ဒူဘိုင္း ေျမေအာက္ ရထားစနစ္သည္
ကမာၻေပၚတြင္ အရွည္လ်ားဆံုးေသာ အလိုေလ်ာက္ စနစ္သံုး ေမာင္းသူမဲ့ ေခတ္မွီ
ရထားကြန္ရက္ ျဖစ္သည္။ ဒူဘိုင္း ရထားစနစ္သည္ ျမို႕ေတာ္၏ အလယ္တြင္
ေျမေအာက္သို႔ ဝင္ေရာက္သြားျပီး အခ်ိဳ႕ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ ေျမျပင္ေပၚသို႔
ျပန္လည္ထြက္ေပၚလာကာ ေကာင္းကင္တံတားျဖင့္ ျမို႕ေပၚမွ ျဖတ္သန္းေျပးဆြဲသည္ကို
ေတြ႔ရသည္။
၃၂.၄ မိုင္ (၅၂.၁ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားေသာ) ပထမ လမ္းပိုင္းကို ၂၀၀၉
ခုႏွစ္ ၉ လပိုင္ ၉ ရက္ေန႔ ညပိုင္း ၉ နာရီ ၉ မိနစ္ ၉ စကၠန္႔ အခ်ိန္တြင္
စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျပီး စတင္ဖြင့္လွစ္သည့္ ၂ ရက္အတြင္းမွာပင္ ဒူဘိုင္း
လူဦးေရ၏ ၁၀ ရာခိုင္းႏႈန္း စီးနင္းခဲ့ၾကသည္ဟု သိရသည္။ ေခတ္မွီလွပေသာ
ရထားဘူတာမ်ား စၾကၤန္မ်ား ရထားတြဲမ်ား အားလံုးတြင္ ေလေအးေပး စနစ္မ်ား
အျပည့္အဝ တပ္ဆင္ထားျပီး စၾကၤန္ႏွင့္ ရထားၾကား ရထားရပ္မွသာ ပြင့္ႏိုင္ေသာ
Platform screen doors မ်ား တပ္ဆင္ထားသည္။စုစုေပါင္း ကုန္က်စရိတ္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၇.၈ ဘီလီယံ (ေဒၚလာသန္း ၇၈၀၀) ကုန္ က်ျပီး အျပည့္အစံု ျပီးစီးပါက စုစုေပါင္း လမ္းအရွည္ ၄၃.၃ မိုင္ (၆၉.၇ ကီလိုမီတာ) ရွည္လ်ားမည္ ျဖစ္ျပီး ကမာၻ႔ အရွည္ဆံုး ေမာင္းသူမဲ့ ရထားစနစ္ ျဖစ္လာမည္ ျဖစ္သည္။
credig PatheinCity
http://www.akyinnarnantaw.org/2010/11/blog-post_1056.html မွ
No comments:
Post a Comment