပြားးၾကပါေစ....။
အရွင္သုမနသာရ(ျဖဴး)
You'realways Onmymind မွ ပူေဇာ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment